Miksi miehille ei valmisteta alushousuja vehkeiden koon mukaan?
Kun eihän kaikilla ole vehkeet samaa kokoa. Miksi siis alushousuja ei osteta etupussin koon mukaan? Miehelläni on isot vehkeet ja hänen ongelmanaan on, ettei alushousujen etupussi ole tarpeeksi iso joten hänen vehkeensä tulevat usein lahkeensuusta ulos.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vehkeet ovat levossa alushousuissa, ja levossa se vehkeen koko on pienempi. Omalla miehellä on muna tosi pieni levossa, kiihottuneena järkyttävä komea meisseli.
En tajua, miksi miehet vertailee saunassa lepopituuksia, se kun ei kerro mitään kiihottuneen kyrsän pituudesta.
Sillä on grower-muna. Toinen on shower. Grower on levossa pieni mutta kasvaa sitten tositoimia varten tosi isoksi.Shower on lepotilassakin melko samankokoinen kuin tositoimissa, kasvaa vain hieman.
Eli onhan tuo saunassa mittailu hiukan epistä miehellesi, mutta haluatko tosiaan että alkavat siellä lisäksi vetämään joukolla käteen ihan vaan oikean mittaustuloksen takia?
Se 'grower' on siis vähän niinkuin
'teleskooppi-mallinen' kätevä:ei heilu tyhjän panttina,eikä ole koskaan turhaan liikkeissä tiellä.
Mun miehen vehkeet tulee myös alushousuista sekä boksereista ulos.
Vierailija kirjoitti:
'Vehkeet'?
Onko niitä siis useampiakin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vehkeet'?
..vai mihin se ne tunkee?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vehkeet'?
On, muna ja pallit.
Olen joutunut leikkaamaan monista boksereista lahkeet halki, että peenis mahtuu olemaan paremmin. Niitä sellaisia uimahousujen mallisia alushousuja en voi käyttää, sillä ne litistävät peenistä todella ikävän tuntuisesti. Talvella käytän sellaisia mukavan löysiä pitkiä kalsareita.
Osta shortsimalliset alushousut tai/eli bokserit. Sinne punttiin mahtuu isompikin lerssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vehkeet'?
On, muna ja pallit.
Ne pallit eli kivekset on nimenomaan ne munat. Kivespusseja sanotaan syystä munapusseiksi, ovathan ne kivekset jossain määrin munanmuotoisetkin. Peniksellä on sitten monia nimityyksiä, mulkku, kulli, kyrpä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vehkeet ovat levossa alushousuissa, ja levossa se vehkeen koko on pienempi. Omalla miehellä on muna tosi pieni levossa, kiihottuneena järkyttävä komea meisseli.
En tajua, miksi miehet vertailee saunassa lepopituuksia, se kun ei kerro mitään kiihottuneen kyrsän pituudesta.
Sillä on grower-muna. Toinen on shower. Grower on levossa pieni mutta kasvaa sitten tositoimia varten tosi isoksi.Shower on lepotilassakin melko samankokoinen kuin tositoimissa, kasvaa vain hieman.
Eli onhan tuo saunassa mittailu hiukan epistä miehellesi, mutta haluatko tosiaan että alkavat siellä lisäksi vetämään joukolla käteen ihan vaan oikean mittaustuloksen takia?
Shower = suihku, sadekuuro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai naisille pimpin mukaan. Luulisi jonkun megapimpin tarvitsevan ihan eri koon pikkarit kuin pikkupimppien. Eihän sellainen pikkupikkuhousu peitä edes sitä tuheroa mallia jotain Sirkka-Liisa Anttila.
Voi ei. Jäin miettimään Sirkka-Liisaa stringeissä. Huh huh.
Like that wasn't the point. Tapahtuu minulle usein ja sen ajatuksen saan pois vaan miettimällä jari Tervon erektiota.