Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Doxal-lääkkeestä?

Vierailija
02.02.2017 |

Sain unettomuuteen. En ole vielä aloittanut ottamaan niitä.

Lueskelin, että paino saattaa nousta (huolettaa, koska minulla ollut ahmimista, nuorempana bulimiaankin viittavaa oireilua ja lihominen laskisi mielialaa entisestään).

Ilmeisesti monet myös olleet pökissä seuraavana päivänä otettuaan Doxalia.

Olen käyttänyt aikaisemmin Zopinoxia ja Tenoxia. Zopinoxilla unet tuntuivat edelleen jäävän vajaiksi. Auttoi kyllä nukahtamaan. Tenoxin kanssa on olo ollut jotenkin todella vetämätön ja olen ollut huomaavanani mielialan laskua aloitettuani sen käytön.

Mitä mieltä olette Doxalista? Millaisia kokemuksia? Onko tuo lihominen ja pökkeröinen olo tyypillistä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin teininä Doxalia unettomuuteen, otin aina n. 2 10mg pilleriä. Tuntui ettei aina edes alkanut väsyttämään, toimi vähän vaihtelevasti. Olisi varmasti toiminut paremmin jos olisi ollut selkeä vuorokausirytmi ja olisin liikkunut. Ei tullut koskaan pökkeröistä oloa. Taisin kyllä lihota noihin aikoihin, sitten laihduin ja lihoin taas.

Vierailija
2/2 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle määrättiin teininä Doxalia unettomuuteen, otin aina n. 2 10mg pilleriä. Tuntui ettei aina edes alkanut väsyttämään, toimi vähän vaihtelevasti. Olisi varmasti toiminut paremmin jos olisi ollut selkeä vuorokausirytmi ja olisin liikkunut. Ei tullut koskaan pökkeröistä oloa. Taisin kyllä lihota noihin aikoihin, sitten laihduin ja lihoin taas.

Muuttuiko sulla ruokailutottumukset tuolloin kuin lihoit? Siis tuntuiko, että lääkkeen ottaminen jotenkin lisäsi nälän tunnetta ja aloit syömään sen vuoksi enemmän? Vai söitkö ja liikuitko kuten ennenkin, mutta lääke vain jotenkin turvotti tms.? Vai uskotko, että lihominen oli lääkkeestä riippumaton juttu?

Mua itseäni huolettaa tuo tosi paljon, koska itsellä tosiaan on ollut syömisen kanssa ongelmia. Nyt olen normaalipainoinen ja ruokailutottumukset terveelliset ja säännölliset. Mutta aikaisemmin ruokailut ovat menneet ihan käsistä, enkä halua missään nimessä palata siihen. Mulle lääkäri määräsi annostukseksi 1-2 x 10 mg unettomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla