Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ollu flunssassa/influessassa viimeisen 3kk aikana?

Vierailija
03.02.2017 |

Miten musta tuntuu että kaikki on kipeenä/ollu kipeenä? Yskiikö ihmiset huolimattomasti vai onko vaan erityisen tymäköitä viruksia liikkeellä? Mielenkiinnosta kysyn ku ainaki tääl itä-Suomessa tosi moni tuttu ollu kipee iha lähiaikoina. Onko ihmiset enemmän kipeenä vai kuvittelenko vaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä flunssassa joo, influenssassa en. Pysyin kotona, koska pystyin enkä halunnut pärskiä kylillä. Luulen, että ne leviää, koska ihmiset liikkuu paljon eikä kaikki huolehdi hygieniasta.

Täällä joskus sain sontaa niskaani, kun kyselin, miksi on pakko tulla esim. avoimeen päiväkotiin kipeän1-vuotiaan lapsen kanssa, jolla räkää valuu liioittelematta suuhun asti ja tämä lääppii sitä räkää omin sormin naamastaan ja sitten räkästää kaikki lelut, joilla muutkin leikkii. Onko ihme, jos taudit leviää? :-D Mutta kun ei, on pakko päästä joka päivä avoimeen...

Vierailija
2/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä ottanut rokotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein kunnolla iskenyt päälle vaikka lapseni on ollut kahdesti sairaana, niin niitä oireita on pienesti tullut minullekin mutta ei kuumetta tms. En ole ottanut influenssarokotettakaan tänä talvena vaikka kuulun riskiryhmään (astma).

Vierailija
4/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollu vuoteen kipeenä, vaikka opiskelen ja teen töitä kaupassa ja sairaalassa.

Vierailija
5/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii itekki sitä mieltä että mikäli mahdollista ni pysys kotona, tarttuu herkästi taudit esimerkiks vanhuksii.

Mä käytän paljo nenäkannua ja huuhdon suolavedellä kurkkua, oma kokemus on, että sillä estyy monesti flunssan pääsy pahaksi tai sit tauti ei iske ollenkaa.

Mulla astma ja huuhdon kannul sillonki ku vaa ollu jossai missä flunssaa. En keksi oikein muita syitä miksi ollu näinkin terve, verrattuna aikaa jolloin en ko konstia käyttäny.

-Ap

Vierailija
6/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Influenssarokotteen otin ekaa kertaa tänä vuonna.

Vierailija
8/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, itse asiassa olen todella harvoin kipeä. Marraskuussa olin pari päivää alle 38 lämmössä, mutta ihan hyväkuntoisena muuten. Sitä ennen kuumeessa olen ollut alkuvuodesta 2013.

Ja ihmettelen kyllä vastustuskykyäni, en pese todellakaan neuroottisesti käsiä ja esim. lapseni oli flunssakierteessä loppuvuodesta, on-off sairasteli useamman kuukauden.

Vierailija
9/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Joku hörhö alapeukutti tätäkin.

Vierailija
10/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Joku hörhö alapeukutti tätäkin.

Mulla melkein joka kerta, kun ylä- tai alapeukutan, niin se tulee molempiin. 

Vierailija
11/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä, kiinnostaa kuulla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi