Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile tavallinen päiväsi

Vierailija
02.02.2017 |

Monelta heräät, mitä teet, kuinka pitkän päivän teet töissä/opiskeletko, ehditkö harrastaa, milloin syöt ja käyt nukkumaan? Kuvaile vaikka eilinen tai muu kokonainen, tyypillinen päivä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös 6.50

Töihin 7.50

Lounas 11.30

Kotiin 16.30

Pientä suupalaa ja liikuntaa 17.00

Päivällinen 19.00

TV:n katselua tai jotain muutavastaavaa 20.00

Nukkumaan 24.00

Vierailija
2/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään noin puoli seitsemältä. Käyn suihkussa, meikkaan ja laitan tukan, pukeudun. Menen töihin, syön siellä aamupalan. Töiden jälkeen menen kotiin, syön pienen välipalan, vaihdan treenivaatteet ja menen salille. Sitten suihkuun, ruokaa, kotitöitä, rentoutumista kotona tai joskus ulos leffaan tai näyttelyyn tai syömään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lapsen päiväkotiin 9.30. Sitten katon netflixii jos ei jaxa opiskella! Elämäni on hyvin hektistä.

Vierailija
4/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös 6.50

Töihin 7.50

Lounas 11.30

Kotiin 16.30

Päivällinen 19.00

Nukkumaan 24.00

Näetkö elämäsi hauskana?

Vierailija
5/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä liukuma kymmeneen, joten aamu-unisena herään yleensä vasta klo 8. Sitten vien koiran ja hoidan sen jälkeen kummallekin aamupalaa. Mies on siis jo lähtenyt töihin aiemmin. Olen töissä noin kuuteen ja tulen yleensä suoraan kotiin. Hirveän harvoin jaksaa työpäivinä nähdä kavereita tai tehdä mitään ihmeellistä. Viime viikolla olin kyllä yhtenä iltana ystävän kanssa syömässä töiden jälkeen ja toisen kerran jumpassa. 

Illalla teemme yleensä kotitöitä, leikitetään ja ulkoilutetaan koiraa ja viime viikkoina olemme tehneet pientä remonttia. Eilen maalattiin yhden huoneen seiniä. Sitten syödään illallinen ja saatetaan katsoa joku tunnin mittainen sarja tv:stä tai sitten vain luetaan loppuillasta kirjaa sohvalla. Nukkumaan menen harvoin ennen puoltayötä, mutta joskus jo klo 23. 

Kamalan tylsän kuuloista elämää näin kirjoitettuna. Viikonloppuna onneksi jaksetaan tehdä muutakin. Käydään ulkona syömässä, nähdään kavereita, käydään teatterissa tai näyttelyissä, tehdään pidempiä ulkoilureissuja. Arkisin näin talvella nautin vähän liiankin paljon oman kodin rauhasta.

Vierailija
6/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös 6.50

Töihin 7.50

Lounas 11.30

Kotiin 16.30

Päivällinen 19.00

Nukkumaan 24.00

Mulle ei ikinä riittäisi tuollainen yöuni. Saat vuorokauteen tunnin-pari enemmän, kuin moni muu, jos tosiaan jatkuvasti tuolla selviät.

Vierailija
7/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 6, avaan toimiston kotona etänä n. 7:30, jos menen toimistolle/asiakkaalle, niin silloin 8 tai 9. Yleensä työpäivä kestää noin 8-9h. Ehdin harrastaa 1-2h töiden jälkeen tai illalla. Syön n. klo 6:30 aamiainen, 12 lounas, 15 välipala, 18 iltaruoka, 20:30 iltapala. Menen nukkumaan klo 22-23.

Vierailija
8/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.30 kello soi. Herätän isommat lapset.

7.30 lapset lähtee kouluun. Itse siivoilen hetken.

8.00 syötän vauvan ja aamuvaatteet päälle.

9.00 päivästä riippuen muskari, vauvauinti, perhekahvila tai vaan kotona nökötystä.

11.00 kotona, nukutan vauvan pihalle.

11.30 itselleni aamupalaa, pyykinpesua, siivousta.

13.00 lapsille välipalaa

14.00 vauva herää, syötän leikin seurustelen. Autan lapsia läksyissä.

15.30 käyn laittamaan ruokaa.

16.00 mies tulee kotiin ja syödään.

16.30 vaunulenkille vaihtelevalla kokoonpanolla. Tai kyläilemään tai kauppaan.

17.40 lähetän lapset harkkoihin ja lysähdän itse hetkeksi sohvalle. Miehen kanssa juttelua tai vauvan kanssa seurustelua jos hereillä.

19.00 iltapalan tekoa. Mies lähtee harkkoihin.

20.00 isommat lapset nukkumaan, minä siivoilen vauvan kanssa.

21.30mies tulee kotiin, sohvalle vierekkäin löhöämään.

22.00 vauva väsähtää ja mennään nukkumaan.

Noin se suurinpiirtein menee. Jokainen päivä on vähän erilainen joten tosi hankala vastata.

Vierailija
9/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 4:50, aamupala, kotiaskareita jos illalla ei jaksanut. Töihin 7.00. Kotona n. 15.30. Ruokaa tulemaan. Sitten vaan mitä jaksaa, talvella harvemmin mitään sen kummempaa kuin sauna, leffaa ja kasilta nukkumaan. Paska elämä 😐.

Vierailija
10/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin: Ylös noin 6.45. Töissä noin 8.30. Töissä lounas noin 11.30. Kotona töistä noin 17 tai 17.15 tai jos menen kaupan kautta niin 17.30 aikaisintaan. Aina en mene työpaikalle koska voin tehdä työni myös etänä.

Juttelua lapseni kanssa (11-v), kyselen mitä on koulussa ollut jne. Joko syömme eilen tehtyä ruokaa tai sitten teen ruoan. Syömme. Lapsen vieminen usein harrastukseen. Kahvit kotona ja siivoan. Lapsen hakeminen usein harrastuksesta. Iltapala. Suihkuun. Netin selaamista ja telkun katsomista. Itse menen nukkumaan vaihtelevasti, yleensä 23-24.

Vierailija
11/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään n. klo 8

Käyn suihkussa, pesen hampaat, syön aamupalaa, luen uutisisia, meikkaan

Lähden töihin klo 9.30, työt alkaa aamupalaverilla klo 10

Pääsen töistä n. klo 18, joskus menee ylitöiksi, joskus pääsen lähtemään vähän aiemmin.

Menen töiden jälkeen aika usein jonnekin esim. joogatunnille, uimahalliin, saunomaan, elokuviin, näyttelyyn, kaljalle kavereiden kanssa, parhaan ystäväni pyörittämään kahvilaan istuskelemaan tms. Joskus miesystäväni on mukana menoissa, joskus ei. Joskus menen suoraan töiden jälkeen vaan kotiin ja esim. kokkaamme jotain.

Tulen yleensä kotiin arkisin viimeistään klo 21-22 maissa, käyn suihkussa, katsomme miehen kanssa Netflixiä, harrastamme ehkä seksiä. Nukahdan n. klo 01:00.

Vierailija
12/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat ovat noin -aikoja

08:00 Herätys ja aamupala

10:30 Lounas

13:00 Päiväkahvit

16:00 Jotakin syömistä

17:55 Emmerdale ja kahvia

20:00 Iltapalaa

10:00 Sänkyyn kera lehden tai kirjan

Näiden kellonaikojen välissä palstailua täällä  🤣

Vierailija
13/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

04:00 Herätys

05:00 Työkaveri hakee töihin

10:30 Työpaikkalounas

14:00 Pääsen töistä

16:00 - 17:30 Kuntosali

18:30 Kotona kokkausta, siivousta, pyykinpesua jne.

Loppuilta menee katsoen tv-sarjoja ja surffaten netissä, ehkä myös masturboiden :D sit nukkumaan. Tässä siis normi arkipäivä.

m26

Vierailija
14/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta, laitan itseni valmiiksi ja hoidan koiran.

Seitsemältä herätän taaperon ja koululaiset, aamutoimet ja menoksi.

Vien taaperon päiväkotiin, koululaiset hoitaa itsensä kouluun.

Kasin aikaan lähden ajamaan sairaalaan lapsen luoksi. Riippuu ruuhkasta, pysäköinnin haasteellisiudesta ja lääkärien aikatauluista, ehdin yleensä lapsen aamuhoitoihin ja lääkärin kierrolle.

Jos mieheni on työreissulla, olen sairaalassa 9-16. Tämän ajan hoidan, lohdutan, pidän kiinni hoitojen ajan, syötän, sylittelen, siivoan pksennuksia, laulelen, luen, leikin ja nukutan lastani.

Jos minun täytyy hakea taapero tarhasta, on pakko lähteä viimeistään neljältä. Loppuillan sitten hoidan muut lapset, kuskaan harrastuksiin, siivoan, pyykkään, laotan ruokaa ja koen suurta syyllisyyttä ja pahaa mieltä, kun yksi lapsistamme joutuu olemaan illan yksin.

Jos mies hakee taaperon, olen sairaalassa 9-21. Muuten samat toimet, mutta hoidan myös iltahoidot. Jos hyvin käy ja lapsi nukahtaa levollisesti päiväunille, livahdan sairaalan henkilöstöravintolaan lounaalle, muuten nakerran eväitä.

Koen suurta syyllisyyttä ja pahaa mieltä muiden lastemme puolesta, kun en voinut osallistua heidän päiväänsä kuin kolme varttia aamupuuhissa.

Kun lapsi nukahtaa yöunille, lähden ajamaan kotiin.

Olen kotona kymmenen aikaan, käyn peittelemässä lapset, käytän vielä kertaallen koiran, syön, käyn suihkussa, kerron sairaalakuulumiset miehelle, soitan vielä osastolle myöhäisillan kuulumiset.

Aamulle sama uudestaan. Viikonloppuisin vähän eri meininki. Isä voi mennä sairaalaan, sisarukset myös. Taaperoa tosin ei voi tuntitolkulla pitää osastolla, joten toisen vanhemmista pitää olla kotona ja toinen on kuitenkin sairaalassa. Koko perheenä ei olla oltu aikoihin. Tällaista on ollut meidän tavallinen arki kohta vuoden verran. Toivottavasti joskus sellaista perusharmaata arkea työkiireineen ja vapaine viikonloppuineen.

Vierailija
15/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään kuudelta, laitan itseni valmiiksi ja hoidan koiran.

Seitsemältä herätän taaperon ja koululaiset, aamutoimet ja menoksi.

Vien taaperon päiväkotiin, koululaiset hoitaa itsensä kouluun.

Kasin aikaan lähden ajamaan sairaalaan lapsen luoksi. Riippuu ruuhkasta, pysäköinnin haasteellisiudesta ja lääkärien aikatauluista, ehdin yleensä lapsen aamuhoitoihin ja lääkärin kierrolle.

Jos mieheni on työreissulla, olen sairaalassa 9-16. Tämän ajan hoidan, lohdutan, pidän kiinni hoitojen ajan, syötän, sylittelen, siivoan pksennuksia, laulelen, luen, leikin ja nukutan lastani.

Jos minun täytyy hakea taapero tarhasta, on pakko lähteä viimeistään neljältä. Loppuillan sitten hoidan muut lapset, kuskaan harrastuksiin, siivoan, pyykkään, laotan ruokaa ja koen suurta syyllisyyttä ja pahaa mieltä, kun yksi lapsistamme joutuu olemaan illan yksin.

Jos mies hakee taaperon, olen sairaalassa 9-21. Muuten samat toimet, mutta hoidan myös iltahoidot. Jos hyvin käy ja lapsi nukahtaa levollisesti päiväunille, livahdan sairaalan henkilöstöravintolaan lounaalle, muuten nakerran eväitä.

Koen suurta syyllisyyttä ja pahaa mieltä muiden lastemme puolesta, kun en voinut osallistua heidän päiväänsä kuin kolme varttia aamupuuhissa.

Kun lapsi nukahtaa yöunille, lähden ajamaan kotiin.

Olen kotona kymmenen aikaan, käyn peittelemässä lapset, käytän vielä kertaallen koiran, syön, käyn suihkussa, kerron sairaalakuulumiset miehelle, soitan vielä osastolle myöhäisillan kuulumiset.

Aamulle sama uudestaan. Viikonloppuisin vähän eri meininki. Isä voi mennä sairaalaan, sisarukset myös. Taaperoa tosin ei voi tuntitolkulla pitää osastolla, joten toisen vanhemmista pitää olla kotona ja toinen on kuitenkin sairaalassa. Koko perheenä ei olla oltu aikoihin. Tällaista on ollut meidän tavallinen arki kohta vuoden verran. Toivottavasti joskus sellaista perusharmaata arkea työkiireineen ja vapaine viikonloppuineen.

Itku tuli. Voimia teille ja nopeaa paranemista lapsellenne

Vierailija
16/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eilinen:

6:20 herään, otan lasin vettä, alotan saman tein kokeeseen kertaamisen.

8:45 lopetan lukemisen, syön aamupalan ja heitän hiukset sotkunutturalle.

9:00 lähden lukiolle.

9:30 koe alkaa ja loppuu n.12:00

12:15 menen ruokailuun.

12:45 alkaa seuraavan kokeen pohjatunti.

14:00 pääsen koululta.

15:00 alan lukemaan seuraavaan kokeeseen. Luen pari tuntia, syön, vähän pimputtelen pianoa, vedän päikkärit ja jatkan lukemista.

19:00 pidän parin tunnin tauon lukemisesta ja teen palapeliä, käyn saunassa, pöljäilen poikaystävän kanssa yms.

21:00 syön ja jatkan kokeeseen kertaamista.

22:30 nukkumatti viskoo hiekkaa silmään, lopetan lukemisen ja menen nukkumaan.

23:00 tajuan vieläkin olevani hereillä ja kiroan nukkumani päiväunet alimpaan helvettiin.

Vierailija
17/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.50 Koira ulos

6.20 Aamupala

6.45 Puen ja äimään

7.15 Töihin

11.20 Ruokailu

13.40 Kotiin ehkä kaupan kautta

14.00 Koira ulos

Hengailua pari tuntia

Ruuantekoa ja kotitöitä vaihtelevasti

16-17 suihku miehen kaa tai illemmalla yksin ja myös safkaan näihin aikoihin

18-19 Joogaa ihan kotona

Hengailua omissa oloissa/koiran ja miehen kanssa (saatetaan kattoo jotai sarjaa, leikittää pentua tms.)

20.00 salkkarit katsomosta :D

21-22 pennun vika lenkki ja sängylle pötköttää ja nukkumaan

Vierailija
18/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 6.00 herätys ja koirien kanssa ulos

klo 6.30 suihkuun, sitten meikkaus jne

klo 7.00 herättelen teinit

klo 7.30 viimeistään töihinlähtö

klo 8-16 töissä, joskus pidempään, jos on paljon töitä

klo 16-18 kaupan kautta kotiin ja ruuanlaitto, joskus menen töistä suoraan salille ja silloin olen yleensä tehnyt ruuan edellisenä päivänä valmiiksi

klo 18.30 - 20.00 välillä käyn joko juoksemassa / hiihtämässä / koirien kanssa kävelyllä, riippuen olenko ollut jo aiemmin salilla ja ovatko teinit miten paljon lenkkeilleet jo koirien kanssa. Tai sitten luen, ja joskus harvoin katson telkkaria.

klo 20.00 - 22.00 mahdollinen sauna, jos olen ollut urheilemassa, tai sitten vaan normaaleja kotitöitä: pyykkihuoltoa, keittiön siivousta, jne, kunnes menen nukkumaan. Teinit yleensä hoitavat koirien iltapisut.

Vierailija
19/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:30 ylös, pikainen mikropuuro/viili naamaan, vaatteet niskaan

6:00 töissä

10:00 kotiin, välipala, koiran kanssa lenkille, päiväunet, kotitöitä yms

15:00 ruoka

16:00 töissä

19:00 taas kotiin, saunan lämmitystä, iltapalaa, jossakin kohtaa sänkyyn hyörimään että saisi unen päästä kiinni....

Vierailija
20/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.00 Herätys, vaipan vaihto lapselle, aamupalat, aamusuihku, vaatteet. Tiskikone ja pyykkikone päälle jos tarvetta.

10-12.00 Ulkoilu/kauppareissu. Pyykkien ripustus.

12.00 Ruoka-aika. Kakkavaipan vaihto ja päikkäreille nukutus.

13-14.00 Muksun päikkärit, mulle kahvia ja lepoa, ehkä käsitöiden tekoa.

14.30 Välipala lapselle jos kelpaa.

15-16.00 Ulkoilu.

16.00 Ruoka-aika. Kakkavaipan vaihto. Leikkiä ja kokkailua jos tarvetta.

18.30 Iltapuuron keitto.

19.00 Iltapuuron syöttö, iltasiivous, iltapesut, yöunille nukutus.

21.00- Muksun uniaika, jumitan netissä tai katson telkkaria. Syön rauhassa ja käyn vessassa ihan yksin.

24.00 Muksu itkee, nappaan viereeni nukkumaan loppuyöksi.

Heräilen itse 2-4h välein öisin jalkakramppeihin (ihanaa olla raskaana) ja aamulla sama rumba alkaa taas alusta seuraavat x-vuotta.