Tuleekohan näistä poikien äitien lapsista, joilla on asennevamma
tyttölapsia kohtaan, jotain naistenvihaajia ja hakkaajia?
Kommentit (19)
koko ajan tehdä avauksia aiheesta ja vastailla itselleen...
Kantsis hakeutua todellakin!!!
Vierailija:
5 ja 9 on sama omituinen, pahasti ASENNEVAMMAINEN tapaus, joka täällä on nyt mellastanut joka ilta tästä samasta aiheesta (joka alkaa vähitellen jo puuduttaa/kyllästyttää...). Ilmeisesti on itse tyttöjen äiti, vaikka muuta väittää, ja potee siitä alemmuutta; ei kukaan muuten viitsisi vouhkata suureen ääneen jostain asiasta kerta toisensa jälkeen.SÄÄLITTÄVÄÄ... Hankkisi mokoma jo oikean elämän itselleen.
Minulla on kaksi ihanaa poikaa, joita en muuksi muuttaisi, mutta silti minä olisin toivonut tyttöä kummassakin raskaudessa.
Juuri kuten joku edellä selitti, on minustakin luonnollisempaa toivoa omaa sukupuoltaan, koska odottavat vanhemmathan ajattelevat syntyvän lapsen olevan " itsensä kopio" tai jos ei nyt aivan kopio, niin samankaltainen kuitenkin.
Tästä syystä naisella, joka toivoo vain poikaa, on jollakin lailla luonnoton suhtautuminen jälkeläiseensä.
Mies taas ei siirrä mitään pysyvää geeniä. Siksi naiselta onnistuisi vaikka selvittää esiäitinsä 5000 vuoden päähän kun miehen täytyy tyytyä sukupuihin ja muihin epämääräisempiin suvun selvittämiskeinoihin. Saamatta koskaan tietää oikeaa esi-isäänsä. Itsellä on kaksi poikaa ja olisihan se hienoa siirtää itsestään jotain tuohon ikiaikaiseen ketjuun joka on ollut olemassa niin kauan kuin naisiakin.
vaikka en nyt muista mikä sen oikea otsikko oli. Myöhemmin ilmestyi vastaava ketju toisesta näkökulmasta. Pääasiassa mieleen jäi vain poikia toivien äitien asiattomat kommentit ja kyvyttömyys keskustella ja analysoida sitä omaa preferenssiään. Se jo kertoo heistä paljon.
Asia nyt vaan on näin -perustelu tuntuu olevan suosituin.
jos tahtoo samaa suokupuolta olevan lapsen, koska haluaa samanlaisen lapsen kun on ite.
Kaikkihan nyt poikia haluaa, vai onko se vain että jos ei poikia saada, on pakko esittää muuta?
Eihän tuollaisella asenteella varustetut akat sovi lasten kasvattajiksi ollenkaan! Sopisi hakea asiantuntevaa hoitoa noihin pakkomielteisiin.
" minä olen täydellinen, minä haluan tytön=kaikki normaalit naiset haluavat tytön, kukaan normaali nainen ei voi haluta poikaa, tämä on mielipiteeni ja kaikkien tulee olla samaa mieltä, muut ovat täysin väärässä. Eihän sellaista naista voi olla olemassa, joka poikaa toivoisi" ..yms yms lässyn..lässyn..
Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi, sinun ajatuksesi ja toiveesi eivät ole ainoita ja oikeita. Normaaliutta ei määritellä sinun toiveitten, mielipiteiden perusteella. Maailmassa on ONNEKSI muunlaisiakin ihmisiä, joilla on erilaisia toiveita ja tunteitä!!
Menehän itseesi ja mieti vähän.
Vierailija:
Minäkin olen ihan hämmästynyt siitä määrästä mitä tällä palstalla on tyttöjä haluavia naisia. Kaikkihan nyt poikia haluaa, vai onko se vain että jos ei poikia saada, on pakko esittää muuta?
Onko tuo sarkasmia vai mitä? Ei kaikki tahdo poikia. Miksi tahtoisivat?
Minut on kotona kasvatettu uskomaan, että tyttö on ihan yhtä arvokas kuin poikakin. Esikoisemme on tyttö ja toinen lapsi poika. Minua raivostutti kuinka hävyttömän tyytyväinen mieheni isä oli pojastamme - ihan kuin tyttömme ei olisi yhtä arvokas! Hän kovasti hämmentyi kun vihapäissäni sanoin, että olisin toivonut toista tyttöä mutta eiköhän poikaankin totu. Jälkeenpäin kerroin hänelle miksi sanoin niin.
Totuushan on se, että olin pojasta tyytyväinen kun meillä oli jo tytär mutta olisin ollut yhtä onnellinen tytöstä. Tämän sanon aivan vilpittömästi vaikka varmasti joku epäilee. Nyt haaveilen kolmannesta lapsesta.
Toiset meistä toivovat lapsia ja toiset joko poikia tai tyttöjä.
Tuo on asia, jota minulle, korkeasti koulutetulle, älykkäälle ja empaattiselle naiselle EI VOI SELITTÄÄ: miten joku voi toivoa vain ja ainoastaan toista sukupuolta olevaa lasta? Minun mielestäni ainoa vastaus on, että siksi, että hänellä on traumoja omasta sukupuolestaan.
olet aika kapeakatseinen ja syyllistyt yleistykseen.
Muuten en ymmärrä, miksi en toivoisi fiksuja, empaattisia ja älykkäitä TYTTÖJÄ tähän maailmaan lisää.
Itselläni on muuten kaksi poikaa.
Niin epätoivoisesti täällä poikien äidit ovat yrittäneet herätellä keskustelua siitä, miten he toivovat aina ja iänkaikkisesti vain ja ainoastaan poikalapsia, " koska tytöt on niin vaikeit' ja hankalii!"
Ymmärtäisin, jos kyse olisi miesten palstasta. Mutta sitä en todellakaan ymmärrä, että nainen ei halua synnyttää naista. Nimittäin tutkittu juttuhan on se, että ihminen ajattelee tuottaessaan jälkeläisiä tuottavansa kaltaisiaan. Eli naisista yli 90 prosenttia toivoo saavansa tytön, tai siis ajattelee saavansa tytön, kun esikoistaan tekee.
sen oman sukupuolen toivonminen vauvasta on jotenkin luonnollista. Tämän huomaa kun kysyy lapsilta, haluaako poika pikkusiskon vai veljen. Veljen aivan varmasti. Ja minä en ole kyllä vähääkään poikavastainen ja silti 2 tytärtäni toivovat tästä maha-asukista tyttöä. Eli uskon kyllä vahvasti, että on jotenkin luonnollista toivoa sitä omaa sukupuolta olevaa lasta, siis jos saisi vain toisen valita.
Toivottavasti meidän lapset ei löydä toisiaan, en kestäisi olla samassa kahvipöydässä tollasten hörhöjen kanssa.
5 ja 9 on sama omituinen, pahasti ASENNEVAMMAINEN tapaus, joka täällä on nyt mellastanut joka ilta tästä samasta aiheesta (joka alkaa vähitellen jo puuduttaa/kyllästyttää...). Ilmeisesti on itse tyttöjen äiti, vaikka muuta väittää, ja potee siitä alemmuutta; ei kukaan muuten viitsisi vouhkata suureen ääneen jostain asiasta kerta toisensa jälkeen.
SÄÄLITTÄVÄÄ... Hankkisi mokoma jo oikean elämän itselleen.
Vierailija: