Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kadotti baarireissulla kihlasormuksensa... En oikein usko tarinaa

Vierailija
02.02.2017 |

Oli ollut kavereidensa kanssa iltaa istumassa. Sanoi, että kun alkoi humaltua niin laittoi sormuksen "talteen" takkinsa taskuun ja aamulla sitä ei löytynyt mistään.

Miehen kaverin fb-kuvissa heidän seurueessaan näkyy useampiakin nuoria naisia samassa pöydässä. Mies on aika flirtti luonne, olisiko ottanut sormuksen tahallaan pois. Mihin se muka muuten sormesta putoaisi vaikka olisi kuinka humalassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä tapaus.

Vierailija
2/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono selitys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sillä miehellä nyt niin iso sormus on että meinaa sormesta väkisinkin pudota? 🤔😒

Käy pienennyttämässä se rinkula ukolles ja totea että eipähän enää tarvitse pelätä sormuksen tippumista.

Vierailija
4/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien aina kun menet kavereittesi kanssa ulos jätät oman sormuksesi kotiin ja sanot vielä lähtiesssäsi miehelle, että varmuuden vuoksi, ettei vaan häviä....

Vierailija
5/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mäkin tyrmäisin heti, mutta toisaalta mun omalla aviomiehellä on sormet jotenkin hoikistunut, että vihkisormus meinaa tippua sormesta. Sormus on wolframia, joten sitä ei voi pienentää, eikä olla vielä ehditty hankkia uutta. Häneltä siis ymmärtäisin tuollaisen selityksen vaikka sormus on ihan halpa ettei hävittäminenkään haittaisi (tosin meillä menee suhteessa muutenkin hyvin), mutta hän nyt ei koskaan missään käy niin ei tälläistä tilannetta tule vastaan...

Vierailija
6/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
7/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ukkomiehet tekee samaa ja baareissa laittavat sormuksensa taskuun "talteen", ettei se vaan hukkuisi. Kumma juttu, ettei tyypit poista duunipaikoilla sormuksiaan?

Pistä se vätys jo ulkoruokintaan!

Vierailija
8/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien aina kun menet kavereittesi kanssa ulos jätät oman sormuksesi kotiin ja sanot vielä lähtiesssäsi miehelle, että varmuuden vuoksi, ettei vaan häviä....

TÄÄ OLI HYVÄ NEUVO!!!!

Vierailija
9/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Jos haluu iskee naisia, ei kannata pitää sormusta. Aika marginaalinaiset kiinnostuu baarissa enempää miehestä, jolla sormus. Vai miten on naiset?

Vierailija
10/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksen kanssa sitä panoseuraa vasta saakin!! Miehesi ei tätä ole vielä tajunnut :)

Vierailija
11/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikolukea ennen lähettämistä niin ei heti paljastu,

0/5

Vierailija
12/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus. Jos haluu iskee naisia, ei kannata pitää sormusta. Aika marginaalinaiset kiinnostuu baarissa enempää miehestä, jolla sormus. Vai miten on naiset?

Yleensä lassukoiden mielestä miehen arvoa lisää se, että naiset näkevät hänen olevan varattu. Eli ette tuostakaan asiasta pääse yksimielisyyteen.

Vierailija
13/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, kyllä itsellä kerran kihlasormus tippui sormesta. Ei tosin baarissa vaan kaupassa kun pakkasin ostoksia. Onneksi huomasin heti. Taskuun meni turvaan. Tosin olin raskaana ja kärsin vaihtelevasti turvotuksista, miehesi tuskin on.

Vierailija
14/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi sormuksen taskuun talteen, mutta se putosi sormesta?

Vierailija
15/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lassukoiden mielestä miehen arvoa lisää se, että naiset näkevät hänen olevan varattu. Eli ette tuostakaan asiasta pääse yksimielisyyteen.

"Ette". Mistä päättelet, että olen "lassukka"? Kirjoittelen täällä lämpimikseni.

Kysyin mielipiteitä naisilta. Oma kokemukseni on, että ilman sormusta on parempi flaksi. Mutta varmaan löytyy myös sormustetuista kiinnostuvia. Heidän mielipiteitään kuulisin mielelläni.

Vierailija
16/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehesi oli ottanut sormuksen tahallaan poista ja laittanut sen taskuun talteen... Kuten itsekin kerttoit.

Vierailija
17/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ette". Mistä päättelet, että olen "lassukka"? Kirjoittelen täällä lämpimikseni.

Kysyin mielipiteitä naisilta. Oma kokemukseni on, että ilman sormusta on parempi flaksi. Mutta varmaan löytyy myös sormustetuista kiinnostuvia. Heidän mielipiteitään kuulisin mielelläni.

Minä suosin varattuja, koska ne ei jää aamuun, eikä soittele perään.

Vierailija
18/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelun aloittaja on ip-osoitteen perusteella vanha tuttu trolli.

Terv. Modet

Vierailija
19/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh olin hirveessä kännissä yks ilta herra seurueessa ja aamulla löysin sormuksen wc-pöntöstä aamupaskan jälkeen. Ei mitään mielikuvia miten se on sinne joutunut, yksin heräsin kotoa.

Vierailija
20/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suosin varattuja, koska ne ei jää aamuun, eikä soittele perään.

Ok, oletko itse varattu?

Kuitenkin uskon, että suurin osa naisista ajattelee iskemään tulevasta sormustetusta miehestä, että mitä toikin varattu äijä yrittää. Vai olenko väärässä? Vai onko sekin miehen olemuksesta kiinni, että jos on tarpeeksi kuuma, niin ei väliä vaikka sormus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi