Pettämisestä
Millaisia merkkejä olet huomannut jos olet tullut petetyksi? Annoitko anteeksi?
Kommentit (7)
Meillä oli mennyt pitkän aikaa huonosti, joten huomannut mitään merkkejä. Sain selville, kun mies sanoi olevansa kaverinsa kanssa konsertissa ja sattumalta tällä kaverilla oli asiaa mulle ja soitti sen tiimoilta mulle (ei ikinä aiemmin ole soittanut, joten aikamoinen yhteensattuma).
Kannoiknmiehen kamat ulos, mutta lopulta selviteltiin asiat ja jatkettiin yhdessä. Nyt kahden vuoden jälkeen en vieläkään ole päässyt asiasta tunnetasolla oikein yli. Luottamukseen on jäänyt rako, joka ei tunnu menevän umpeen.
Mä en huomannu mitään ennenkuin jäi rysän päältä kiinni!
Vietti paljon aikaa koneella, seksi väheni, ei halunnut tehdä perheen kesken mitään, ei tullut nukkumaan yhtaikaa, lapset ärsyttivät, oli kärttyisä, kävi kaikenmaailman kissanristiäisissä, oli aina menossa hyvissä ajoin harrastukseensa (jotta siis pääsi näkemään ihastustaan), ei halunnut keskustella mistään, mun asiat ei kiinnostaneet.
Ja kuvittelin antaneeni anteeksi, mutta kyllä siitä jäi rako luottamukseen ja suhde päättyi. En vai pysty elämään epävarmuuden kanssa. Nyt lasten kanssa ja olen onnellinen, kun ei tarvitse pohtia kusettaako joku minua.
Seksi loppu kokonaan