Mitä tää oikein on?
Saatan olla tosi monta päivää mielimaassa, välillä on niitä hyviäkin hetkiä jolloin useasti lenkkeilen ja kaikki sujuu jne... mutta sitten kun tulee ne vähän surullisemmat hetket, saatan vain maata sängyssä. En saa itseäni ulos, en tai no en pääse peilin edestä pois. Kuvittelen ja pidän itseäni rumana läskinä. Saatan tällöin olla syömättä montakin päivää. En tunne nälkää. Oksettaa ajatus syömisestä. Sitten olenkin kamalan kiukkuinen,surullinen, itkuherkkä. Myös sekin , ennen lenkille lähtöä saatan ihan tosissani kuvitella ,että ne ohikulkijat saattavat vihata minua tai pitää minua kauhean rumana, ällöttävänä. Mies vielä pahentaa tilanetta sillä että uskottelee niin minulle kaikennäköistä sekä lähettelee minulle minusta läskikuvia. Jos pääsen lenkille, joku koiran omistaja tulee juttelee mulle, menee hetki kun tajuan ajatukseni olevan pelkkää harhaa. Se ei ollutkaan totta. Sitten olenkin ihan normaali hymyilevä itseni.
Pelottaa tämä ? Mitä tämä oikein on?:(
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Harhakuvitelmia. Kehotan kertomaan lääkärille, mene suoraan psykiatrin luo ja kerro tuntemuksesi. Hän osaa auttaa eteenpäin. Vaihtoehtoisesti voit hakeutua psykologin juttusille. Voimia!
Ok. Näin kai sitten.
Harhakuvitelmia. Kehotan kertomaan lääkärille, mene suoraan psykiatrin luo ja kerro tuntemuksesi. Hän osaa auttaa eteenpäin. Vaihtoehtoisesti voit hakeutua psykologin juttusille. Voimia!