Laihdutin miehen takia. Nyt parisuhde toimii...
Kommentit (25)
Minäkin tunnustan olevani niin pinnallinen ihminen, että en kykenisi parisuhteeseen lihavan puolison kanssa. Puolestani ihmiset saavat painaa kuinka paljon haluavat, eikä se minua häiritse, enkä ketään halveksi. Parisuhteeseen en vaan kykenisi.
Hyvä, sehän meni sitten hyvin. Ja mies ilmeisesti nyt sitten hankkii lihaksia sua varten?
Tjaa,a. Hienoa tietysti, jos onnistuit laihduttamaan, mutta ihmetyttää, että teit sen "miehesi takia" ... Tulee aika paljon perusteettomia odotuksia laihdutus projektille, jos sen 1. tavoitteena on miellyttää, jotain muuta. Tai enemmänn kai huomaan kysyväni, että kun parisuhde on "yhteinen projekti" niin tekikö mies vastaavasti, jotain sinua miellytääkseen. Vai kuvitteletko vain nyt, että hoikempana olisit, jotenkin oikeutetumpi saamaan mieheltäsi, jotain, mitä et tukevampana mahdollisesti voinut saada...
Ei hanki, mutta on muuten tsempannut.. hän on hieman pullukka ja haluaisin että laihduttaa mutta ei siitä tule mitään.
Varo, ettet vaan laihdu liikaa, vaikkapa sairauden takia. Mies lähtee muuten. Ylipäätään sairastumista pitää yrittää välttää, koska muuten mies vaihtaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Ei hanki, mutta on muuten tsempannut.. hän on hieman pullukka ja haluaisin että laihduttaa mutta ei siitä tule mitään.
Eli mies ei vain viitsi sun vuoksi vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettet vaan laihdu liikaa, vaikkapa sairauden takia. Mies lähtee muuten. Ylipäätään sairastumista pitää yrittää välttää, koska muuten mies vaihtaa sut.
Juuri niin! Toivottavasti et ikinä sairastu vakavammin, koska luultavasti mies hylkää saman tien! Joten enpä kuvittelisi vanhentuvani tuollaisen pinnallisen "rakkauden" kanssa...
Ei tässä muuten mitään, mutta tunnen itseni läskiksi edelleen. Painoindeksi 20. Ei se mies sitä laihuutta suoraan vaatinut, mutta kyllä minä aistin, etten kelvannut hänelle. Hän katseli jo nuorempia ja hoikempia naisia..
Ap
Olen sitä mieltä, että hyvä! Se kannatti. Täällä jotkut ihmettelee, miksi miehen takia. No minäpä kerron. Nyt mies ihailee sinua, antaa hyvää seksiä sinulle, on iloisempi seurassasi. On valmis tekemään nyt myös sinun takiasi asioita. Näin se elämä menee.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että hyvä! Se kannatti. Täällä jotkut ihmettelee, miksi miehen takia. No minäpä kerron. Nyt mies ihailee sinua, antaa hyvää seksiä sinulle, on iloisempi seurassasi. On valmis tekemään nyt myös sinun takiasi asioita. Näin se elämä menee.
En haluaisi olla pessimisti. Mutta kylmän viilesäti kysyn, että miksi se mies toimisi noin? - Jos mies on oikeasti rakastanut kumppaniaan on ihaillut hän ihaillut kumppaniaan kiloista välittämättä. - Toisen isompi ulkoinen muutos voi saada myös toisen hämilleen ja jopa hieman pelokkaaksi; yksinkertaistaen "laihduttaako" hän seuraavaksi minutkin pois elämästään. - Näytänkö minä hänen silmissään vielä yhtä hyvältä? - pitääkö minunkin laihtua? Tai muuttua myös jotenkin ,että kelpaan ja tulen hyväksytyksi edelleen? Entä jos en onnistu laihduttamaan? Entä jos hän haluaakin minuun jotain muunlaista muutosta? On harhaluulo, että kaikki hoikat ja hyväkuntoiset ovat iloisisia ja erityisen reippaita.
Pitäiskö osata olla iloisempi? -Varmaan, ehkä niin mutta kuinka olla ettei näyttäisi että teeskentelee. "Iloisuus" on vaintoisinaan vähän raskasta ja vielä raskaampaa, jos toinen odottaa muutosta. Miksei sitä voisi jatkaa vain niinkuin ennen.
Sitä mieltä, että huono provo.
Kenenkään parisuhde toimiminen tai toimimattomuus ei ole 10 kilosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa sä oikein elät? Mielikuvitusmaailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuten mitään, mutta tunnen itseni läskiksi edelleen. Painoindeksi 20. Ei se mies sitä laihuutta suoraan vaatinut, mutta kyllä minä aistin, etten kelvannut hänelle. Hän katseli jo nuorempia ja hoikempia naisia..
Ap
Onko jollain oikeasti noin huono itsetunto? Ei kai.
Aika surullista, jos joku oikeasti kuvittelee, että parisuhde rakentuu pelkän ulkokuoren ympärille ja rakastaminen on siitä kiinni.
Kertoo pinnallisuudesta ja huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla pessimisti. Mutta kylmän viilesäti kysyn, että miksi se mies toimisi noin? - Jos mies on oikeasti rakastanut kumppaniaan on ihaillut hän ihaillut kumppaniaan kiloista välittämättä. - Toisen isompi ulkoinen muutos voi saada myös toisen hämilleen ja jopa hieman pelokkaaksi; yksinkertaistaen "laihduttaako" hän seuraavaksi minutkin pois elämästään. - Näytänkö minä hänen silmissään vielä yhtä hyvältä? - pitääkö minunkin laihtua? Tai muuttua myös jotenkin ,että kelpaan ja tulen hyväksytyksi edelleen? Entä jos en onnistu laihduttamaan? Entä jos hän haluaakin minuun jotain muunlaista muutosta? On harhaluulo, että kaikki hoikat ja hyväkuntoiset ovat iloisisia ja erityisen reippaita.
Pitäiskö osata olla iloisempi? -Varmaan, ehkä niin mutta kuinka olla ettei näyttäisi että teeskentelee. "Iloisuus" on vaintoisinaan vähän raskasta ja vielä raskaampaa, jos toinen odottaa muutosta. Miksei sitä voisi jatkaa vain niinkuin ennen.
Sinun mielestäsi on siis turvallisempaa, kun molemmat on ylipainoisia pullanmussuttajia, niin kumpikin tuntee olonsa turvalliseksi kotisohvalla maatessaan. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa sä oikein elät? Mielikuvitusmaailmassa?
Tässä normimaailmassa, jossa hoikkuus on terveellisempää ja kauniimpaa kuin ylipaino. Mun mielipide.
Hienoa ap! Nyt jätä se sika ja uutta matoa koukkuun! 😉 Sullahan on nyt uusi upea kroppa, jolla saat nuorempaa ja mehukkaampaa lihaa 😏
Laihdutit miksi miehen takia?