Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristinuskovaisella tyttöystävälläni kiire naimisiin, minä selibaatissa

Vierailija
02.02.2017 |

Olen selibaatissa viel vuoden ja tyttöystäväni on kristinuskovainen. Ei olla oikee puhuttu seksistä enkä edes kuvitellut naimisiinmenoa joten tämä tuli yllätyksenä kun hän molautti että haluaa nopeasti naimisiin jotta saa harrastaa seksiä minun kanssani.

Nyt vähän olen silleen että mitä tehdä. Agnostiikko olen joten en oikeen ymmärrä ihmisiä jotka uskoutuvat yhdelle uskonnolle ja määrittävät koko elämänsä sen perusteella mutta osittain rakastan sitä että hän on löytänyt henkisen onnellisuuden uskonnosta.

En haluaisi mennä naimisiin näin nopeasti ja varsinkaan jos toisella pakottava tunne vain seksin vuoksi. Mitä teen? En haluaisi erotakkaan vaan haluaisin jatkaa seukkaamista ja odottaa sen vuoden ennen seksiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että ihmisellä on periaatteita. Luotettavan oloinen nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko harkinneet aisurikuviota. Se ei ole teidän suhteessa pettämistä jos luvan kanssa iso musta mies tulee silloin tällöin antamaan jättimelaansa tyttöystäväsi reikiin.

Vierailija
4/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jenkeissä hartaat uskovaiset tulkinneet, että perspanot on hyväksyttyjä ja neitsyys säilyy. Bushin aikaan perspanot teinien keskuudessa lisääntyi räjähdysmäisesti, kun tuli lupaussormukset jne. Joten perspanot on ratkaisu ongelmaan.

Vierailija
5/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko on vain yksi oppirakennelma.

Todellinen "uskovaisuus" edellyttää mielestäni jonkin selkeän valaistumiskokemuksen eli kyseessä on viime kädessä kokemuksellinen asia, sitä ei voi mistään kirjoista "oppia". Jos henkilö ilmoittaa olevansa uskovainen, mutta ei omaa mitään valaistumiskokemusta, niin silloin hän on vain oppinut asian jostakin kirjasta tai hänen vanhempansa/ystävänsä ovat opettaneet hänelle asian. Se on vähän niinkuin olisi oppinut minkälaisia vaikutuksia on alkoholilla mutta ei olisi koskaan juonut pisaraakaan alkoholia.

"Jumalan" olemassaoloa en kiistä, mutta erilaiset oppirakennelmat ovat vain oppirakennelmia.