Maria Veitola Yökylässä : Sirpa ja Teemu Selänne - keskusteluketju
– Mä oon kuule herännyt monta kertaa kolmelta yöllä niin väsyneenä, kun tää (Teemu) tulee pelireissulta. Ei ole hirveän montaa kertaa, kun sanoin ei. Ja aina oli kivaa itelläänkin, Sirpa Selänne kertoo Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa.
-On fakta, että jos toinen haluaa ja toinen ei halua, niin jostain se toinen hakee sen kiihkon. Luonto korjaa sen virheen, Teemu miettii.
Maria pyytää Sirpaa olemaan täysin rehellinen ja kysyy tältä, jaksoiko tämä todella seksiä silloinkin, kun perheen kolme vanhinta lasta – Eemil (s. 1996), Eetu (s. 1997) ja Leevi (s. 2000) olivat pieniä.
– Kyllä. Mä oon kuule herännyt monta kertaa kolmelta yöllä niin väsyneenä, kun tää (Teemu) tulee pelireissulta. Ei ole hirveän montaa kertaa, kun sanoin ei. Ja aina oli kivaa itelläänkin, Sirpa vakuuttaa."
Nämä siis ensi viikon Maria Veitola Yökylässä - jaksosta.
Kommentit (50)
Ärsyttävää toi sirpan mollaaminen!! Ihana kiltti nainen joka on oma itsensä!hieno onnellinen pari!
No shit Sherlock! Kun on rikas niin voi rikastuttaa elämäänsä muullakin tavoin kuin kyynärpäätaktikoimalla happaman kahvin voimalla palaveripöydässä jossain homekonttorissa Vantaalla🤑 Btw Sirpa rocks!
Jos on niin onnellinen kun antaa ymmärtää, ulkonäko kertoo toista. Teemu vahti sitä ettei se sano mitään paljastavaa. Toi lapsenhoitojuttu on amerikkalainen malli, Suomessa naisilla on vapaus valita, jos on varaa.
Yleensä ei. Oli kyllä pienessä pöhnässä kokoajan. Tyhjät tynnyrit.....
Minulle tuli Sirpasta tosi sympaattinen vaikutelma :)
Feministit saisi ottaa Sirpasta mallia! Hyvä nainen, hyvä äiti. Antaa rakkautta Teemulle ja lapsille!
Järkyttävää ja surullista että avioliitossa seksielämä on sitä että jos toinen ei halua joka kerta kun toinenkin haluaa niin sitten voi mennä vieraisiin. Missä kaikki rakkaus ja empatia?
Ai kauhu lauantaiaamu eikä kello vielä yheksää ja joku miettii jo Selänteiden seksielämää.
Sirpa on kasvattanut lähes yksin 4 lasta kun Teemu pelasi lätkää.
Hei, mulle tuli mieleen, että kuinka monta oletettavasti omaakin lähipiiriä koskettavaa lapsettomuudesta kärsivää hän laittoi pohtimaan elämää. Tai miten kokevat ne naiset, jotka ovat valinneet elämässään olla synnyttämättä. Tai että, mitä hänen sukulaisensa mahtavat ajatella hänen käsityksistään. Erityisesti kiinnostaisi hänen oman äidin ja anopin ajatukset. Miehensä yritti pehmittää, mutta kovin jääräpäinen oli... Hmm.. Hyvä ihminen..? Kenties mielessään saavuttanut toiveensa omassa elämässään. Toivon kuitenkin kaikkea hyvää. Kaikille. Myös vajavaisille ja erilaisille. Kykenemättömille ja kyvykkäille. Kaikki naiset ovat Naisia!