Maria Veitola Yökylässä : Sirpa ja Teemu Selänne - keskusteluketju
– Mä oon kuule herännyt monta kertaa kolmelta yöllä niin väsyneenä, kun tää (Teemu) tulee pelireissulta. Ei ole hirveän montaa kertaa, kun sanoin ei. Ja aina oli kivaa itelläänkin, Sirpa Selänne kertoo Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa.
-On fakta, että jos toinen haluaa ja toinen ei halua, niin jostain se toinen hakee sen kiihkon. Luonto korjaa sen virheen, Teemu miettii.
Maria pyytää Sirpaa olemaan täysin rehellinen ja kysyy tältä, jaksoiko tämä todella seksiä silloinkin, kun perheen kolme vanhinta lasta – Eemil (s. 1996), Eetu (s. 1997) ja Leevi (s. 2000) olivat pieniä.
– Kyllä. Mä oon kuule herännyt monta kertaa kolmelta yöllä niin väsyneenä, kun tää (Teemu) tulee pelireissulta. Ei ole hirveän montaa kertaa, kun sanoin ei. Ja aina oli kivaa itelläänkin, Sirpa vakuuttaa."
Nämä siis ensi viikon Maria Veitola Yökylässä - jaksosta.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättikö Teemu Sirpan yöllä myös silloin, kun Veitola oli yökylässä? Onko tietoa.
Ei herättänyt Sirpaa vaan Marian
Ok, kieltäytyikö?
Kiima puttui loppujen lopuksi mun avioliitosta ja siihen se sitten kaatuikin. Kylla tuo kiima on ihan tarpeellinen juttu ONNELLISESSA avioliitossa. Hyva Teemu ja Sirpa, puhuvasta asioista niiden oikeilla nimilla.
Esitetty pieniä otteita tämän illan ohjelmasta, missä rouva Selänne "rääkyy" kuin pulemamma (tosin taitaa kyllä viini maistua hyvin ja on varmaan tv:ssä myös maistissa) että jos naiset haluavat olla töissä tehdä uraa kuin mies, ei sellaisten pitäisi lapsia tehdä.
Karmee muija, ja on tainnut unohtua että ilman miehensä tuloja olisiko hän lipittänyt viiniä vuosikymmenet kotona?
Voi Sirpa. On niitä huonojakin äitejä ja hyviä isiä.. Jotenkin tuntui, että hän selitteli tuossa omaa kotiäitiyttään ja uhrautumista Teemun peliuran takia. No olisin minäkin onnellinen noissa puitteissa, mutta kyllä naisen täytyy saada v 2000 olla muuta kuin äiti..
Kalifornian aurinko on rusentanut Sirpankin hipiää.
Ja se, kuinka sanoo että äidin kuuluu olla kotona eikä töissä.
Joo-o, kaikille ei ole mahdollista olla kotiäiti vaikka haluaisikin.
Itse olisin mieluusti kotitiä kunnes nuorimaiseni täyttää 10-vuotta, mutta ei se ole mahdollista. Pitää valita joko sossupummina olo tai työtä tekevä äiti. No, valitsin työtä tekevän äidin. Tuntui vähän pahalta typerän Sirpan kommentti ettei pitäisi hankkia lapsia jos aikoo olla töissä.
Rikkailla tuntuu todellisuudentaju hämärtyvän...
Vierailija kirjoitti:
Miksei Veitola kysynyt onko Paul Kariya sen yhden lapsen isä? Ei tässä Selänteen perheessä mikään muu kiinnosta.
Ei varmasti ole, poika on myös syntynyt ennen kuin Selänteet muutti Kaliforniaan. Naurettavia juoruja, poika on aika paljon Sirpan isän näköinen ja pituus selittyy mm. sillä että vanhempiensa suvussa on lyhyitä mm. Teemun Panu-veli.
Rakkaudesta ei sanaakaan. Se kiimahan onkin tärkeetä. höpöhöpö noikin olleet 20 v yhdessä vai auvoisessa avioliitossa ja sitä ennen seukanneet. Kiimasta ei oo tuossa vaiheessa enää tietoakaan mutta eriasia onko rakkautta.
Pakkohan Sirpan on ollut aina antaa Teemulle, muutenhan Teemu tyydyttää tarpeensa muualla. Niinhän Teemu itse sanoi.
On kyllä kumma ääni tuolla sirpalla ja maistissa taitaa olla.
Tuliko muille mieleen että Sipe lipittää ehkä liikaa kotona viiniä kun ei ole oikein mitään tekemistä? Pelästyin myös Sirpan naamaa... Näyttää vanhalta mammalta. Ja miten kaula voi olla kauttaaltaan niin ryppyinen. Samoin karsea ylähuulen yllä oleva tupakkaryppyrykelmä.
Teemun vasenta kättä kuvattiin useaan otteeseen, ei pidä vihkisormusta päinvastoin kuin Sirpa. Haluttiin korostaa asiaa sanomatta mitään. Ja miten Teemu ei enimmäkseen sanonut mitään tai aidosti kommentoinut onnellisuuttaan vaimonsa kanssa uran jälkeen? (kommentit tosi väkinäisiä ja vasta pakotetusti ulostuotuja) Siitä voi nähdä kuinka auvoista elämä ja miten sen keskellä viini Sirpalle maistui. Ei käy kateeksi yhtään, taas nähtiin miten ei raha todellakaan tuo onnea.
Ja Sirpan kommentit perhe-elämästä ja tasa-arvosta, tuosta näkee miten rikkaassa perheessä voi aivan yksisilmäisesti olla sitä mieltä, miten lapset pitää hoitaa kotona tai ei tehdä lapsia ollenkaan. Miten matala- tai edes normaalituloinen voisi sellaisen päätöksen tehdä nykypäivänä? Pitäisikö jonkun ottaa pää sieltä perseestä ja katsoa vähän ympärilleen? Nolotti katsoa noin mistään tietämätöntä ja pullossa kasvanutta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Mun mielestä semmonen kiimasuus – tai mikä nyt olisi oikea sana – toista kohtaan, niin jos se häviää, niin sä oot oikeasti pulassa, Teemu jatkaa.
Kuka on pulassa? Sä, mä, vai kuka?
Teemu? On tuo Selänteen rouva niin auringon kuivettama ettei ole kyllä ainoa pulla Teemun rusinassa.
Rouva Selänne oli aika maistissa ohjelmassa, pitäisi Teemun ohjata vaimo vieroitukseen.
Mielipiteet hänellä olivat kyllä säälittäviä, ei taida olla penaalin terävin kynä...
vieroituseen sirpa kirjoitti:
Rouva Selänne oli aika maistissa ohjelmassa, pitäisi Teemun ohjata vaimo vieroitukseen.
Mielipiteet hänellä olivat kyllä säälittäviä, ei taida olla penaalin terävin kynä...
Ei heistä kumpikaan ole mikään älypää
Mitä hittoa suurin osa vaiko kaikki viestit poistettu tästä ketjusta!?!
Huihhh kirjoitti:
Tuliko muille mieleen että Sipe lipittää ehkä liikaa kotona viiniä kun ei ole oikein mitään tekemistä? Pelästyin myös Sirpan naamaa... Näyttää vanhalta mammalta. Ja miten kaula voi olla kauttaaltaan niin ryppyinen. Samoin karsea ylähuulen yllä oleva tupakkaryppyrykelmä.
Aurinko, tupakka , alkoholi ja tupakasta tulee ylähuulirypyt . Vai mistä sätkistä vaan mitä imee...
Ei mitään järjenjättiläisiä kumpikaan. Teemunkin suusta ihme sönkötystä. Sirpa näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta, aika kurttuinen, on ollut aikaa otta aurinkoa. Ja mitä äitiyteen ja uraan tulee, itse en olisi suostunut kotona nyhräämään. Naisellakin pitää olla kunnianhimoa ja oma ura. Olen ommalle tyttärellenikin tätä painottanut, että naisella pitää olla ammatti ja hyvin onkin pärjännyt. Kyllä lapsen pystyy kasvattamaan, vaikka työssä käyki..
Ei herättänyt Sirpaa vaan Marian