Mies jolla lapsia kahden naisen kanssa?
Ja molemmista eronnut. Onko miehessä jotain vikaa? Lapsia 5. Kannattaako alkaa tapailla enemmän?
Kommentit (14)
Mun exällä on lapsia mun kanssa ja sen muijan kanssa, jonka vuoksi jätti minut. Seuraavankin varmaan pykää raskaaksi. Köyhä se ainakin on.
Kuulostaa hedelmälliseltä alfamieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exällä on lapsia mun kanssa ja sen muijan kanssa, jonka vuoksi jätti minut. Seuraavankin varmaan pykää raskaaksi. Köyhä se ainakin on.
Kuulostaa jännämieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jännämieheltä.
Enemmänkin surulliselta luuserilta.
Hedelmällinen jännämies, todennäköisesti ollut jokaisen laumansa alfa jos onnistunut noin paljon lisääntymään. Panisin häntä mutten ottaisi pitkään suhteeseen noiden lapsien vuoksi.
Olisko alkoholisti? Ennemmin tai myöhemmin astuu korkin päälle ja nainen heittää retkun elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jännämieheltä.
Enemmänkin surulliselta luuserilta.
Naiseton ja lapseton peräkammarinpoika taas sitten onnelliselta voittajalta?
Alfa!
Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaaa!
Vierailija kirjoitti:
Alfa!
Sori. Alfa pitäisi huolen laumastaan!
Sukulaisellani on lapsia kolmen naisen kanssa, yhteensä 7. Onnellinen on ollut vuosia sen viimesimmän kanssa.
Minun miehelläni on lapsia kahden eri naisen kanssa. Me olemme tavanneet 45-vuotiaina, mutta vaikka olisimme olleet nuorempiakin, niin lapsia emme olisi tähän suhteeseen tehneet. Olemme naimisissa.
On helppo lynkata ihminen, kun ei tiedä kokonaisuutta. Minä tiedän mieheni taustat, siksi ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa!
Eivät välttämättä. Esimerkiksi jääkarhu-urokset parittelevat useamman naaraan kanssa ja jättävät pennut täysin emon hoidettaviksi, kuten aiheena oleva jännämies on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa!
Ei ihmisapina, ihmisapina lajin alfa-uros on luotu vaeltamaan ja jakamaan siementä. Ihmisapina naaras ja beta-uros (keräilijä) sekä omega-uros (shamaani) taas pysyvät leirissä ja hoitavat laumaa.
Ei kannata. Tai jätä ainakin tapailuasteelle. Yhteen ei kannata muuttaa ja ehkäisy kannattaa olla kunnossa.