Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani onkin vielä naimisissa.

ap.
03.02.2017 |

Tapailuvaiheessa mies kertoi olleensa entisensä kanssa naimisissa kuusi vuotta, ja kertoi eron tulleen vuosi sitten. Totta kai luotin siihen, mitä mies sanoi, enkä mistään osannut epäillä etteikö näin olisi.

Tapailumme syveni seurusteluksi, jota on nyt jatkunut jonkin aikaa. Ja nyt hiljattain selvisikin, että avioeroa on haettu vasta pari kuukautta sitten ja mies on siten edelleen paperilla naimisissa. Selvisi, että vuosikaan ei ihan pitänyt paikkaansa tuossa eron ajankohdassa, vaikka toki sen voi siihenkin pyöristää...

En tiedä, olisinko jatkanut tutustumista mikäli asia olisi kerrottu mulle heti, mutta nyt olo tuntuu vain huijatulta. Miksi ei voinut sanoa heti aluksi, että on vielä naimisissa ja että avioeroa ei ole vielä edes haettu?

Miltä teistä tuntuisi suhteen tulevaisuus tällaisen jälkeen? Minusta tuntuu, että oma kiinnostukseni koki kolauksen, enkä enää ole niin varma haluanko tosiaan enää jatkaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tilanteet on toki erilaisia... mutta itse tuon kokeneena sanon, että kunnioita ja suojele itseäsi ja lopeta tuo juttu tuohon. Kyllä on jossain vikaa ja pahasti. Tietänet sen itsekin, vaikka halusisit ettei se olisi niin...

Vierailija
2/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Minäkin olin vielä naimisissa, kun aloitin (sala)suhteen nykyisen mieheni kanssa. Vaihdoin lennosta parempaan eikä kaduta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalle kävi samoin, eli totuutta vältettiin. Saivat lapsenkin, kun kerran avoparina elivät. Ja kappas keppanaa, tulikin ilmi, että mies edelleen eksänsä kanssa naimisissa. Pikkuisen iso kolaus! Ero oli lähellä, eikä ihme!

Mies sitten erosi lastensa äidistä ja tämä tuttavani sen hyväksyi, menivät hiljan naimisiin... En voi käsittää. Mutta hönöys ja raha...

Vierailija
4/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Minäkin olin vielä naimisissa, kun aloitin (sala)suhteen nykyisen mieheni kanssa. Vaihdoin lennosta parempaan eikä kaduta yhtään.

Itse olisin loukkaantuneempi ja huolestuneempi tuosta valehtelusta. Tuo ei ole enää totuuden vääristelyä, vaan ihan valehtelua.

Vierailija
5/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavalle kävi samoin, eli totuutta vältettiin. Saivat lapsenkin, kun kerran avoparina elivät. Ja kappas keppanaa, tulikin ilmi, että mies edelleen eksänsä kanssa naimisissa. Pikkuisen iso kolaus! Ero oli lähellä, eikä ihme!

Mies sitten erosi lastensa äidistä ja tämä tuttavani sen hyväksyi, menivät hiljan naimisiin... En voi käsittää. Mutta hönöys ja raha...

Ei toikaan nyt noin.

Toisille tosiasioiden eläväksi tekeminen on vaikeaa. Ei haluta loukata tms mitä ulkopuolinen ei voi tietää.

Ero on aina vaikea paikka, erottiin sitten sovussa tai ei. Ihmiset käsittelee eri tavoin.

Itse kun erosin niin oli aivan hällä väliä missä vaiheessa paperit vetämään. Suhde oli loppu mitä se kirjallinen päätös siinä enää painaa? Vähän sama kuin avoliitossa olevat perustelevat miksi eivät vihille mene että mitä se mitään muuttaa?

Tiedät ap itse suhteesi tilan ja luota itseesi. Jos syitä epäilyksen ei ole niin älä itse luo niitä. Eroaminen on tuskallista vaikka se olisi miten sovittu juttu.

Vierailija
6/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Tapailuvaiheessa mies kertoi olleensa entisensä kanssa naimisissa kuusi vuotta, ja kertoi eron tulleen vuosi sitten. Totta kai luotin siihen, mitä mies sanoi, enkä mistään osannut epäillä etteikö näin olisi.

Tapailumme syveni seurusteluksi, jota on nyt jatkunut jonkin aikaa. Ja nyt hiljattain selvisikin, että avioeroa on haettu vasta pari kuukautta sitten ja mies on siten edelleen paperilla naimisissa. Selvisi, että vuosikaan ei ihan pitänyt paikkaansa tuossa eron ajankohdassa, vaikka toki sen voi siihenkin pyöristää...

En tiedä, olisinko jatkanut tutustumista mikäli asia olisi kerrottu mulle heti, mutta nyt olo tuntuu vain huijatulta. Miksi ei voinut sanoa heti aluksi, että on vielä naimisissa ja että avioeroa ei ole vielä edes haettu?

Miltä teistä tuntuisi suhteen tulevaisuus tällaisen jälkeen? Minusta tuntuu, että oma kiinnostukseni koki kolauksen, enkä enää ole niin varma haluanko tosiaan enää jatkaa.

Ikävä kyllä, tuo miehen käytös ennustaa myös miten teidän suhteen tulevaisuudessa käy, jos päätät jatkaa tuon miehen kanssa. Ansaitset parempaa, ap

Vierailija
7/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naimisissa,sinulla ei ole lupaa mennä hänen avioliittonsa väliin. Miehen liitto voi vielä korjaantua ja parantua,joten ehdottomasti peräänny nyt.

Muuten saat epäonnea rangaistuksena loppuelämäksesi.

Vierailija
8/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen mies tulee tekemään sinulle samoin,kui teki nykyiselle.

Vierailija
9/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toikaan nyt noin.

Toisille tosiasioiden eläväksi tekeminen on vaikeaa. Ei haluta loukata tms mitä ulkopuolinen ei voi tietää.

Ero on aina vaikea paikka, erottiin sitten sovussa tai ei. Ihmiset käsittelee eri tavoin.

Itse kun erosin niin oli aivan hällä väliä missä vaiheessa paperit vetämään. Suhde oli loppu mitä se kirjallinen päätös siinä enää painaa? Vähän sama kuin avoliitossa olevat perustelevat miksi eivät vihille mene että mitä se mitään muuttaa?

Tiedät ap itse suhteesi tilan ja luota itseesi. Jos syitä epäilyksen ei ole niin älä itse luo niitä. Eroaminen on tuskallista vaikka se olisi miten sovittu juttu.

niin lisään vielä että eropäätöksestä itsekin lasken milloin eronnut. Asuttiin miehen kanssa saman katon alla lasten kanssa vielä 8kk ja tuomittiin avioeroon siitä 4kk myöhemmin. Ihmiset toki laskee vasta erilleen muutosta...

Vierailija
10/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua, seurustelua tai minkäänlaista suhdetta naimisissa olevan kanssa. Naimisissa ollaan lain mukaan siihen saakka, kunnes se paperi on saatu erosta.

Vierailija
11/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaa eniten tuo valehtelu. Tai asioiden salailua, kuinka vain. Heillä on tosiaan nyt harkinta-aika menossa, mutta aivan käsittämätöntä on, miksi asiasta ei ole voinut olla rehellinen. Toki kiinnostaisi myös, miksi eroa on haettu vasta pari kuukautta sitten, mutta mitäpä se kyseleminen toisaalta auttaa.

Sanoin jo miehelle, että mun on mietittävä, haluanko jatkaa tätä. Ei tunnu ymmärtävän miksi.

Vierailija
12/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rakastan vaimoani ja lapsiamme, haluan vain seksiä muuallakin kuin kotona. Joku nainen jopa suuttui kun kysyi rakastanko häntä? Vastasin en rakastan vaimoa ja lapsiani.

Vierailija
13/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi...

Vierailija
14/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tapailitte tähän asti? Aina sinun luonasi vai asuiko mies jo erillään vaimostaan?

Vierailija
15/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen rakastan vaimoani ja lapsiamme, haluan vain seksiä muuallakin kuin kotona. Joku nainen jopa suuttui kun kysyi rakastanko häntä? Vastasin en rakastan vaimoa ja lapsiani.

Älä raukka puhu rakkaudesta mitään, olet niin sokea itsellesi

Vierailija
16/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella miehen kanssa, joka oli asunut uudessa kämpässään vasta pari kuukautta (mutta se oli kivasti sisutettu ja siisti). Mies kertoi, että ero on käsitelty, koska sitä oli haudottu pitkään ja tehty sitten vielä viimeinen suhteen pelastusyritys. Muutaman kuukauden päästä sitten ilmoitti, että nyt on virallisesti ja lopullisesti eronnut. Kolme vuotta ollaan nyt seurusteltu, ei merkkejä epäluotettavuudesta eikä käsittelemättömistä asioista.

Yhdelle ystävälle taas selvisi vasta pitemmällä suhteessa, että kumppani on vielä naimisissa eikä aiokaan erota, tietyistä lapsensa asemaan liittyvistä järkisyistä. Suhde ei kaatunut tähän, mutta asia jäi hiertämään ja oli lopulta yksi eroon vaikuttanut asia.

Vierailija
17/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi yhtään, enkä jäisi suhteeseen kiinni jääneen valehtelijan kanssa.

Itse aloitin suhteen niin, että asumuserossa oli oltu vuosi, ja ensimmäinen hakemus avioeroon oli jätetty, mutta ero ei ollut vielä valmis. Näin sen kerroin silloin myös tapaamalleni miehelle, ja se oli hänelle ok, koska hän näki kun ex haki lasta, että meillä oli aika hyytävät välit. En ymmärrä mitä valehtelemista siinä tilanteessa on, paitsi että ehkä tietämättäsi asumista on tehty toinen nainen.

Mies on siis petkuttanut ja vedättänyt teitä molempia, ja esittänyt asiat aina niin päin kuin se on sillä hetkellä palvellut hänen omia tarkoitusperiä parhaiten. Todellakaan ei jatkoon tuollaista prinssiä.

Vierailija
18/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailitte sinun luona, exälle ehkä asia selvisi vasta silloin muutama kuukausi sitten ja laittoi eron vireille.

Nythän et voi tietää, kun et voi yhtään luottaa mitä mies on puhunut.

Entä jos ei ollut edes eroamassa, mutta vaimo sai tietää ja pisti äijän pihalle, ja nyt on kätevää muuttaa sinun nurkkiin.

Vierailija
19/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailimme myös miehen luona, eikä siellä ollut naisten tavaroita. Miehen kertoman mukaan nainen on muuttanut pois jo aiemmin, mutta varsinainen ero laitettu vasta hiljan vireille. Tuntuu silti oudolta, ettei tuota ole voinut kertoa ja kieltämättä kyseenalaistan, mitä muuta multa on pimitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän