Lemmikki on lapselle usein sisarusta tärkeämpi
http://www.iltalehti.fi/perhe/201702032200064952_pr.shtml
Koira on kuulema paras. Onko sinun lapsillasi lemmikkiä? Entä oliko sinulla itselläsi lapsena lemmikkiä?
Kommentit (6)
Tuo on varmasti totta. Lapsena yritin tappaa siskon, mutta koiraani palvoin. Vieläkin on ikävä. Nyt paras ystäväni on pieni kissa, symbioosissa elellään.
Minun lapsilla on sekä useita sisaruksia että lemmikkejä. Myös koiria
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa 😂😂
Jaha, eläintenvihaajakin tuli jälleen mölisemään. Olis voinu tehdä sullekin eläinten läsnäolo lapsena hyvää.
Mulla oli kaneja ja kaloja. Voisin kyllä kuvitella itsekin vastanneeni "joo mun kultakala on kivempi ku tyhmä pikkuveli" jos sisaruksia olisi ollut... ei mitenkään yllättävä tulos jos tutkimus onkin ollut kysely lapsilta.
Sisaruksia minulla ei ollut. Joskus haaveilin, mutta en tajunnut mistä jään paitsi niin en varsinaisesti kärsinyt asiasta. Aikuisena vasta on tullut kaivattua sisaruksia ja mietittyä että olisipa lapsuus ollut rikkaampi sisarusten keskellä.
Lapsilla ei ainakaan vielä ole mitään lemmikkejä, pikkuveljeä ja -siskoa löytyy lemmikiksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa 😂😂
Mä olen kyllä samaa mieltä. Ei lemmikki koskaan korvaa läheistä ihmistä. Vaikka lapsena pikkuveli välillä raivostutti niin tosi tylsää olisi ollut ilman häntä.
Meillä on kissa ja koira ja kaksi lasta. Lemmikit on lapsista ihania ja kivoja, mutta ei he ihan kauheasti jaksa niiden kanssa touhuilla. Kyllä se sisarus on tärkeämpi.
Eläinrakkaana ihmisenä olen kuitenkin sitä mieltä ettei eläin saa olla koskaan tärkeämpi kuin ihminen.
Tämö on varmaan näitä yhden lapsen vanhemman tutkimuksia...
Vittu mitä paskaa 😂😂