Orgasmi yliarvostettua?
Itselläni ärsyttää jos mies jää hinkkaamaan siinä toivossa että saisi minut laukeamaan. Miksei voi tajuta että ei seksin laatu orgasmiin perustu? Parempaa sellainen 5 min intohimoa ja rakkautta, kuin 15 min puurtamista ja ähisemistä...15 minuutissa siihen kerkeää jo kyllästyä! Kyllä seksielämä parani kun mies tajusi lopettaa ylipitkät aktit.
23 v nainen
Kommentit (19)
Orgasmin helppous on yksi parhaita puolista miehenä olemisessa. Siitäkin huolimatta, että kohta joku nainen tulee ilkkumaan, ettemme voi saada multiorgasmeja. Tähänkin pätee vanha sääntö: "Parempi pyy pivossa kuin 10 oksalla." 😝
Riippuu varmaan ihmisestä. Minusta orgasmi on ehdottomasti naisena olon parhaita juttuja ja syy, miksi haluan seksiä. Kun haluan miestä, haluan orgasmin hänen kanssaan, ei mikään lämpö ja läheisyys riitä, vaikka kivoja ovatkin. N37
Itse nautin todella orgasmista, mutta orgasmiakin parempi juttu on yhdynnän tuottama fyysinen mielihyvä, eli se sisään-ulos-liike on todella nautinnollista, tajunnanräjäyttävää.
Joo, mut jos ei aktissa laukea tai edes pysty niin tekemään ei sitä jaksa yrittää hakea. Miehellä huono tapa yrittää sitten esileikissä tappaa tarpeet sillä että tuottais orgasmin minulle. EI järkeä... kun sen jälkeen seksi se vasta pöljältä tuntuukin! Sain hänet lopettamaan koko homman selittämällä, että 15 min huonoa seksiä kunnes laukeaa, vai 5 min sellaista joka jättää minut haluamaan lisää? Kyllä mies tajutessaan et päivässä voi kahdesti saada, helposti tykästyi ideaan. En edes pysy kiihottuneena jotaki 15 min. Sitten alkaa mulla mieli vaeltaan ja paikat kuivuun. Onko tämä sit jotenkin epänormaali "normaali" piirre minussa itsessäni...
Ja kaikki miehet yrittää sitten kestää niin kauan ku voivat! Miksi!? AIka ei tuota tulosta, laatu se on mikä on tärkeää...ja jos toista oottelee laatu kärsii?
ap
Orkku Orava kirjoitti:
Orgasmin helppous on yksi parhaita puolista miehenä olemisessa. Siitäkin huolimatta, että kohta joku nainen tulee ilkkumaan, ettemme voi saada multiorgasmeja. Tähänkin pätee vanha sääntö: "Parempi pyy pivossa kuin 10 oksalla." 😝
Tulen tähän miehenä ilkkumaan , että siemensyöksy ei aina ole orgasmi
On, ja syynä siihen media. Ja joku sanoi, ettei miehet voi saada multiorgasmeja, niin sekään ei pidä paikkaansa, mutta vaikeaa se on, - tai ainakin yhtä vaikeaa kuin miehen on saavuttaa orgasmi eri aikaan siemensyöksyn kanssa, joka siis sekin on mahdollista.
Orgasmeja on varmaan kymmentä eriä tyyppiä, eikä kaikki niistä ole läheskään yhtä voimakkaita, nautinnollisia tai rentouttavia. Eilen taas tajunnanräjäyttävän orgasmin saaneena voin kyllä sanoa, ettei todellakaan ole yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Orkku Orava kirjoitti:
Tulen tähän miehenä ilkkumaan , että siemensyöksy ei aina ole orgasmi
Hah, arvasin! Voihan joku friikki stimuloida eturauhasta perseen kautta ja saada siemensyöksyn ilman orgasmia, mutta minulle siemensyöksy ja orgasmi ovat aina olleet sama asia.
Onko raiskaukset eri? Viharaiskaukset?
Vierailija kirjoitti:
Onko raiskaukset eri? Viharaiskaukset?
Liity asiaan mitenkään, eli hus pois. Ellet keksi nyt alkaa selittään miksi tähän ketjuun tunget raiskaus asioita?
AP
No ei ole yliarvostettua! Itse en sekstailisi ollenkaan, jos jäisin ilman. Ei mitään mieltä muuten. Onneksi saan helposti ja nopeasti. Ja kyllä seksin laatu perustuu MYÖS ehdottomasti orgasmiin!
Kun opit ap miten homma kohdallasi toimii, uskon että tulet toisiin aatoksiin...
N47
Minulle on yliarvostettua. Ihmiset on erilaisia.
Oma orgasmini on ihan ok ja kiva mutta niin laimea kuitenkin (ja kun se on ohi tuntuu kuin mitään ei olisi ollutkaan) etten näe sitä kaiken vaivan arvoisena. Masturboin siksi harvoin.
Seksissä mies haluaa aina hääräillä tuolla alhaalla. Saa siitä itselleenkin nautintoa mutta tiedän että hän yrittää saada minut laukeamaan vaikka olen sanonut että niin tuskin käy ja etten välitä liian pitkästä esileikistä. En ole koskaan saanut esileikissä orgasmia kenenkään kanssa. Todellisuudessa se pitkä häärääminen tappaa tunnelmaa ja vie haluja pois. Eli odottelen vain pitkästyneenä koska mies on valmis. Siksi suosin enemmänkin niitä hetkiä jolloin homma on hoidettava pikaisemmin.
Jos saan orgasmin seksissä, saan sen yhdynnässä tietynlaisessa asennossa kun klitorikseen kohdistuu painetta ja hankausta automaattisesti ( ei siis esim kädellä tehtynä). Jos en saa, se ei haittaa. Omalla kohdallani seksi joka väkisin tähtää siihen että minun tulisi laueta, ei todellakaan tule siihen johtamaan. Mielummin orgasmi vaikka kerran vuodessa kuin ainainen pakkoyrittäminen, joka tulee vielä sen toisen osapuolen puolelta. Orgasmini ei ole niin kummoinen ettenkö voisi elää ilman sitä mutta silti nauttia seksistä muutoin. Jos joskus orgasmini muuttuukin voimakkaammaksi voi ajatukseni tästä tietenkin muuttua.
Orgasmista oli puhe. Olen ymmärtänyt ett sotilaat jotka raiskaa tai viharikosrsiskaukset esim. Uskontoalistamiset on eri
Vierailija kirjoitti:
Itse nautin todella orgasmista, mutta orgasmiakin parempi juttu on yhdynnän tuottama fyysinen mielihyvä, eli se sisään-ulos-liike on todella nautinnollista, tajunnanräjäyttävää.
Miksi saanut miinuksia? Kaikki naiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on yliarvostettua. Ihmiset on erilaisia.
Oma orgasmini on ihan ok ja kiva mutta niin laimea kuitenkin (ja kun se on ohi tuntuu kuin mitään ei olisi ollutkaan) etten näe sitä kaiken vaivan arvoisena. Masturboin siksi harvoin.Seksissä mies haluaa aina hääräillä tuolla alhaalla. Saa siitä itselleenkin nautintoa mutta tiedän että hän yrittää saada minut laukeamaan vaikka olen sanonut että niin tuskin käy ja etten välitä liian pitkästä esileikistä. En ole koskaan saanut esileikissä orgasmia kenenkään kanssa. Todellisuudessa se pitkä häärääminen tappaa tunnelmaa ja vie haluja pois. Eli odottelen vain pitkästyneenä koska mies on valmis. Siksi suosin enemmänkin niitä hetkiä jolloin homma on hoidettava pikaisemmin.
Jos saan orgasmin seksissä, saan sen yhdynnässä tietynlaisessa asennossa kun klitorikseen kohdistuu painetta ja hankausta automaattisesti ( ei siis esim kädellä tehtynä). Jos en saa, se ei haittaa. Omalla kohdallani seksi joka väkisin tähtää siihen että minun tulisi laueta, ei todellakaan tule siihen johtamaan. Mielummin orgasmi vaikka kerran vuodessa kuin ainainen pakkoyrittäminen, joka tulee vielä sen toisen osapuolen puolelta. Orgasmini ei ole niin kummoinen ettenkö voisi elää ilman sitä mutta silti nauttia seksistä muutoin. Jos joskus orgasmini muuttuukin voimakkaammaksi voi ajatukseni tästä tietenkin muuttua.
Ihan samalta kuulostaa kuin minunkin tilanne. Omani tosin on ja voi olla todella voimakas, mutta ei sitä ole jos mulla sisällä yhtään mitään. Samoin stimuloida täytyy paljon kovempaa yhdynnän aikana. Seksissäkin olen saanut orgasmin silloin tällöin, hyvin harvoin silloin kuin kestää kauan. Ja silloinkin se on enemmänkin semmoinen laimea ja lyhytkestoinen. Oli aikoja kun mies halus välttämättä että molemmat laukeaa, ja seksi oli aivan hirveätä. Silloin omakin seksuaalisuuteni kuoli melkein kokonaan. Onneksi en ole ainoa joka ei orgasmista yhdynnän aikana perusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei ole yliarvostettua! Itse en sekstailisi ollenkaan, jos jäisin ilman. Ei mitään mieltä muuten. Onneksi saan helposti ja nopeasti. Ja kyllä seksin laatu perustuu MYÖS ehdottomasti orgasmiin!
Kun opit ap miten homma kohdallasi toimii, uskon että tulet toisiin aatoksiin...
N47
Oi kyllä minä hommani osaan hoitaa elä sinä siitä huoli. :) Siksi en enään jaksa orgasmia jahdata. Seksi paljon tyydyttävämpää nyt kun olen ottanut asian osaksi itseäni ja omaa seksuaalisuuttani. Ja kyllä minäkin siihen pisteeseen silloin tällöin pääsen, bonusta hyvän seksin päätteeksi. Mutta aiemmin, kun kesti tuntikin mieheni yrittäessä kaikkensa saadakseen minut laukeamaan ei seksi ollut hyvää vaikka laukeasinkin. Ja kaikkea on siis kokeiltu. 15 min on jo ihan liikaa minulle... vaihtoi asentoa kuin monta kertaa tahansa. Siksi pohdinkin onko orgasmi yliarvostettua näin yleisellä tasolla. Sulla varmaan vaan helpompi laueta, kuin mulla. Ja uskallan väittää että meitä on useampia jotka tuntee olonsa rikkinäisiksi juurikin tuon takia, ettei orgasmi vain onnistu tai tunnu tyydyttävältä seksin aikana. Kaikki vaan aina sanoo että "se on se paras osa koko aktia".
Vierailija kirjoitti:
Joo, mut jos ei aktissa laukea tai edes pysty niin tekemään ei sitä jaksa yrittää hakea. Miehellä huono tapa yrittää sitten esileikissä tappaa tarpeet sillä että tuottais orgasmin minulle. EI järkeä... kun sen jälkeen seksi se vasta pöljältä tuntuukin! Sain hänet lopettamaan koko homman selittämällä, että 15 min huonoa seksiä kunnes laukeaa, vai 5 min sellaista joka jättää minut haluamaan lisää? Kyllä mies tajutessaan et päivässä voi kahdesti saada, helposti tykästyi ideaan. En edes pysy kiihottuneena jotaki 15 min. Sitten alkaa mulla mieli vaeltaan ja paikat kuivuun. Onko tämä sit jotenkin epänormaali "normaali" piirre minussa itsessäni...
Ja kaikki miehet yrittää sitten kestää niin kauan ku voivat! Miksi!? AIka ei tuota tulosta, laatu se on mikä on tärkeää...ja jos toista oottelee laatu kärsii?
ap
Surullista. Minä nautin miehestä joka osaa pitkittää tulemistaan.
Hän huolehtii, että minä tulen useita kertoja ennen kuin laukean.
Ja minä todella pydtyn jatkamaan seksiä orkun jälkeen ja todella mielläni jatkankin. Yksi sessio voi kestää vaikka tunnin. Se ei tietenkään koko ajan oe yhdyntää vaan vaihtelevasti suuseksiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Surullista. Minä nautin miehestä joka osaa pitkittää tulemistaan.
Hän huolehtii, että minä tulen useita kertoja ennen kuin laukean.
Ja minä todella pydtyn jatkamaan seksiä orkun jälkeen ja todella mielläni jatkankin. Yksi sessio voi kestää vaikka tunnin. Se ei tietenkään koko ajan oe yhdyntää vaan vaihtelevasti suuseksiä jne.
Miksi on surullista, että ihmiset nauttivat eri asioista seksissä? Minä naisena rakastan yhdyntää vaikken saakaan siinä orgasmia. Suuseksistä sen sijaan en saa mitään.
Orgasmi on aliarvostettua, ainakin naisen. Jopa nainen, kuten sinä tunnut aliarvostavan sitä.
Toki 5min pikaseksi orgasmilla on parempi kuin vartin puurtaminen kun ei niin kauheesti kiinnosta.