Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu naimisiinmenosta ja lapsista , tapailtu n. 6 kk?

Vierailija
04.02.2017 |

Onko normaaliakin?

faktaa: mies ei ole ennen seurustellut, enkä minä. olemme 24 vuotiaita. Hän on sanonut että haluaa varmasti lapsia, ja naimisiin ja ei haluaisin deittailla, jos se ei johda naimisiinmenoon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota se mies, kerta noin varmasti lompakko aukeaa.

Vierailija
2/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse siitä että olettaa näiden olevan pian ajankohtaista? Vai puhuuko yleisellä tasolla selvittääkseen onko teillä samanlaisia käsityksiä tulevaisuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kans otti suunnilleen 6kk jälkeen puheeksi sen, että hän haluaa lapsia ja naimisiin. Siis halusi varmistaa haluanko minä samanlaista tulevaisuutta vai haluanko elää esim. lapsettomana. Ei olla vielä edes kihloissa ja yhdessä oltu 3 vuotta. Molemmille kuitenkin ollut tärkeää, että meillä tulevaisuuden suunnitelmat menee yhteen. Kun tavattiin mies oli siis 25 ja itse olin 22 :) Eli voi olla että sun deittailema mies on samanlainen, ei siis kiirehtimässä mitään, kunhan varmistelee että teillä on samat mielipiteet elämän suurista kysymyksistä. 

Vierailija
4/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kait tuo ihan normaalia tuoda esiin, että tietää mitä tahtoo. Mun mies sanoi kun oltiin tapailtu viikko, että hän haluaa naimisiin ja lapsia ja jos mä tiedän etten halua niin suhdetta on turha jatkaa, koska hän haluaa perheen. 6kk päästä mies varmisti ollaanko me yhä samaa mieltä asioista, ennen kuin muutettiin yhteen ja kuukausi siitä mies kosi. Ollaan oltu nyt 2 vuotta kihloissa ja ens kesänä häät.

Vierailija
5/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies uskovainen? Minulla kävi juuri näin uskovaisen miehen kanssa.

Vierailija
6/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sitä tuollaisista asioista ihan normaalia puhua siinä vaiheessa kun suhde alkaa olla pidempi ja viihdytte toistenne kanssa. Tunnustelee, onko teillä samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmat ja suhteella tulevaisuutta. Mitä mieltä itse olet?

Jos mies nyt alkaisi vaatia heti naimisiinmenoa ja lapsien hankkimista, se vasta olisi stop-merkki. Näin omasta näkövinkkelistäni.

Vierailija
7/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse siitä että olettaa näiden olevan pian ajankohtaista? Vai puhuuko yleisellä tasolla selvittääkseen onko teillä samanlaisia käsityksiä tulevaisuudesta?

No oikeastaan kerroin hänelle, etten ole varma haluaisinko lapsia, johon hän vastasi, että toivottavasti mieleni muuttuu kuitenkin tulevaisuudessa, ja että haluaisi kovasti itse lapsia ja katuisi sitä jos ei saisi lapsia.

Kysyin myös, että milloin olisi valmis isäksi, niin vastasi että, ei mitään aikarajaa, että vaikka heti.  

Sitten kun puhuimme tapailusta, niinn hän sanoi, että odottaa että deittailu johtaisi avioliittoon, myös tulevaisuudess, mihin vastasin, että en ole varma haluanko tulevaisuudessa naimisiin, johon hän vastasi, että olisi surullinen, jos se ei johtaisi siihen, koska haluaa kovasti naimisiin kanssasi.... apua????

Vierailija
8/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. En minäkään koskaan ole halunnut Deittailla vaan ihan "tosi tarkoituksella". Osa on jäänyt tapailuasteelle, osa on mennyt ihan seurusteluun ja jopa avoliittoon asti, osasta on tullut hyviä ystäviä.  En jaksaisi panostaa "pelkkään tapailuun". Kyllä kaikissa on ollut tavoitteena kumppanin löytäminen. 

Vierailija
9/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja minua vaan alkoi ahdistaa, kun en itse tosiaan tiedä MITÄ HALUAN tulevaisuudelta, eli en tiedä haluanko lapsia/naimisiin, niin miten voin vastata miehelle, kun en tiedä mistään mitään? Rakastan kyllä miestä, mutta avioliitto tuntuu vähän turhalta, tai siis minulle se on vain paperisopimus, miehen mielestä se on juttu, joka yhdistää kaksi ihmistä ja heistä tulee perhe, ja se on myös miehelle tärkeää, että nainen ottaa hänen sukunimensä?

olemme vähän ajatuneet pikku riitoihin näiden juttujen takia....en kuitenkaan halua menettää miestä,,

Vierailija
10/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hiukan epätoivoiselle tuo mies. Toisaalta ymmärrän ettei hän halua tuhlata aikaansa myöskään. Mielestäni lapsihaaveista voi yleisellä tasolla mainita jo ennen kuin on seurusteltu puoli vuotta. Seurustelin itse aikoinaan 2kk miehen kanssa, sitten kävi selväksi että hän vihaa lapsia ja on vakaasti päättänyt ettei niitä halua. Se oli sen suhteen loppu. Jos epäröit jo nyt niin se on merkki, ettet välttämättä halua hänen kanssaan naimisiin. Lasten hankintaan nyt ei vielä tarvitsekaan lopullista päätöstä. Siihen olet luultavasti valmiimpi muutaman vuoden päästä. Kannattaa pyytää häneltä hieman miettimisaika tässä asiassa. Mun mielestä on toki parempi että mies ensin vihjailee naimisiin menossa, ettei sentään heti lähtenyt kosimaan. Hän ehkä esitti asiansa vain turhan vakavissaan.

11/11 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan kerroin hänelle, etten ole varma haluaisinko lapsia, johon hän vastasi, että toivottavasti mieleni muuttuu kuitenkin tulevaisuudessa, ja että haluaisi kovasti itse lapsia ja katuisi sitä jos ei saisi lapsia.

Kysyin myös, että milloin olisi valmis isäksi, niin vastasi että, ei mitään aikarajaa, että vaikka heti.  

Sitten kun puhuimme tapailusta, niinn hän sanoi, että odottaa että deittailu johtaisi avioliittoon, myös tulevaisuudess, mihin vastasin, että en ole varma haluanko tulevaisuudessa naimisiin, johon hän vastasi, että olisi surullinen, jos se ei johtaisi siihen, koska haluaa kovasti naimisiin kanssasi.... apua????

Tämä on ihan okei. Hyvä, että olette molemmat rehellisiä. Jos miehelle sopii olla suhteessa kanssasi, vaikka et tiedä vielä, haluatko ollenkaan lapsia, se on hänen valintansa. Sinä valitset puolestasi, oletko suhteessa mieheen, joka ehdottomasti haluaa lapsia ja naimisiin, vai onko se liian ahdistavaa.

Minä pysyisin kyllä kaukana ukosta, jonka mielestä naisen täytyy ottaa miehen sukunimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi