Ällöttää miehen tapa pakata, hänen mielestään ei mitään vikaa
Tultiin juuri reissusta ja taas kerran hänen matkalaukussaan oli kaikki vaatteet sikin sokin, puhtaat, likaiset, sukat ja bokserit. Kotona hän sitten lajittelee puhtaat kaappiin ja likaiset pyykkiin. Monesti olen sanonut että jos likaiset ja puhtaat pidetään sekaisin niin sitten kaikki joutaa pyykkiin - ei tunnu ymmärtävän ja pitää minua narisijana jos asiasta huomauttelen. Minusta tuo on kuitenkin ällöttävää, mitä mieltä muut?
Kommentit (12)
Olet narisija. Miehen omia vaatteita, ei siinä akan ulina merkkaa mitään.
Olet oikeassa. Mies on ällöttävä.
Ei ihme, että osa miehistä löyhkää likaiselle, vaikka heillä näyttää olevan puhtaat vaatteet ja hiukset.
Onko sun vaatteet samassa laukussa?
On ällöttävää, mutta miehen kamat. Mulla menee kaikki aina pyykkiin, oli käytettyjä tai ei.
oma naisystävä jättää kamat kuukaudeksi laukkuun ja ottaa sieltä aina puhtaaksi jääneitä likaisten seasta. onneksi ei asuta yhdessä.
Otat seuraavalle reissulle kaksi muovipussia jokaista reissaajaa varten. Toisessa säilytetään reissun ajan puhtaita vaatteita matkalaukussa/hotellihuoneen kaapissa, puhtaat henkarivaatteet tietysti henkareilla. Yleensä en viikon reissun takia viitsi purkaa sitä pussia hotellihuoneen lipastoon (mistä sitä tietää mitä niissäkin on säilytelty tai mitä niissä elää.) Toinen pussi on pyykkipussi, jonne nakataan kaikki käytetyt vaatteet sitä mukaa kun niitä kertyy. Reissun lopuksi yleensä on vielä muutama puhdas vaate omassa pussissaan, sinne voi sitten lisätä ne henkarivaatteet joita ei ole pitänyt. Pyykkipussi on melkein täynnä, se on kotona helppo roudata pyykkikorin äärelle ja lajitella tuotokset oikeisiin koneellisiin.
Meillä näitä pusseja on jokaisella matkalaisella kolme, ylimääräinen pussi on reissusta ostetuille vaatteille, joita ei pesemättä pidetä. Jos nyt kuitenkin hätätapauksessa joutuu vetämään vastaostetun paidan päälle, niin sitten sen paikka on käytön jälkeen pyykkipussissa. Yleensä sitten kotiintultua pesen uudetkin vaatteet ennen ekaa käyttöä, niin ei herkkäihoisille käy tekstiilikemikaalit harmiksi.
Ootko sä se pullero siitä Ensitreffit alttarilla-ohjelmasta, joka narisi joka asiasta. Eikös se ehtiny sen äijän pakkaustyylinkin jo haukkumaan.
Kylläpä seiska jaksoi selostaa pusseista pitkään!
Hmm. Riippuu vähän millä matkalla olette olleet.. Jos ulkomailla, niin kannattaisi ensin pakastaa kaikki vaatteet tai kuumentaa saunassa ja pestä ehdottomasti kaikki. Kun niitä pikkupetoja ei paljain silmin juuri nää, ja pieni vaiva kuin että talossa myllertää ja lisääntyy ötskiä.
Mutta eiköhän tämä taas ole näitä provoja, jotta naisviha saataisiin kukoistamaan. Mulla kyllä laukussa monesti sekaisin likaiset ja puhtaat vaatteet, mutta pesen sitten kaikki mitä laukussa on. Kyllähän likaisuus tarttuu vaatteesta toiseen pienessä ja ahtaassa tilassa kuin laukku.
Sama asia kuin vaihtaisi aina puhtaat vaatteet päälle, muttei kävisi suihkussa tai puhdistautuisi siinä välissä - hyötysuhde plus miinus nolla.
Onko miehellä oma vaatekaappi?