Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heikki Paasonen show

Vierailija
02.02.2017 |

Mitä mieltä? :-)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki väkisin väännettyä koko ohjelma.

Vierailija
22/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki, vieraat & bändi hyviä. Välisketisit aivan typeriä,miten Heikkilältä eikä Hissuta parempi onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasoselle sopivampi työ olisi lapion varressa rakennusmontussa, mistä näitä tolloja aina löydetään pilaamaan illan ohjelmisto.

Vierailija
24/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen ohjelma yleensä tehdään? Huonoja ohjelmia kuten Posse, Putous ja Erikoisliikemiehet on jo muutenkin liikaa, miksi pitää tehdä vielä lisää?

Vierailija
25/31 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just parhaillaan katsotaan ensimmäistä kertaa. Ja hyvältä vaikuttaa! En muista koska viimeksi olisin nauranut suomalaista viihde/keskusteluohjelmaa katsoessani. Huippuesitys oli toi Siegfriedsin ja Heikin euroviisuveto :DDD

Vierailija
26/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään! Ehkä mulla on sitten se avmammojen mielestä paska huumorintaju, mutta eipä se minua kiinnosta 😀. Heikkinon symppis ja hissun ja pirjon treffiauto naurattaa. Kaikki ohjelmathan on nykyisin käsikirjoitettuja.

Vierailija
27/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään. Heikillä on kiva ja rento ote tohon touhuun. Ja muhun todellakin iskee niinkin tyhmä juttu kuin hissisvengarit.

Vierailija
28/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on kaikilla tiukalla. Mukaan lähteneet Pirjo Heikkilä sekä Kari Hietalahti joutuvat tekemään kaikenlaista elantonsa eteen, niin kuin me muutkin. Käsikirjoitus on sekava.

Vierailija
29/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela on ihan kamala.

Vierailija
30/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Heikki on muuten ihan ihana ja symppis, en aio avata toosaani enää uudelleen tälle.

Avaatko toosasi mulle, pleeeeeease!!!

Vierailija
31/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Heikistä juontajana, on monipuolinen ja sujuvasanainen. En ole aivan ymmärtänyt omaa showta :-) Bändit ja vieraat samoja joita kaikissa muissakin ohjelmissa.