Heikki Paasonen show
Kommentit (31)
Heikki, vieraat & bändi hyviä. Välisketisit aivan typeriä,miten Heikkilältä eikä Hissuta parempi onnistu.
Paasoselle sopivampi työ olisi lapion varressa rakennusmontussa, mistä näitä tolloja aina löydetään pilaamaan illan ohjelmisto.
Miksi tällainen ohjelma yleensä tehdään? Huonoja ohjelmia kuten Posse, Putous ja Erikoisliikemiehet on jo muutenkin liikaa, miksi pitää tehdä vielä lisää?
Tässä just parhaillaan katsotaan ensimmäistä kertaa. Ja hyvältä vaikuttaa! En muista koska viimeksi olisin nauranut suomalaista viihde/keskusteluohjelmaa katsoessani. Huippuesitys oli toi Siegfriedsin ja Heikin euroviisuveto :DDD
Minä kyllä tykkään! Ehkä mulla on sitten se avmammojen mielestä paska huumorintaju, mutta eipä se minua kiinnosta 😀. Heikkinon symppis ja hissun ja pirjon treffiauto naurattaa. Kaikki ohjelmathan on nykyisin käsikirjoitettuja.
Mäkin tykkään. Heikillä on kiva ja rento ote tohon touhuun. Ja muhun todellakin iskee niinkin tyhmä juttu kuin hissisvengarit.
Rahat on kaikilla tiukalla. Mukaan lähteneet Pirjo Heikkilä sekä Kari Hietalahti joutuvat tekemään kaikenlaista elantonsa eteen, niin kuin me muutkin. Käsikirjoitus on sekava.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Heikki on muuten ihan ihana ja symppis, en aio avata toosaani enää uudelleen tälle.
Avaatko toosasi mulle, pleeeeeease!!!
Pidän Heikistä juontajana, on monipuolinen ja sujuvasanainen. En ole aivan ymmärtänyt omaa showta :-) Bändit ja vieraat samoja joita kaikissa muissakin ohjelmissa.
Jotenki väkisin väännettyä koko ohjelma.