Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASIALLISTA keskustelua: kuinka moni mies pitää siitä, että on sängyssä dominoiva osapuoli?

Vierailija
04.02.2017 |

...ja uskallatteko olla mielenne mukaisia? Täällä kirjoitellaan naisten uikutuksesta ja alistumisesta kuin se olisi huono asia, mielestäni se on seksissä parasta. :)

Kaipaisin itse sänkyyn miestä, joka on dominoiva, mutta en tiedä, miten ihmeessä seuloisin sellaisen. Olen siis sinkku, 41 v, miesseuran saaminen ei ole ongelma, melkeinpä päinvastoin, olen liikunnallinen ja hyvin naisellinen. En etsi parisuhdetta omista syistäni, ja seksin etsiminen suoraan houkuttelisi vain epäkunnioittavia pervoja (olen katsellut sivusta paria tällaista yritelmää, kiitos ei). Epäkunnioittava mies saisikin olla, kunhan se tapahtuisi vain sängyssä, tai ainakin selkeästi dominoiva. Mitään varsinaista bdsm-kuviota en kuitenkaan kaipaa.

Onko tällaisen miehen löytäminen sokkona kuinka todennäköistä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu on parasta. Tykkään molemmista rooleista

Vierailija
2/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tykännyt ola alistuva osapuoli ja kiihotun siitä suunnattomasti. Hiljattain löysin uuden seurustelukumppanin ja kävi älytön tuuri, sillä hän taas tykkää olla dominoiva sängyssä :) Muuten on hellä, huomioiva ja rakastava kumppani, oikea kultakimpale <3 En todellakaan sietäisi naista alistavaa käytöstä muualla kuin sängyssä.

Meidän sänkytouhut eivät ole myöskään mitään lateksinaamarit naamaan ja katosta roikkumaan-touhua mutta esimerkiksi sängynpäätyyn käsien sitominen on mielestäni äärettömän kiihottavaa :) Meillä on käsirautojen lisäksi ollut käytössä myös ruoska (jolla ei silläkään ole tarkoitus saada toista vereslihalle vaan ajatus on kiihottavin) sekä pieni anustappi.

Siihen miten sängyssä dominoivan mutta muuten hellän miehen löytää en valitettavasti osaa antaa vinkkejä. Omanikin löysin sattumalta ja tarkoituksena oli löytää kumppani vakavaan parisuhteeseen. Tämä fantasioiden yhteensopivuus tuli ihanan bonuksena :)

Vierailija
4/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sellainen mies. Pidän sekä Dominoivasta roolista että Masterin roolista. Lisäksi pidän erilaisista näihin sopivista roolileikeistä. ;)

Muuten olen herrasmies! :)

Vierailija
5/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboy-äiti?

Vierailija
6/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on dominoivia.

Miehistä ehkä 2/3 dominoivia ja 1/3 alistuvia. Naisista ehkä 10 % dominoivia ja 90 % alistuvia.

Hankalinta on siis alistuvilla miehillä, koska dominoivia naisia on hankala löytää.

Vierailija
7/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dominoivia naisia? Ei ole ainakaan omasta kokemuksesta. Mies joutuu aina ottamaan ohjat. Muutenhan ei seksiä edes tapahtuisi.

Vierailija
8/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä ehkä 2/3 dominoivia ja 1/3 alistuvia. Naisista ehkä 10 % dominoivia ja 90 % alistuvia.

Hankalinta on siis alistuvilla miehillä, koska dominoivia naisia on hankala löytää.

Ehkä minulla on sitten ollut vain huonoa säkää, koska olen kohdannut elämäni aikana enemmän miehiä, jotka eivät ole pätkääkään dominoivia sängyssä. Mietinkin, onko osalla syynä se, että he eivät uskalla olla omia itsejään, koska kokevat, että miehen seksuaalisuutta demonisoidaan, jos se on sellaista alkukantaista ja välillä aika brutaaliakin, joka on mielestäni todella kiihottavaa.

ap

Vierailija
9/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Playboy-äiti?

Mihin tämä nyt liittyy?

Vierailija
10/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina tykännyt ola alistuva osapuoli ja kiihotun siitä suunnattomasti. Hiljattain löysin uuden seurustelukumppanin ja kävi älytön tuuri, sillä hän taas tykkää olla dominoiva sängyssä :) Muuten on hellä, huomioiva ja rakastava kumppani, oikea kultakimpale <3 En todellakaan sietäisi naista alistavaa käytöstä muualla kuin sängyssä.

Meidän sänkytouhut eivät ole myöskään mitään lateksinaamarit naamaan ja katosta roikkumaan-touhua mutta esimerkiksi sängynpäätyyn käsien sitominen on mielestäni äärettömän kiihottavaa :) Meillä on käsirautojen lisäksi ollut käytössä myös ruoska (jolla ei silläkään ole tarkoitus saada toista vereslihalle vaan ajatus on kiihottavin) sekä pieni anustappi.

Siihen miten sängyssä dominoivan mutta muuten hellän miehen löytää en valitettavasti osaa antaa vinkkejä. Omanikin löysin sattumalta ja tarkoituksena oli löytää kumppani vakavaan parisuhteeseen. Tämä fantasioiden yhteensopivuus tuli ihanan bonuksena :)

Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta!sulla on käynyt kyllä hyvä tuuri..löysin netin kautta samantyyppisen miehen,mutta ajan kanssa huomasin,ettei ollutkaan sitä miltä näyttää..lopulta erosin,kun häntä alkoi kiinnostaa muutkin naiset.

Vierailija
11/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko dominoivia naisia? Ei ole ainakaan omasta kokemuksesta. Mies joutuu aina ottamaan ohjat. Muutenhan ei seksiä edes tapahtuisi.

Harmi, että et ole tullut vastaan. :D Olen saanut itse aktiivisuudestani positiivista palautetta, olen myös ajoittain itse se dominoiva osapuoli. Viimeisimmät kokemukset ovat olleet vain sellaisia, että mies makaa ja minä teen työt, näin kärjistäen. :(

ap

Vierailija
12/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minulla on sitten ollut vain huonoa säkää, koska olen kohdannut elämäni aikana enemmän miehiä, jotka eivät ole pätkääkään dominoivia sängyssä. Mietinkin, onko osalla syynä se, että he eivät uskalla olla omia itsejään, koska kokevat, että miehen seksuaalisuutta demonisoidaan, jos se on sellaista alkukantaista ja välillä aika brutaaliakin, joka on mielestäni todella kiihottavaa.

ap

Ei sitä nyt ekalla tapaamisella kehtaa kiinnittää naisen käsiä sängynpäätyyn ja laittaa palloa suuhun. Nuo asiat vaativat vähän aikaa. Eli jos kohtaamiset ovat olleet lyhyitä, ei siitä voi kauheasti päätellä

eri

Vierailija
13/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M38_Jkl kirjoitti:

Täällä on sellainen mies. Pidän sekä Dominoivasta roolista että Masterin roolista. Lisäksi pidän erilaisista näihin sopivista roolileikeistä. ;)

Muuten olen herrasmies! :)

Sepä se, kun ei tiedä etukäteen, kuka herramies on sitten sängyssä kaltaisesi. 

ap

Vierailija
14/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoiva nainen sängyssä sotii miehisyyttäni vastaan. Jos nainen laittaisi vielä strap on dildon niin seuraavaksi sitä löytäisi itsensä tiskaamasta ja imuroimasta kun nainen  vaihtaa autoon renkaita.

Vierailija
15/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkäisin enkä oikein pysty syttymään seksistä ilman, että mies tuntuu vahvalta ja miehekkäältä, mutta sellaisia miehiä ei taida olla kuin saduissa. Olen pyytänyt omaa miestäni toimimaan dominoivammin ja itsevarmemmin välillä, mutta ei suostu. olisi seksikästä, jos hän ns pitäisi mua ikäänkuin omana bitchinään tms.

.

Nyt hänellä on ollut pitkään pientä vaivaa ja antibioottikuuria ja asetelma on mennyt sellaiseksi, että mä olen rohkaissut ja kannustanut häntä ja tsempannut. Hän on ihan nössön oloinen jo. Iltaisin ei ole ollut seksiä vaan mä olen paijannut häntä hänen pyynnöstään, mikä on tehnyt mulle pikemminkin äidillisen olon eikä tosiaan ole seksikäs ja naisellinen olo.

Sitten hän yhtäkkiä halusikin kerran seksiä, mutta en pystynyt heti siihen. Sanoin, että pitää kokeilla uudestaan hieman myöhemmin, kun ollaan viritetty suhde enemmän "miehen ja naisen väliseksi", eikä mulla ole tunnetta, että olisin vahvempi hoivaava hahmo. No siitä mies taisi loukkaantua. Eilen pyysin häntä sanomaan mulle, että mä olen hänen, olisin tarvinnut kuulla sellaista dominoivaa miehekästä puhetta tosi paljon. Yritin siis ohjata tunnelmaa edes vähän sellaiseen Tarzan-Jane- ilmapiiriin. No mitä mies.. hän vastaa, että eiku minun pitäisi sanoa miehelle, että hän on minun... Ihan väärin päin siis.

Ko mies on jo 49 v eikä mikään äidin poika enää.

Vierailija
16/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei sitä nyt ekalla tapaamisella kehtaa kiinnittää naisen käsiä sängynpäätyyn ja laittaa palloa suuhun. Nuo asiat vaativat vähän aikaa. Eli jos kohtaamiset ovat olleet lyhyitä, ei siitä voi kauheasti päätellä

eri

Ei tietenkään, olen samaa mieltä. :) Mutta sellainen päällekäyvyys tulee aika nopeasti ilmi. Kohtaamiset ovat olleet yleensä pidempiä, koska jos mies on kiva ja seksi muuten hyvää, olen sitten ollut tyytyväinen siitä. Jatkuva kumppanien vaihtelu on väsyttävää, enkä halua sellaista. 

Vierailija
17/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, miehiltä toivon kommentteja. :)

Vierailija
18/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joiden kanssa itse olen viettänyt aikaa, nauttivat vahvan naisen seurasta. Vaihtelun vuoksi voisin kokeilla myös subin roolia, mutta juuri nyt tämä Dominana oleminen tuntuu omimmalta. Välttämättä kaikki sessiot eivät johda yhdyntään. Tedän mitä haluan ja samalla toteutan myös miehen toiveita/ tarpeita.  Win-win tilanne!

Uskon, että ap:lle (ja muille halukkaille) löytyy toiveiden mukaineen mies, kunhan rohkeasti kerrot kumppanille toiveesi, olet avoin ja uskallat heittäytyä nautintojen ihanaan maailmaan.

Vierailija
19/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun miehestä ei näe päälle päin, kuka on dominoiva sängyssä ja kuka ei. Voitteko miehet kertoa, mistä sen voisi saada tietää etukäteen?

Vierailija
20/41 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun miehestä ei näe päälle päin, kuka on dominoiva sängyssä ja kuka ei. Voitteko miehet kertoa, mistä sen voisi saada tietää etukäteen?

Kysymällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan