Heikki Paasonen show
Kommentit (31)
Se Axl Smith vittuili Heikille sillon miten se on vaan varamies eikä sillä ole mitään uraa, niin musta on kyllä ihan kiva nähdä Heikin menestyvän, vaikken nyt itse erityisemmin pidäkään tämän sen ohjelman sisällöstä. Henkilönä Heikki on kuitenkin herttainen
Ihan hyviä vieraita se on sinne saanut
Mä tykkään koska Heikki, Pirjo, Kari Hietalahti. ❤
Katson sitä itsekin parhaillaan telkkarista. Heikki on tosi symppis, olen aina pitänyt hänestä. Tosin tämä sen ohjelma ei kuitenkaan ole kummoinen
En tiennytkään, että sillä on oma show, täytyypä tsekata
Heikki on ihana, mutta ohjelman huumori ei ole erityisen hyvää.
Olen parhaillaan katsomassa ja on tosi hauska
Että tuo Marja Hintikka osasi olla taas ällöttävä:(
Muuten hyvä, paitsi Hintikka vieraana 😐.
Heikki on symppis, mutta pitäisikö siellä nelosen taustajoukoissa hiukan skarpata, hiukan puuduttavaa, kun sama tyyppi juontamassa peräkkäisissä ohjelmissa.
Hä? Olikse jonkun mielestä hyvä? Ihan sairaan paska. Alkutunnarit ja väännöt ihme Conan kopiota. Ne hissun ja Pirjon mukahauskat pikku sketsit olivat täysin turhia. Hissu menetti loputkin pisteensä silmissäni. Se paritusauto oli muuten ihan ok hauska, mutta täysin ennalta käsikirjoitettu, mukaanlukien takapenkille ängennyt hottisville. Eli shaibaa. Loppuräpille hymyilin vähän.
Vaikka Heikki on muuten ihan ihana ja symppis, en aio avata toosaani enää uudelleen tälle.
Miten voi olla tuon ikäinen mies vielä noin lapsellinen?
En pidä. Ja se äiti siellä. Eilinen marsujuttukin oli niin yök!! Mauton ohjelma.
Jenni oli viimeksi vieraana aivan ihana!
Tänään katsoin uusinnan ja oli kyllä todella surkea. Ohjelmassa ei ole päätä eikä häntää, mitään järkeviä kysymyksiä ei kysytä vierailta ja kaiken päälle oli vielä Sanni hokemassa vittu sanaa ja kukaan ei kyseenalaistanut niitä Sannin "tuu paneen mua" lauluja joita yleisökin kiltisti hoilasi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tänään katsoin uusinnan ja oli kyllä todella surkea. Ohjelmassa ei ole päätä eikä häntää, mitään järkeviä kysymyksiä ei kysytä vierailta ja kaiken päälle oli vielä Sanni hokemassa vittu sanaa ja kukaan ei kyseenalaistanut niitä Sannin "tuu paneen mua" lauluja joita yleisökin kiltisti hoilasi mukana.
Samaa mieltä viime jaksosta. Minusta paras tähän mennessä oli se Jenni Vartiaisen jakso eli kakkosjakso. Siinä kysymykset olivat ihan järkeviä ja se "rivo-biisi" hienosti vedetty.
Laitoin telkkarin kiinni. Aevan paska!