Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut veljeni vaimoon...

Vierailija
02.02.2017 |

Oon siis mies ja todella ihastunut mun veljen vaimoon. Ja vituttaa miten veli välillä kohtelee naistaan. Ei arvosta, nimittelee muka vitsillä, pettää (nainen ei tiedä), passuuttaa ja orjuuttaa. Eikä kunnioita pätkääkään. Se nainen ansaitsisi niin paljon parempaa. Mä voisin kohdella häntä kuin prinsessaa. Tekisi mieli kertoa hänelle tuosta pettämisestä, mutta en tiedä kannattaako mun puuttua koko asiaan.

Veli on mulle kuitenkin tärkeä. En tiiä yhtään mitä pitäis tehdä. Ja alennuin tuleen tänne ruikuttaan.. Täytyy vaan päästä ihastuksesta yli ja olla niinku aina ennenkin. Mitä mun tilanteessa tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulli

Vierailija
2/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuisin veljelleni ja kertoisin, että mielestäsi asia vaivaa sinua. En kyllä menisi heidän väliinsä romanttisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin anonyymillä sähköpostilla, odottelisin eroa, kun eroaisivat niin lohduttaisin ja panisin. 

Vierailija
4/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin anonyymillä sähköpostilla, odottelisin eroa, kun eroaisivat niin lohduttaisin ja panisin. 

Hahhaaa joo. Ei vaan en tosiaan vaan panis sitä naista. On niin kultakimpale, että siihen en ryhtyis. Vittu kun velikin ymmärtäis

Vierailija
5/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet helvettiin, et voi sekaantua veljesi liittoon ja mennä ottamaan hänen puolisoaan se tuhoaa kaiken, tapa tunteesi häivy kuvioista puoleksi vuodeksi sika

Vierailija
6/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan lihallisten himojen anna särkeä suhteita. Ihastumisia tulee ja se on luonnollista, mutta muuten pidä tunteesi kurissa.

Ihmiset pilaavat suhteensa vuosikymmeniksi muutaman minuutin nautinnon vuoksi,vaikka et olisikaan sänkyyn himoitsemassa,niin älä sotkeudu siihen.