Vaimo pitää blogia
Vaimo on pitänyt blogia jo monta vuotta. Omalla nimellä, ja siellä on kuvia koko perheestä. Myös minusta (=puoliso ja isä).
Tänään blogissa on päivitys, että parisuhteessa voisi mennä paremminkin. Just joo. Olisi se voinut jättää sen kirjoittamatta. Meillä töissä KAIKKI tietävät tuon blogin ja käyvät sitä lukemassa. On ollut kiva iltapäivä, kun kollega toisensa jälkeen on tullut pöytäni viereen ja antanut ymmärtää, että blogi on luettu ja parisuhteessa on ns. huono vaihe.
VOI V..... Mä en haluaisi, että mun jokainen siivoukseen osallistuminen ja ripulipaska raportoitaisiin kaikelle kansalle. Kun asian ottaa puheeksi puolison kanssa, niin vastakaikua ei tule. Blogin kautta tulevat ilmaiset tavarat ja tapahtumat ovat vaimolle niin tärkeitä, että blogista hän ei aio luopua.
Just nyt tuntuu siltä, että voisin luopua koko vaimosta. Siitä saisi sitten blogiinsa sisältöä.
Kommentit (122)
Oon nähnyt näitä lapsia Liedon puistossa ja heti tunnistin Ruun ja Remun netistä, vaikka en oo ikinä ennen nähnyt livenä. Hetken mietin.että mistä nä lapset tunnen
Tää perhe on juossut jokaisen tosi tv ohjelman läpi, mitä Suomessa on tehty ;D Tää emäntä on ollut 12 vuotta sitten jossain deittailusarjassa ja siitä eteenpäin joka paikassa mihin on vain päässyt.