Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsilakkaa käyttävä nainen! Kuinka monta vanulappua/vanutuppoa tarvitset kahden käden lakkojen poistamiseen?

Vierailija
03.02.2017 |

Mietin vaan että teenkö jotain väärin kun menee 4-5 lappua. Olisi kiva pärjätä yhdellä! Olisikohan se mahdollistakaan?
Montako teillä menee?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3. Kirkkaanpunainen leviää niin pahasti että toisinaan siihen 4

Vierailija
2/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti lakasta ja poistoaineiden tehossa on eroja. Joskus riittää yksi, joskus täytyy kastaa kolme lappua läpimäräksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lakasta, vaalea lakka lähtee 1-2 lapulla. Hilelakka ei lähde millään määrällä :D Noei, hilelakoille ja tummille lakoille käytän yleensä eka sitä sellasta purkkia missä sormea pyöritellään ja viimeistelen vielä yhdellä lapulla normaalisti.

Vierailija
4/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vanulappuja, koska tuntuu, että niistä jää aina nöyhtää kynsiin. Käytän talouspaperia ja yksi arkki riittää.

Vierailija
5/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yks lappu riittää

Vierailija
6/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mä käytän lähinnä tummia sävyjä joten ne leviää ja koko lappu sotkeentuu niin ettei sillä kovin montaa kynttä saa puhtaaksi. Onhan se aikamoosta tuhlausta neljä lappua. Siksi mä olenkin alkanut tehdä niin että mulla on pieni roskis lavuaarin reunalla toisella saippuapaikalla ja kun käytän vanulappuja kasvovettä laittaessa niin kun se lappu kuivuu yön aikana voin käyttää sen kynsilakan poistamisessa . Suosittelen muillekin samaa. On myös kätevä muutenkin olla pieni roskis lavuaarin päällä juurikin vanulapuille ja vanupuikoille :)

Ap

Vierailija
7/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin nenäliinoja, mutta nykyään minulla on niitä purkkeja mihin dipataan kynnet.

Vierailija
8/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt jostain menneiltä ajoilta käsitys, että se käytetty vanulappu syttyy palamaan roskiksessa. Niinpä aina kastelen sen vedellä ennen roskiin laittamista 🙄

Vierailija
9/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sellaista poistopurkkia, johon vaan tökätään sormi hetkeksi. Poistaa hyvin ja on kestänyt lähes vuoden jo.

Vierailija
10/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni monta lappua. Kunnes löysin sellaisia valmiita kynsilakanpoistolappuja purkissa. Loistava tuote, yhdellä lapulla poistuu ja ei haise asetonille. Kynnet jää sellaisiksi hieman öljyisiksi.

Vierailija
11/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jäänyt jostain menneiltä ajoilta käsitys, että se käytetty vanulappu syttyy palamaan roskiksessa. Niinpä aina kastelen sen vedellä ennen roskiin laittamista 🙄

Sama täällä.  Siksi revin lapun silpuksi ja pudotan wc-pönttöön.

Vierailija
12/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lakasta, mutta kyllä mulla se 3-5 lappua menee. En ole kokenut sitä liian isoksi määräksi. Eihän noi vanulaput paljoa maksa.

Vierailija
13/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkaan varpaankynsiäni, ja saan molempien jalkojen varpaat puhtaaksi yhdellä vanulapulla. Lakkaan varpaankynteni ensin värittömällä 3-in-1-lakalla, sitten värilakalla (yleensä keskisinisellä, ei erityisen vaalealla eikä erityisen tummalla) ja lopuksi vielä samalla 3-in-1-lakalla kuin aluksikin. Kynsilakanpoistoaineena käytän ihan tavallista, K-Marketista ostettua Pirkkaa. Kaadan sitä vähän vanulapulle, hankaan varpaat paljaiksi ja siinä se. Yleensä käännän lapun jalkojen välillä. Jos lappu alkaa kuivua kesken puhdistuksen, kaadan siihen vähän lisää poistoainetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi