Luetellaan 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun juttuja
Saa myös mainita tarkan vuosiluvun jos muistaa! Haluan muistella noita aikoja :) Ehkä joku muukin :)
Minä aloitan: Backstreet Boys
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden Saku ja Miia! <3
Tuli tuosta mieleen se jakso kun ne kävi Serenassa! Serena joka oli vielä ihan uusi silloin! :)
Muistaako kukaan Spice Girls -purkkatikkareita? Eikös niitä ollut 1990-2000 luvun tienoilla, vai muistanko ihan väärin...
Muistan (älkää kysykö miksi) sen, kun mulla oli vuonna -99 Oriflamelta kaksi tuoksukynsilakkaa. :D Sininen ja keltainen väriltään, eikä ne ainakaan mun hajuaistiani hivelleet.
Housuhame ja trumpettihousut, Squashit, Blondi tuli taloon
Paidat ja mekot, joissa oli vain yksi hiha. Paidat, jotka vedettiin olkapäiltä alemmas.
Housut joiden vetoketjun tilalla oli nyörit.
Joissain housuissa oli lahkeensuun ulkopuolella pitkittäin nyöriä.
2000-luvun vaihteen trance. <3
Silloin trance oli vielä trancea eikä mitään tech/electro-shittiä!
Onko aarnion hassis jo mainittu?
sadat tuhannet nuoret tutustuivat aarnion hassikseen ja jäivät siihen koukkuun.
Tuolloin pukeutuminen niin miehillä kuin naisilla oli hirveännäköistä.
Polyfoniset soittoäänet ja kännyköiden kuvalogot. Näitä sai tilattua buumi.netistä.
Dj:t puhuivat kappaleiden väliin eivätkä vain soittaneet musiikkia.
Modeemin soittoääni.
Pirkka tuotteissa luki niiden hinnat pakkauksissa.
YleX oli Radiomafia.
Kaikilla oli Levikset eikä kukaan käyttänyt hameita.
99% Angel ja muut printit kireiden ja lyhyiden t-paitojen rintamuksissa
Oikein matalavyötäröiset farkut. Bootcut-lahkeet.
Sellainen hassu semisporttityyli: esimerkiksi piukeat hupparit jotain kimaltavaa kangasta. Millenium.
Yksiolkaimiset reput.
Anytimella oli sellaista ihanan tuoksuista pinkkiä huulivoidetta joskus 2003-2005
Ja tottakai Anytimen keskustelupalsta, tuttu monille 2003-2005 teineinä olleille :D
Bodyt paitoina
Hame housujen päällä
Googlen muistan kun se oli alkukengissään ja vain yksi monista hakukoneista. Altavista ja Yahoo oli vielä suosituimmat.
Glittergeeli poskissa oli kylmää ja karmean tuntuista tatinaa. Anytime oli Lumenen teinix-merkki josta ostetttiin karkintuoksuisia huulipunia ja sitä glittergeeliä. Yves Rocher ja Oriflame olivat kovia nimiä ja varsinkin jälkimmäisen katalogia tutkittiin. Lumenella oli jopa valkoinen meikkivoide jota goottina ostettiin.
Teinigoottina muistan kun ei ollut goottikauppoja juurikaan niin ostettiin ja tuunattiin sitä mitä oli. Hauskaa oli. Cradle of filth, Crow, Sandman-sarjakuvat, Buffy, Daria, Tim Burton ja 69 eyes Jyrkissä......
Trumpettihousuja on oikeastaan jo ikävä. Silloin -99 kaverin kanssa mietittiin jo että tuleekohan 90-luvustakin nostalgiaa ja ihmiset menevät muka ysärivaatteissa naamiaisbileisiin.
Spice girls -krääsä. Geelikynät. Viivakulmakarvat ja pinkki/sininen luomiväri. Löysät matalavyötäröiset housut ja kireä napapaita plus skeittikengät. Eastpakin reppu. Kiiltävät huulikiillot.
Vierailija kirjoitti:
Kympin illat baarissa
Aattele, nostit 100 markkaa automaatista iltaa varten. Eikä todellakaan loppunu rahat kesken :D
Vierailija kirjoitti:
Tuolloin pukeutuminen niin miehillä kuin naisilla oli hirveännäköistä.
Itse olen palttia rallaa pala paikkaa kohta neljäkymmentä ja mielestäni nyt muoti on järkyttävää ja ennen siedettävämpää.
Ananaskampaukset ja natsitukat pillifarkkuineen miehillä... Ei helvetti mikä muoti.
Sairaampaa saa hakea.
Salkkareiden Saku ja Miia! <3