Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tuli karmea hikka hiilihapotetusta limsasta, miten saa pois?

Vierailija
03.02.2017 |

Olen yrittänyt juoda vettä pää ylösalaisin, pidättää henkeä ja yskiä. Ei lopu millään. On kestänyt jo suunnilleen 20 min.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity tarkkaan siihen, että koska seuraava hikotus tulee, eikä sitä sitten tulekaan. Toimii minulla. Keskityn kurkunpäähän.

Vierailija
2/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity tarkkaan siihen, että koska seuraava hikotus tulee, eikä sitä sitten tulekaan. Toimii minulla. Keskityn kurkunpäähän.

Pitääkö silloin hengittää vai pidättää henkeä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hengitän, rauhallisesti ja syvään. Yritän tosiaan tuntoaistin keskittää kurkunpäähän ja ikäänkuin odotan että koska hikotus tulee. Eikä sitten tulekaan. Joskus saattaa tosin pari tulla ennen kuin saan kunnolla keskityttyä.

Vierailija
4/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan vielä silmät kiinni ja yritän rentouttaa kurkun.

Sama

Vierailija
5/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurtin syöminen katkaisi mulla joskus sitkeän hikan johon veden juominen ei tehonnut.

Vierailija
6/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa kun menee ulos (siis sellaiseen paikkaan missä ei kukaan tupakoi) ja rauhallisesti hengittelen sisään ja ulos.

Jos et saa millään loppumaan niin että tilanne on todella ahdistava niin sormet kurkkuun ja oksenna. Siihen se loppuu varmasti. Oksentamisen jälkeen hengität rauhallisesti ja esim. sisätiloissa avaa ikkunoita/ovea/parvekkeen ovea että saat raitista ilmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi