Jos joku olisi ihastunut sinuun,miten toivoisit hänen lähestyvän sinua?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Suoraan ja ujostelematta. En tajua mitään hienovaraisia "vihjeitä".
Nuorten maailmassa jos tuut sanoon mä oon ihastunu suhun ja toinen ei oo,nolaat ittes.
Kosimalla. Ensitreffit alttarilla.
Lähestyisi,hymyilisi,tulisi seuraani
Kysyä sellaista mielipidettä jostakin tai neuvoa johonkin, mihin voi vastata valehdellen puolisostaan vaikka sellaista ei olisi, jos ei kiinnosta.
Ei sillä lähestymistavalla ole niin väliä, kunhan se on kohtelias, ei tunge iholle ja jättää tilaa toiselle osapuolelle. Paikka mielellään suht julkinen, mutta kuitenkaan ei siten, että on joku kuuntelemassa. Siis tyyliin ei työpaikan kahvihuoneessa yleisön edessä.
Lähden mielelläni kahville kenen tahansa kanssa ihan vain ihmiseen tutustuakseni, joten toivoisin toiselta kiinnostusta siihen tutustumiseen. Ei suoraa hyppäämistä tosi henkilökohtaisiin kysymyksiin, vaan sellaista juttelua eri asioista, jotta nähdään, että luistaako juttu ollenkaan. Ei sitten hukkaa toisen aikaa, jos esim. huumori ei osu alkuunkaan yhteen.
Jos olisin sinkku, niin riippuu siitä, olisinko itse kiinnostunut kyseisestä henkilöstä ja miten hyvin tuntisin hänet. Jos olen myös itse ihastunut ja tunnetaan melko hyvin, niin toisen ei tarvitse tehdä paljon mitään. Lasilliselle pyytäminen on yleensä hyvä keino. :-) Siitä asiat lähtevät usein kehittymään, jos ihastuminen on molemminpuolista. Jos kyseessä on joku kaukoihastus, kannattaa aloittaa siitä, että esittäytyy ja juttelee vain niitä näitä.
Kertoisi, että hei vaikutat kyllä tosi kivalta jne ja sanoisi olevansa kiinnostunut ja ehdottaisi treffejä.
Jos joku olisi ihastunut minuun, niin oletan, että olemme jotain kautta tekemisissä keskenämme. Toivoisin, että jatkamme sitä tekemisissä olemista ja katsomme mihin se johtaa.
Pikkuhiljaa. Niin, että mäkin ehtisin ihastua. Ei mitään suoraa treffipyyntöä,vaan ensin tulisi juttelemaan useammaankin kerran ja katselisi, niin että mä huomaan ja hymyilisi.
Tuu juttelemaan mulle ensi viikolla! ;) odotan jo innolla...
Soittaa ovikelloo ja kysyy voinko tulla kahville :D
Haluaisin ehdottomasti että hän tulisi eteeni, laskisi housunsa alas ja alkaisi heiluttelemaan munaansa.
Sanoisi suoraan tai pyytäisi treffeille, en jaksa sellaista arvailua tai pohdintaa että mitähän toi nyt haluaa
Juttelisi paljon yhteisillä oppitunneilla, kyselisi paljon asioista (ei liian henkilökohtaisia), pyytäisi vaikka viettämään aikaa, näitä perusjuttuja
Ja kaikki tapahtuisi vähitellen, liian nopeasti eteneminen ahdistaa minua. Vähitellen alkaisi tulla istumaan samaan pöytään juttelemaan niitä näitä :) pyytäisi johonkin omaan juttuunsa mukaan, porukkaansa
Niin, että olisi tarvittaessa helppo torjua loukkaamatta. Juttelemalla niitä näitä voi tunnustella toisen fiiliksiä ensin, ja esimerkiksi selvittää onko tämä varattu ja onko mitään yhteistä.
Tulisi moikkaamaan samassa tilaisuudessa jonne olisi tullut vartavasten "sattumalta". Facebookissa voi lähettää yksityisen viestin ja kysellä kuulumisia. Ja vaikka pyytää apua jossakin asiassa josta tietää että toinen osaa, niin järjestyy se tapaaminen. Soittaminen on huono koska toisella voi olla kiire ja tilanne kuivuu siihen ilman jatkomahdollisuutta.
Toivoisin, että eräs mies työpaikaltani tulisi ehdottamaan seksisuhdetta 😍
En mitenkään, koska en tod.näk. olisi ihastunut häneen.
Juttele kahden kesken, flirttaile ja arvioi tilannetta. Kylmiltään pyytäminen treffeille johtaa kieltäytymiseen, ellei toinen ole jo elätellyt samanlaisia ajatuksia.