Apua! Voinko tulla näin raskaaksi??
Poikaystävä tuli siis mun suuhun, koska ei ollut kortsua ja ei haluttu siis yhdyntää ilman.
No sen jälkeen kun hän oli tullut niin suutelimme ja sen jälkeen hän anto mulle vielä suu seksiä.
Nyt mulla on menkat myöhässä ja pelottaa ja stressaa ihan sikana! Meillä ei ole rahaa kummallakaan nyt ostaa testiä, koska asutaan vielä kotona. Saan rahaa kuukauden lopussa.
Voikohan noin tulla raskaaksi?!
Kommentit (7)
Raskaustesti maksaa kolme euroa marketeissa, halvimmat siis. Ei edes hilua taskun pohjalla? Noin niinkuin seuraavaa jännätilannetta ajatellen??
Vierailija kirjoitti:
Raskaustesti maksaa kolme euroa marketeissa, halvimmat siis. Ei edes hilua taskun pohjalla? Noin niinkuin seuraavaa jännätilannetta ajatellen??
No ei sillä oo välii vaikka ois 5 senttiä tai 15 euroa, mutku rahaa ei nyt oo nii sitä ei oo
Kannattaisi varmuudeksi kysellä muutamia tuttuja kummeiksi lapselle. Ettei tulisi niin kiire niiden kanssa.
Suuseksi ei tee raskaaksi. Et siis voi olla raskaana tuosta kerrasta.
Sukupuolitaudit voivat kyllä tarttua.
Ja mikäli olette olleet sukupuoliyhteydessä tuon kerran jälkeen tai sitä ennen, niin voit toki olla raskaana niistä kerroista.
Mutta suuseksistä ei voi tulla raskaaksi.
Kyllä se likipitäen mahdotonta on tuossa tilanteessa. Siittiöt ei elä suussa niin pitkään. Lisäksi varmaan nielit tai syljit pois sperman ennen kuin suutelitte etkä siirtänyt sitä poikaystävän suuhun? Ja sittenkin vielä poikaystävän olisi pitänyt siirtää ko. eritettä ihan emättimeen asti. Eli et ole raskaana. Menkat myöhässä siksi koska stressaat olevasi raskaana.
Mulla tuli olo että hitto haluaisin lahjoitta kaltaisillesi ihmisille ja pariskunnille vaikkapa kestoehkäisyn, kuten 5-vuoden kierukan sun kohtuun. Eikö ois kiva, saisit ilmaiseksi sellaisen? Vähän kuin ämpärin kaupasta jossain tilaisuuksissa? Tai miksei vaikka koko elämäsi mittaisen kierukan, sitten kun sellainen keksitään. Ihan vaan jotta ei tämä teidän älykkyytenne pääsisi periytymään.
Kun tuli olo että jos ei oo varaa ehkäisyyn niin sitten voisi vaikka lopettaa seksin harrastamisen :D
Ei voi tulla. Kukaan ei ole koskaan noin tullut raskaaksi.