Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kanssa ahdistuu

SoS
05.02.2017 |

Olen vähän huonossa tilanteessa nyt. Rakastan poikaystävääni aivan älyttömästi mutta ongelmana on että välillä saatan ahdistua hänen läheisyydestään. Olen ollut kahdessa aikaisemmassa suhteessa (olen nyt 15) ja molemmat ovat olleet aika kaukaisia. Eli he eivät ole tullut lähelle eikä muuta sellaista fyysistä kosketusta ole ollut. Nyt tämän hetkinen poikaystäväni on aika läheinen ja tykkää istua lähellä ja olla ihan kiinni. Vaikka häntä palavasti rakastan niin silti välillä liika läheisyys alkaa ahdistaa ja vähän ehkä ärsyttää. Minulle jättäminen ei ole vaihtoehto sillä en koe sitä ollenkaan tarpeelliseksi mutta joku muu tapa voisi olla ihan ok... mitä voisin tehdä???! Help!!!

Kommentit (8)

1/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että tarvitset lisää omaa aikaa. Joskus kannattaa olla myös kavereiden kanssa tai ihan yksinkin. Sitten näkemistä ja läheisyyttäkin osaa kaivata/arvostaa eritavalla.

Vierailija
2/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja päästä mies jonkun täysijärkisen naisen luokse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana koin, että poikaystäväni olisi jo varmasti halunnut seksiä, mutta itse en ollut yhtään siihen valmis. Pitää tehdä niin kuin itsestä tuntuu. Valitettavasti jouduin laittamaan poikaystävän kanssa lopulta poikki, vaikka tykkäsin hänestä. Halusinkin, mutta en vielä loppuun asti. Tiesin että hän ei odottaisi. Ei ole kaduttanut, hän oli lopulta liian kokenut minulle ja olimme vähän eri tasolla sikäli.

Vierailija
4/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen on poikaystäväsi?

Vierailija
5/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö siitä läheisyydestä pienissä määrissä vai etkö halua sitä ollenkaan? Joka tapauksessa sinulla on oikeus päättää tuosta asiasta, sillä läheisyyttä ei voi vaatia. Jos pidät läheisyydestä pienissä määrissä, mutta liiallinen läheisyys ahdistaa, niin se on ookoo. Ei kukaan jaksa olla koko ajan ihan kiinni toisessa. Siitä läheltä saa välillä siirtyä kauemmas ja voi vaikka sanoa, että tarvitsee välillä enemmän tilaa.

Jos poikaystävä tulee ylipäätään liian lähelle, niin taaskin voi sanoa, että olo tuntuu epämukavalta, ahdistavalta tai päällekäyvältä. Jos poikaystävä ei usko, kun sanot noin, niin se ei ole hyvä asia. Läheisyysasioissa toisen toiveita tulee kunnioittaa ja kaikenlainen pakottaminen on ahdistavaa.

Vierailija
6/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika takertuvuus ja jatkuva lähelläolo on aika tukahduttavaa. Ihminen joka tekee sitä, oikeastaan vaatii enemmän kuin pystyt antamaan. Joko aikaa, tai huomiota, tai seksiä. Sellainen ihminen vain haluaa ja tarvitsee jotain vähän liikaa.

Itse on hyvä tunnistaa milloin on menty sinun rajojen ja sietokyvyn yli, ja ilmoittaa se hänelle rauhallisesti mutta selvästi ja päättäväisesti.

Ei tarvitse olla perusteluja, eikä pidä joutua jankkaamaan ja puolustelemaan. Ne on kaikki erittäin huonoja merkkejä suhteen ja pojan luonteesta.

Vierailija
8/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden ahdistaminen kertoo yleensä omasta epävarmuudesta. Kaipa se kuuluu tuohon ikäänkin, silloin ollaan varmaankin kaikkein epävarmimmassa vaiheessa. Onnistuisiko jotenkin nätisti sanoa asiasta poikaystävälle, siten että hän ymmärtää antaa vähän tilaa, eikä ota sitä torjuntana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän