En pääse lomalle mukaan!!!
Ei voi olla totta! Vanhempani lähtevät malediiveille siskoni ja hänen pokkaystävänsä kanssa. Minua ei sitten pyydetty mukaan ja vasta tänään sain tietää koko matkasta! Että voikin ärsyttää! Miksi siskoani suositaan?
Kommentit (6)
Tuntuu tietysti oudolta, jos sinua ei ole edes informoitu asiasta. Toisaalta, jos kaikki maksavat itse matkansa (oletan, että olette aikuisia?) niin saahan sitä matkaseuransa valita.
Voithan itse ehdottaa, että seuraavalle matkalle lähdette sinä ja vanhempasi, tai sinä ja siskosi. Tai ehkä ovatkin jo ajatelleet niin? Kannattaa tietysti jutella asiasta, jos joku asiassa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu tietysti oudolta, jos sinua ei ole edes informoitu asiasta. Toisaalta, jos kaikki maksavat itse matkansa (oletan, että olette aikuisia?) niin saahan sitä matkaseuransa valita.
Voithan itse ehdottaa, että seuraavalle matkalle lähdette sinä ja vanhempasi, tai sinä ja siskosi. Tai ehkä ovatkin jo ajatelleet niin? Kannattaa tietysti jutella asiasta, jos joku asiassa vaivaa.
Olen 23 ja sisko on 19v. Saattaa maksaa osan matkastaa itse, mutta ei ole mikään halpa kohde! Itse kun lähihoitajana työskentelen niin eipä ole varaa kokonaan itse matkoja maksella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Vanhempani lähtevät malediiveille siskoni ja hänen pokkaystävänsä kanssa. Minua ei sitten pyydetty mukaan ja vasta tänään sain tietää koko matkasta! Että voikin ärsyttää! Miksi siskoani suositaan?
Koska sinä vietät päiväsi AV:lla ulisten.
Meillä veljen perheelle kävi samoin, eivät päässeet isän ja äidin maksamalle matkalle SriLankaan. Syynä se, että käly oli jo monta kuukautta puhunut, miten ihana olisi reissata niin, että isovanhemmat olisi mukana ja hoitaisi lapsia illalla, niin vanhemmat saisi omaa aikaa.
Äitini ilmoitti, että hän ei ole etenkään lomalla ilman lastenhoitaja. Niinpä minä ja mieheni sekä vanhempani reissattiin isän ja äidin 30-v hääpäivää juhlimaan ja veli perheineen jäi kotimaahan.
Ai niin, veljen lapset on vanhemmillani yökylässä 1-2 krt/kk, usein yhden koko viikonlopun "hoidossa". Mielestäni äiti ja isä on ihan tarpeeksi olleet lastenlasten kanssa joka tapauksessa.
No hei. Ne pelaa siellä räsypokkaa jos on pokkakaverikin mukana. Sä olisit viides pyörä.
Aika vaikea sanoa yhden harmistunut viestin perusteella.