Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko 185cm pitkän miehen kuuluisi painaa?

Vierailija
02.02.2017 |

Mikä on normaalin painon haarukka?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-100 kg.

Vierailija
2/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, ehkä parikin kertaa ja eri kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä tykkää. 80kg jos on tikissä, 100kg tai enemmän jos on massaa (ei läskiä)

Vierailija
4/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen 185 on jo 5 centtii hujoppi. Metri kahdeksankymmentä on ainoa oikea miehen mitta. Muuten on tumppi tai hujoppi. Paino pitää olla maks se mitä on metrin yli luku. Esim. 180 saa painaa 80 kg tai on läski ellei ole lihas mikä painaa.

Minähän olin pitkään mr standart. Pituus kautta paino 180/75. Nykyään olen järkyttävän lihava, painan 83 kg.

Mikä pahinta suurin osa läskistä on tuolla sisällä mistä sitä on vaikein poistaa. Kalja perkele on salakavala lihottaja. Pitäisi pysyä vihreessä päihteessä niin ei paisuisi.

Läppää tuo hujoppi/tumppi juttu. Omasta painosta olen sen verran ärsyyntynyt että sille teen jotain. Iän mukana tullut aineenvaihdunnan hidastuminen tuohon painon nousuun on syy. Saisipa naisen kanssa saman kuin alussa. Silloin kiloja karisi ihan huomaamatta kun jumpattiin niin innokkaasti. Jos joku keksii seksiä mielyttävämmän tavan laihduttaa niin saa kertoa. Hitto sellaisella tavalla tekisi varmasti hyvät rahat.

Vierailija
5/5 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 183cm ja painaa 72kg. Painoi ennen 80kg, sitten alkoi käydä salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme