Onko 177cm/77 kg mies pieni mielestäsi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen. Miksi aina listataan pituus ja paino vain? Siis mitä hemmettiä.. Tää on just näitä että naiset leijuu jos paino on 40 ja luulee itseään automaattiseksi joksikin täydelliseksi ja sit taas miehet omissa mittakaavoissaan luulevat itsestään liikoja kun kilot vastaavat näitä netissä raapusteltuja.
Kuvat kehiin, mielellään sellanen missä on muitakin ihmisiä niin näkee mittasuhteita verrata..
Mun mielestä tuo mies kuulostaa aika hintelältä tai epämiehekkäältä että ei itelle kelpais lyhyt ja hintelä mies.
Eli numerot eivät kerro mitään. Heti perään teet numeroiden perusteella päätelmän, millainen mies on. Pääni räjähtää näin uskomattomien imbesillien ihmisten seurassa.
P.S. Tyhmä saat olla, kun sille et mitään voi, mutta tuollaisen halveksivan asenteen voit sentään jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
No aika pieni on kyllä...
Kahta senttiä vaille keskimittainen, kahta kiloa vaille ylipainoinen (painoindeksillä). Aika pieni on joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa vapaa ottelijoita 74kg ja näyttääkö pieniltä....
Tuo paino on hyvä tuon pituiselle.
Naiset on hölmöjä ku luulee että ri ole lihaksia tai miehekkyyttä ennen ku painaa 80++ kgTerv, mies 175cm 74kg pure muscle...
Sun pituset vapaaottelijat ja nyrkkeilijät jopa painijat painaa sen 60-65kg.
Sulla on vähän varaenergiaa siinä pötsilläs...
8kg voi ainakin nipistää tuosta painosta.
Suurin osa vedoista tapahtuu nesteillä.
66kg sarjan olympia painijat vetää 5-8kg yleensä sarjoihin.
Ei mulla sitä läskiä juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hölmöjä ku luulee että ri ole lihaksia tai miehekkyyttä ennen ku painaa 80++ kgTerv, mies 175cm 74kg pure muscle...
Sun pituset vapaaottelijat ja nyrkkeilijät jopa painijat painaa sen 60-65kg.
Sulla on vähän varaenergiaa siinä pötsilläs...
8kg voi ainakin nipistää tuosta painosta.
Suurin osa vedoista tapahtuu nesteillä.
66kg sarjan olympia painijat vetää 5-8kg yleensä sarjoihin.Ei mulla sitä läskiä juuri ole.
Eli myönnät että on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua voi edes mieheksi sanoa helvetin puutarhatonttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua voi edes mieheksi sanoa helvetin puutarhatonttu!
Eikä tilanteeseen auta jos osaa karatea tai vapaaottelua saati joogaa.
Ei tuolla painolla potkuihin voimaa saa eikä tuo pituus riitä vääntämiseen matossa. Lentää tuollaiset pikkupojat vain tatamin seinään että helisee.
Keskipituinen ja joko lihaksikas tai vähän lihava. Olen 187 ja 75 kg ja siinä ei ole yhtään liian vähän painoa minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika pieni on kyllä...
Kahta senttiä vaille keskimittainen, kahta kiloa vaille ylipainoinen (painoindeksillä). Aika pieni on joo.
Keskimittainen suhteessa mihin? 50-luvulla syntyneeksi pitkä, 70-luvulla syntyneeksi keskipituinen ja 90-luvulla syntyneeksi pari senttiä alle.
Suomalaismiesten keskipituus otetaan usein armeijaan menevien ikäluokasta, mutta kaikkiaan 25-74 -vuotiaiden keskipituus on Suomessa 178 cm.
Mun mies on sentin pitempi ja muutaman kilon painavampi, eikä kyllä ole mikään pieni. Harteikas ja lihaksikas on.
Toki, joku toinen voi noilla mitoilla olla hentoinen, mutta pituudeltaan on kuitenkin keskimittainen.
Ihan normaali ja kaukana ylipainoisestakin.
Tuon kokoinen mies olisi noin 5 cm ja 10kg isompi kuin mun mieheni.