Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin asia mikä sinulle on tapahtunut?

Noloin ihminen ikinä
03.02.2017 |

Eli mulla on se ku sanoin et ompa ruma papparainen yhdelle mun kaverille.se oli hetken hiljaa ja sitten se sano: se on mun isä... nolotti IHAN sikana:'D kertokaa mitä noloo teille on tapahtunu:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on tehnyt tepposensa ja kuukautissuojat ovat pettäneet usein. Hävettävintä oli nousta ylös muovituolilta kun kuului oikein kostea maiskahdus kun perä irtosi penkistä. Onneksi nykyään myydään vauvojen pyllypyyhkeitä ja saan putsattua sotkemiani pintoja niillä. Menkkojen aikaan käytän nykyään sovinnolla komboa kuukuppi ja Tena-housuvaippa.

Vierailija
2/2 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vuokrattu porukalla mökki ja minä menin sinne ihan ekaks laittelemaan paikkoja valmiiksi. Mulla oli kauhee vessahätä ja menin suoraan  tarpeilleni. Sattui silloin olemaan kuukautiset, joten pian oli pytty täynnä verensekaista paskaa. Kun yritin vetää pöntön, ei vettä tullutkaan. 

Soitin mökin vuokraajalle, että mistä mökille saa veden tulemaan. Hän vastasi että kyseessä on suurempi ongelma, että kyllä mökkiin vesi pitäisi tulla. Tunnin päästä tulivat korjausmiehet paikalle, tekivät jotain putkihommia ja lopetettuaan yksi niistä oli menossa vessaan testaamaan toimiiko vesi. Minä paniikissa juoksin oven eteen seisomaan ja selittämään, että hän voi testata veden tulon paremmin keittiöstä. 

Luojan kiitos vettä tuli, miehet lähtivät ja minä pääsin pesemään pönttöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla