Miksi Sofia Ruusila-Nousiainen vaihtoi nimeä
Sofia Ruusila-Nousiainen on nykyään Sofia Belorf.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaako se nyt myös tavis-turhantoimittaja miehestään? Ulkomaille on muijalla kova tunku, siellä vaan on ylitarjontaa upeista ruskeaveriköistä. Ei Sohvilla ole mahiksia. Sorry!
Se alkaa myydä niitä valmennuksia ulkomaille, ei siis mene mihkään esiintymään.
Sehän aikoinaan otti salaa valokuvia kuntosalilla treenaavista pullukoista ja linkitti niitä someen. Meinako se toimia myös ulkomaalaisten kanssa niin? Nyt ollaan jännän äärellä.Hauskaa hupia tiedossa!
"Sofia Ruusila teki törkeän tempun kuntoilijalle" (IL 30.9.2013)
Olihan täälläkin kuva "Saara Aallon fanit Los Angelesin lentokentällä". Kelpasi mammoille.
Ei ollu Sofialla Emma-gaalassa sormusta, ovatko eronneet?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näkynyt instagram-kuvissakaan hetkeen. Sormuksettomuus Emma-gaalassa on kyllä epäilyttävämpää kuin joissain ig-kuvissa, joissa on saattanut vähintään tulla juuri treenaamasta.
Piti ihan googlata kuvia, ja ennen Sofia käytti näköjään sormusta ihan normaaliin tapaan suunnilleen aina, mm. Emma-gaaloissa.
Mulla on ulkomaalaismainen sukunimi ollut aina ja muistan että pienellä paikkakunnalla pohjanmaalla moni kiusasi sen takia ja ihmetteli että miksei mun nimi ole joku -nen loppuinen niinkuin heillä kaikilla muilla?
Myöhemmin samat tyypit vaihtaneet nimeään ties miksi, keksineet mitä erikoisempia söheröitä. Että joo, taisi sitten olla kateutta..
Oon aina ollut ylpeä nimestäni etenkin sen jälkeen kun siitä kiusattiin ja se tosiaan kulkenut suvussa ja ei ole mikään uusi sukunimi tai keksitty..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tahallaan jättänyt kotiin, että asiaa spekuloitaisiin ja hänestä puhuttaisiin? Niko oli kommentoinut uusimpaan kuvaan sydämen, eivät siis ole eronneet. Tosin en tiedä miksi on viime aikoina ollut sellainen tunne, ettei heillä mene kovin hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ulkomaalaismainen sukunimi ollut aina ja muistan että pienellä paikkakunnalla pohjanmaalla moni kiusasi sen takia ja ihmetteli että miksei mun nimi ole joku -nen loppuinen niinkuin heillä kaikilla muilla?
Myöhemmin samat tyypit vaihtaneet nimeään ties miksi, keksineet mitä erikoisempia söheröitä. Että joo, taisi sitten olla kateutta..
Oon aina ollut ylpeä nimestäni etenkin sen jälkeen kun siitä kiusattiin ja se tosiaan kulkenut suvussa ja ei ole mikään uusi sukunimi tai keksitty..
Niin varmasti. Oikein joukolla menneet vaihtamaan sukunimiään, koska olivat pentuna kaatellisia sulle? Herää.
"Ilmeisesti Sofian aviomiehellä Niko Nousiaisella ei ole asiaa kyseiseen hotellihuoneeseen, sillä Sofia kertoi Seiskalle haluavansa bilettää nimenomaan ilman miestään.
- Nyt olen tykännyt olla enemmän kavereiden kanssa. Olimme Nikon kanssa suhteemme alkuaikoina kuin iilimadot. Nyt on kivempaa olla kavereiden kanssa.
Sofia kertoo, että avioliitto Nikon kanssa sujuu muitta mutkitta. Pariskunta on ollut yhdessä jo vuosia."
Seiska
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen muuttaa nimensä eron yhteydessä. Ennen oli Ruusila-Nousiainen nyt Belorf, onko eronnut miehestään?
Jokuhan epäili eroa joskus viikko sitten sillä perustuulla että ei ole miehestä instapäivityksiä.
Yllättävä nimen vaihto viittaa kyllä vahvasti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tahallaan jättänyt kotiin, että asiaa spekuloitaisiin ja hänestä puhuttaisiin? Niko oli kommentoinut uusimpaan kuvaan sydämen, eivät siis ole eronneet. Tosin en tiedä miksi on viime aikoina ollut sellainen tunne, ettei heillä mene kovin hyvin?
Niko ei välttämättä tiedä vielä että ovat eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
"Ilmeisesti Sofian aviomiehellä Niko Nousiaisella ei ole asiaa kyseiseen hotellihuoneeseen, sillä Sofia kertoi Seiskalle haluavansa bilettää nimenomaan ilman miestään.
- Nyt olen tykännyt olla enemmän kavereiden kanssa. Olimme Nikon kanssa suhteemme alkuaikoina kuin iilimadot. Nyt on kivempaa olla kavereiden kanssa.
Sofia kertoo, että avioliitto Nikon kanssa sujuu muitta mutkitta. Pariskunta on ollut yhdessä jo vuosia."
Seiska
Nonnii.. Ero on alkanut.
Vähän kyllä tullut semmoinen olo että olisivat eroamassa kun sofia snapchatinkin perusteella bilettää joka viikonloppu ilman nikoa
Turhamaisuus on ensimmäinen asia mikä tulee tästä naikkosesta mieleen.. kovin tuntuu olevan itsensä kanssa eksyksissä.
Mistähän on rahaa Chaneleihin ja Rolexeihin?
Sofia julkaisi viime yönä snäpin jossa suuteli kiihkeästi miestä (mies tutun näköinen, jollain tapaa julkisuudesta tuttu) en vaan saa mieleen mistä tiesin hänet. Kerkesin katsoa snäpin muutama kerran uudelleen, sitten sofia poisti kyseisen pätkän snäpchatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaako se nyt myös tavis-turhantoimittaja miehestään? Ulkomaille on muijalla kova tunku, siellä vaan on ylitarjontaa upeista ruskeaveriköistä. Ei Sohvilla ole mahiksia. Sorry!
Se alkaa myydä niitä valmennuksia ulkomaille, ei siis mene mihkään esiintymään.
Sehän aikoinaan otti salaa valokuvia kuntosalilla treenaavista pullukoista ja linkitti niitä someen. Meinako se toimia myös ulkomaalaisten kanssa niin? Nyt ollaan jännän äärellä.Hauskaa hupia tiedossa!
"Sofia Ruusila teki törkeän tempun kuntoilijalle" (IL 30.9.2013)
Sofia itse perustelee kuvan lataamista sillä, että mies treenaa aina bokserit tai pienet aluskalsarit jalassa.
- Se on on epämiellyttävää muita salietikettiä noudattavia kohtaan, Sofia sanoo Iltalehdelle.
Huotarin mukaan Sofia tai kukaan muukaan ei ole valittanut kanssakuntoilijoiden pukeutumisesta.
Luulin, että se uusi nimi on joku Jannica Ruusila-Nousiainen