Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45 pros miehillä on jo tämä sukupuoli-infektio tuoreen tutkimuksen mukaan APUA!!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin naisillakin

Vierailija
2/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen miesviha-artikkeli.

"Miehet eivät ole löytäneet sitä" viitaten rokotukseen.

Ei yhtään mainintaa siitä että suusyöpä tulee juuri miehille, naisten HPV:sta, tai että muissa artikkeleissä HPV on olllut kolme kertaa yleisempi naisilla. Esim https://www.pri.org/stories/2012-01-26/hpv-three-times-more-common-men-…  

Sehän ei ole mahdollista jos 45% miehistä kantaisi sitä, mutta tämä on se syy miksi juuri naisia/tyttöjä on rokotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Oho, eiku toisinpäin.... 

Vierailija
4/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansa kirjoitti:

En uskalla enää mitään

http://terveydenasialla.com/uusi-tutkimus-jo-puolet-miehista-kantaa-tat…

Hyvä tuossa artikkelissa: "kuvituskuva ei liity uutiseen"😂😂

Vierailija
5/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pitäisi rokottaa myös. Kuka keksi kampanjoida, että meidän vaimojen ja tyttöystävien terveys on "tyttöjen juttu"?

6/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti....

Vierailija
7/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv.. Juttu jota paisutellaan nyt ihmisten mielissä että ottaisivat taas uuden tarpeettoman rokotuksen.. Aivan naurettavaa pelleilyä!

Vierailija
8/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking news tollot! 80% väestöstä kantaa ko. viruksia jossain vaiheessa elämäänsä. Naiset ja miehet yhtä lailla. Suurin osa oireettomia ja itsestään paranevia. Osa saa syöpää aiheuttavan muodon, mutta sekään ei vielä tarkoita että syöpä tulisi.

Pitää olla nunna että selviää ilman. Ei tämä ole mikään uusi juttu.

Vierailija
9/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, seksi ja elämä yleensäkin on vaaroja täynnä. Juice oli aikoinaan oikeassa laulaessaan, ettei elämästä selviä hengissä.

Vierailija
10/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla ja miehelläni on se molemmilla. Mies pannut paljaalla paljon jotain lorttoja ennen meidän seurustelua. Ja se tietysti tuli sitten mulle aloitettuamme seksin. Mies ei siis tiennyt tartunnastaan, mulle tuli niitä oksettavia syyliä. Ja tästä kehkeytyi sellainen kriisi ettei ole ennen nähty. Minä olin muka pettänyt ja multa se oli tullut koska mulla on syyliä. Ja ennen miestäni mulla oli 1 seksikumppani, jonka kanssa käytin aina kondomia.

Ei olla kumpikaan vielä kuoltu tai mitään syöpää saatu. Turhaa hysterian lietsontaa taitaapi olla tämä.

Vierailija
11/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteiden harrastaminen on kuin pelaisi venäläistä rulettia. Eipä sitä oo luottamista aina parisuhteessakaan. 

Vierailija
12/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla ja miehelläni on se molemmilla. Mies pannut paljaalla paljon jotain lorttoja ennen meidän seurustelua. Ja se tietysti tuli sitten mulle aloitettuamme seksin. Mies ei siis tiennyt tartunnastaan, mulle tuli niitä oksettavia syyliä. Ja tästä kehkeytyi sellainen kriisi ettei ole ennen nähty. Minä olin muka pettänyt ja multa se oli tullut koska mulla on syyliä. Ja ennen miestäni mulla oli 1 seksikumppani, jonka kanssa käytin aina kondomia.

Ei olla kumpikaan vielä kuoltu tai mitään syöpää saatu. Turhaa hysterian lietsontaa taitaapi olla tämä.

No olipas kaksinaismoralistinen kirjoitus :D "mies on pannut lorttoja ja saanut sen niiltä" ts. Vain lortoilla voi olla tuo. "minulla se kuitenkin on vaikka en ole lortto" niin hmm..

Vierailija
13/34 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteiden harrastaminen on kuin pelaisi venäläistä rulettia. Eipä sitä oo luottamista aina parisuhteessakaan. 

Johan oli raflaava heitto. Tukehtua voi vaikka porkkanaan, jos tuolle tielle lähdetään.

Vierailija
14/34 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini ihan kaunis blondi antoi yhdelle julkkikselle pesää ja nyt kukkii kukkakaalit pimpissä jee jee

Vierailija
15/34 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini ihan kaunis blondi antoi yhdelle julkkikselle pesää ja nyt kukkii kukkakaalit pimpissä jee jee

Vierailija
16/34 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/34 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ansa kirjoitti:

En uskalla enää mitään

http://terveydenasialla.com/uusi-tutkimus-jo-puolet-miehista-kantaa-tat…

Hyvä tuossa artikkelissa: "kuvituskuva ei liity uutiseen"😂😂

Samaa nauroin. Miesmalliparka

Vierailija
18/34 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, tussustahan tuokin pöpö tulee...

Mitä iäkkäämmän naisen kanssa mies harrastaa seksiä, sitä suuremmaksi HPV:n saatimahdollisuudet kasvavat. Pysykää siis nuorikoissa, miehet.

Vierailija
19/34 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se syyläversiohan on se epämukava, mutta "turvallinen" versio tuosta. Se joka ei tule esille on se syöpää aiheuttava versio.

Vierailija
20/34 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsihihii. Pettämätön logiikka: Ei mulle tullu syöpää(vielä) == Koko juttu pelkkää valhetta.