Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö mitä tarkoittaa "kokoomuslaisen nuoren miehen talvitakki"?

Vierailija
04.02.2017 |

Millainen talvitakki sinulle tulee mieleen? Kotitaloni sijaitsee kauppakorkeakoulussa opiskelevien ainejärjestötilojen naapurissa, ja näin usein ikkunastani ja kotikadulla kulkiessani tietyllä tavalla pukeutuneita nuoria miehiä, jotka tulevat ja menevät ainejärjestön tiloihin.

Heillä kaikilla on samanlainen talvitakki. Tiedätkö millainen? Minulle tulee aina mieleen kokoomusnuoret sellaisesta takista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro?

Vierailija
2/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti, asiallinen villakangastakki. Onhan se kamalaa, että osa nuorista miehistä ei halua esitellä persvakoaan ja suostu siihen, että päällä on logohuppari ja roikkuvat housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
4/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallon kylteri?

Vierailija
5/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tuo villakangastakki vai onko kokoomusnuorilla uusi takkimuoti??? Kerro jo!!

Vierailija
6/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goosen parkaa meidän kauppislaiset käyttää, vähemmällä pakkasella hyvin istuvat villakangastakit vilisee katukuvassa.

Vierailija
7/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se takki on sellainen puoleen reiteen tai reiden yläosaan ulottuva tummanharmaa, tyköistuva villakangastakki. Se on usein yhdistetty tummansinisiin pillifarkkuihin ja konjakinruskeisiin bootsimaisiin nilkkureihin. Joku heistä joskus repäisee ja vetää jalkaansa esim. punaiset pillifarkut. Kaulassa on ruudullinen flanellihuivi, joka on kiedottu yhden kerran kaulan ympäri ja sidottu silmukaksi leuan alle. Laukkuna on musta salkkumainen läppärilaukku, jonka olkain kulkee ylävertalon yli ristiin.

:D

ap.

Vierailija
8/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se takki on sellainen puoleen reiteen tai reiden yläosaan ulottuva tummanharmaa, tyköistuva villakangastakki. Se on usein yhdistetty tummansinisiin pillifarkkuihin ja konjakinruskeisiin bootsimaisiin nilkkureihin. Joku heistä joskus repäisee ja vetää jalkaansa esim. punaiset pillifarkut. Kaulassa on ruudullinen flanellihuivi, joka on kiedottu yhden kerran kaulan ympäri ja sidottu silmukaksi leuan alle. Laukkuna on musta salkkumainen läppärilaukku, jonka olkain kulkee ylävertalon yli ristiin.

ap.

Kesällä näillä on varmaan chinot ja loaferit? Punaiset housut saa muuten laittaa vain silloin, jos on purjehtinut Atlantin yli.

Vierailija
9/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää enkä halua enää asua täällä maailmassa

t. luuseri :'(

Vierailija
10/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap.

Siistiä ja tyylikästä. Hienoa, että miesten pukeutumisen taso on noussut niin paljon. Itse asiassa stadissa näkee enemmän tyylikkäitä miehiä kuin naisia nykyään!

N33

Vierailija
11/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Vierailija
12/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Siistiä ja tyylikästä. Hienoa, että miesten pukeutumisen taso on noussut niin paljon. Itse asiassa stadissa näkee enemmän tyylikkäitä miehiä kuin naisia nykyään!

N33

Tuo johtuu siitä, että Helsinki kiehtoo kaikkia naisia, mutta miehistä lähinnä niitä kaikista moderneimpia ka sosiaalisimpia.

Vierailija
13/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen perusporvarillinen villakangastakki. Tuskinpa kauppislaiset ovat sitä omineet.

Vierailija
14/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän pitkää, turkiskauluksellista nahkatakkia, ja Mannerheim-mallista karvalakkia, väriltään mustaa. Ja kävelykeppiä.

T. vanhan koulun kokoomuslainen.

Vierailija
15/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://mosaic02.ztat.net/vgs/media/large/JA/22/2M/00/AQ/11/JA222M00A-Q…

mulla on tän tyyppinen paitsi natsisaksan bossia. tosin olen myös persu.