Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä virheitä olet äitinä tai isänä tehnyt?

Vierailija
03.02.2017 |

Mitä virheitä olet äitinä tai isänä tehnyt? Isoja tai pieniä, tahallaan tai epähuomiossa vahingossa, sellaisia asioita, jotka olisi ollut hyvä tehdä toisin?
Mistä olet saanut negatiivista palautetta joko muilta aikuisilta tai lapsiltasi?

Sana on vapaa. Sellaista vanhempaa ei varmaan olekaan, joka olisi osannut tehdä kaiken oikein ja toimia joka tilanteessa juuri oikealla tavalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan tee virheitä!!!

T. Av-äijä

Vierailija
2/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe.. Harmi vaan että netissä ihmiset rakastaa keskittyä muiden haukkumiseen / vihaamiseen, ja harva pohtii pysähtymään että "hetkinen, minussakin voi olla vikaa" kun on vaan niin helppoa etsiä muista ne viat ja syytellä heitä.

Hmm. Minä vastaisin tähän kyllä, mutta harmi vain että oon vasta raskaana, enkä vielä ole "ehtinyt" mokailla. Mutta niin. Jos puhutaan raskausajan virheistäni, niin ainakin se, että olen syönyt etenkin nyt loppuraskaudessa aika paljon sokeria suklaan muodossa ja olen liikkunut aika vähän. Lisäksi tupakan polttelu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe.. Harmi vaan että netissä ihmiset rakastaa keskittyä muiden haukkumiseen / vihaamiseen, ja harva pohtii pysähtymään että "hetkinen, minussakin voi olla vikaa" kun on vaan niin helppoa etsiä muista ne viat ja syytellä heitä.

Hmm. Minä vastaisin tähän kyllä, mutta harmi vain että oon vasta raskaana, enkä vielä ole "ehtinyt" mokailla. Mutta niin. Jos puhutaan raskausajan virheistäni, niin ainakin se, että olen syönyt etenkin nyt loppuraskaudessa aika paljon sokeria suklaan muodossa ja olen liikkunut aika vähän. Lisäksi tupakan polttelu..

Pisteet siitä, että olet rehellinen ja pysähdyit itse miettimään!

Vierailija
4/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en mielestäni mitään, mutta perästä kuuluu.

Vierailija
5/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin mieheksi sellaisen josta kehkeytyikin alkoholisti.

Sitten vielä erosin siitä.

Jos lapsi selviää elämästä suht kunnialla, ei ole minun ansiota.

Vierailija
6/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt huumeita =( en enää moneen vuoteen,mutta silloin kun lapset oli pieniä.

Vierailija
7/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, ehdin yläpeukuttaa viestiäsi ennen kuin luin tuon viimeisen virkkeen! :/

Vierailija
8/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tosi paljon, että söin salmiakkia ja join limuja raskausaikana.

Vierailija
9/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt naimisiin ja tehnyt lapsen sen toisen kanssa. 

Vierailija
10/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostunut vauvaan. En toki satuttanut häntä mutta joskus sanonut "ole nyt oikeasti hiljaa!" kun huutaa vaan..

Vierailija
11/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raivonnut lapsilleni kun olen itse ollut väsynyt. Liian usein :(

Vierailija
12/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut pyytää apua, kun lapset olivat ihan pieniä. Selvisin, mutta olin aika väsynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi