Vuoden hetero 2017
QX Gay Gaalassa valittiin myös vuoden hetero, joka oli merivoimien ylikersantti Juho Pylvänäinen.
Aikaisempia voittajia mm. Jaana Pelkonen ja Ville Niinistö.
Myös muita palkintoja tilaisuudessa jaettiin. Mm. Vuoden artisti: Sanni ja Vuoden biisi: Alma - Karma
Kannattaa myös huomioida, että koko tilaisuus on yhden lehden järjestämä. Ruotsalaisessa omistuksessa olevan homoseksuaaleille suunnatun lehden. Se ei todellakaan tarkoita, että kaikki Suomen homot olisivat jotenkin tilaisuuden tai näiden valintojen takana.
Kommentit (6)
Pylvänäinen valittiin vuoden heteroksi, ja millä avuilla? Marssi pride-kulkueessa PV:n univormussa sekä puki mekon päälle tukeakseen Lenniä.
Jos tuo on hetero minä olen Kiinan keisari.
Minusta on heterona jotenkin mukavaa, että meidätkin hyväksytään osaksi sateenkaarikulttuuria, eikä se ole mikään "heteroilta pääsy kielletty!" -insideklubi. Olen itekin marssinut Pride-kulkueessa - meillä on tapana mennä sinne heteron veljeni kanssa osoittaaksemme tukemme tasa-arvoisuudelle kaikkien ihmisten kesken riippumatta siitä, mitä suuntausta tai sukupuoli-identiteettiä edustaa.
Siinä mielessä tuo "Vuoden hetero" -titteli on jotenkin mieltä lämmittävä, se ikään kuin näyttää, että seksuaalienemmistöäkin edustavat ovat tervetulleita mukaan vähemmistöjen kekkereihin. Hengailen melko paljon homobaareissa, koska monet läheiseni kuuluvat eri vähemmistöihin (pan, bi, lesbo, homo, trans) ja haluan toki viettää iltaa yhdessä ystävien kanssa. Olen joskus kuullut joidenkin valitelleen, että mitä ne heterot tänne homobaareihin tunkevat. Minusta aika suvaitsematon asenne. Ei ketään pitäisi syrjiä sillä perusteella, ettei kuulukaan vähemmistöön.
Kiva juttu, että valitaan myös vuoden hetero.
Se voi olla vaikka se Pinkku vai onko se jo yli-ikänen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on heterona jotenkin mukavaa, että meidätkin hyväksytään osaksi sateenkaarikulttuuria, eikä se ole mikään "heteroilta pääsy kielletty!" -insideklubi. Olen itekin marssinut Pride-kulkueessa - meillä on tapana mennä sinne heteron veljeni kanssa osoittaaksemme tukemme tasa-arvoisuudelle kaikkien ihmisten kesken riippumatta siitä, mitä suuntausta tai sukupuoli-identiteettiä edustaa.
Siinä mielessä tuo "Vuoden hetero" -titteli on jotenkin mieltä lämmittävä, se ikään kuin näyttää, että seksuaalienemmistöäkin edustavat ovat tervetulleita mukaan vähemmistöjen kekkereihin. Hengailen melko paljon homobaareissa, koska monet läheiseni kuuluvat eri vähemmistöihin (pan, bi, lesbo, homo, trans) ja haluan toki viettää iltaa yhdessä ystävien kanssa. Olen joskus kuullut joidenkin valitelleen, että mitä ne heterot tänne homobaareihin tunkevat. Minusta aika suvaitsematon asenne. Ei ketään pitäisi syrjiä sillä perusteella, ettei kuulukaan vähemmistöön.
Kiva juttu, että valitaan myös vuoden hetero.
Homobaarit ovat niitä harvoja paikkoja, joissa me lesbot voimme tavata potentiaalisia kumppaneita ja muita kaltaisiamme. Tämän vuoksi ei ole mukavaa, kun heterot täyttävät homobaarit.
Valitaan varmasti myös vuoden ahdistelijaksi :D
https://www.verkkouutiset.fi/feministimies-ahdisteli-naisia/
Jos ei valinnat miellytä niin aina voi järjestää oman gaalan. Ei kukaan estä.