Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuksensa stalkkeri täällä taas ilmoittautuu

Vierailija
04.02.2017 |

Asiat on edenneet tosiaan viime kerrasta kun kirjoitin.

Olin täällä tietyssä paikassa jossa mieskin liikkuu ihan oikealla asialla. Hän tuli juttelemaan ja juteltiinkin hyvä tovi. Tuosta jäi tosi hyvä mieli.

Toisen kerran menin sitten kun tuli tilaisuus ihan puhtaasti stalkkaamaan. Vaikka lupasin itselleni, että lopetan sen. No menin viettämään aikaa yhteen paikkaan, eikä hän sinne ensin tullut. Ajattelin kuitenkin liikkua vielä lähistöllä ja myöhemmin kulkea vielä tämän paikan ohi. No pum - siinähän hän käveli suoraan vastaan. Pysähtyi nähdessään minut ja kun hidastin siinä kohdalla, niin alkoi juttelemaan. Juteltiin taas ihan hyvä tovi.

Tästä on seurannut että ollaan nyt kai jonkinlaisella friendzonella tai tuttavia nyt muissa kun virallisissa merkeissä.

Tästä viimeisimmästä näkemisestä jäi vähän epäselvä tunne, kun huomasin että hän tuli tietystä paikasta pois Juuri sen jälkeen kun minä olin ollut siellä, mutta ehdin lähteä sieltä pois. Ja sitten törmättiin ja molemmat jotenkin hätkähdettiin. Muillakin kerroilla, kun oltiin vielä moikkaus väleissä, hän ilmestyi jostain kun minä olin siellä. On itsellänikin vähän seurattu olo, voiko siis kummatkin tehdä tätä?

Tuo viimeisin stalkkaukseni, vaikka siitä hyvää seurasikin, oli kuitenkin väärin. Siitäkin jäi vähän huono maku suuhun, että jouduin valehtelemaan hänelle miksi olin siellä, kun hän sitä vähän kierrellen kysyi.

Alan olla aika varma, että hän on ymmärtänyt stalkkaukseni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että hänkin seurailee sua. Tuo on kuitenkin väärin teiltä molemmilta. Ei ketään saa kyttäillä.

Vierailija
2/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä stalkkaako sekin sua niin ku sä sitä.

Vierailija
4/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän tosiaan epäilee stalkkausta, ja yritti piilotella liikkeessä kunnes olet lähtenytpois ettei törmäisi sinuun. Ja sitten törmäsi kuitenkin ulkona ja joutui vaihtamaan kuulumisia kanssasi, koska ei voinut enää pujahtaa piiloon.

Vierailija
5/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, tuota mäkin epäilen toisaalta että hän seurasi minua, jotta pääsi piiloon minua.Mutta törmäsikin sitten sattumalta. Se ei kyllä selitä sitä että miksi pysähtyi juttelemaan kun tulin vastaan, kun siinä toisaalta olisi ollut mahdollisuus vaan mennä äkkiä ohi. Alkaa epäilyttämään jo jotkin kamerat tuolla paikassa, mutta en kyllä keksi että miten hän pääsisi niitä seuraamaan. Tai toinen vaihtoehto on että hänellä on joku tuttu, jolle on näyttänyt minut ja joka kertoo kun liikun siellä. Ap

Vierailija
6/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ehdota treffejä

Vierailija
7/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairas 😂

Vierailija
8/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi en ehdota treffejä, niin kai piti ensin päästä jonkinlaisiin puheväleihin, että tosiaan olemme tuttuja eikä vaan palvelusuhteessa. Ei kai kukaan kaupan kassallekaan treffejä ehdota, ellei sitten muuten ole tuttu. Kyseessä ei ole kaupan kassa, mutta kuitenkin :D Ap

Vierailija
9/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis nyt kun näyttää siltä että jutellaan myös "vapaalla" niin kai voisin ehdottaakin :) Ap

Vierailija
10/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä viimeisimmästä näkemisestä jäi vähän epäselvä tunne, kun huomasin että hän tuli tietystä paikasta pois Juuri sen jälkeen kun minä olin ollut siellä, mutta ehdin lähteä sieltä pois. Ja sitten törmättiin ja molemmat jotenkin hätkähdettiin.

Hakeuduitko tahallaan sellaiseen tilanteeseen, että törmäätte? Kerran kaupassa nainen katseli minua heviosastolla ja hakeutui sellaiseen tilanteeseen, jossa korimme kolahtivat yhteen. Sen jälkeen etsi katsettani, jotta voisi hymyillä ja pyydellä anteeksi. 

Vierailija
11/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairailta kuulostatte molemmat. Mies menee sairaan stalkkerinsa juttusille ja toinen vaan stalkkaa ja kyttää. Hän antaa sulle bensaa liekkeihin, kun ei selkeästi tajua kuinka sairas olet. Ehkä joku päivä jompikumpi teistä sieppaa toisen

Vierailija
12/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä viimeisimmästä näkemisestä jäi vähän epäselvä tunne, kun huomasin että hän tuli tietystä paikasta pois Juuri sen jälkeen kun minä olin ollut siellä, mutta ehdin lähteä sieltä pois. Ja sitten törmättiin ja molemmat jotenkin hätkähdettiin.

Hakeuduitko tahallaan sellaiseen tilanteeseen, että törmäätte? Kerran kaupassa nainen katseli minua heviosastolla ja hakeutui sellaiseen tilanteeseen, jossa korimme kolahtivat yhteen. Sen jälkeen etsi katsettani, jotta voisi hymyillä ja pyydellä anteeksi. 

Siis ei fyysisesti törmätä, mutta liikun paikassa jossa tiedän että tämä mies liikkuu jotta hän tulis juttelemaan ja nyt niin käynyt tosiaan että päässyt kunnolla juttelemaan hänen kanssa :) Olitteko tavannut tuon naisen kanssa aiemmin, jos hän koitti saada sun huomion? Ap