Maria Veitola Yökylässä : Matti Nykänen - keskusteluketju
Maria menee yökylään Matin ja hänen vaimonsa luokse.
Keskustellaan tässä :) ohjelma alkaa n. 10min kuluttua.
Kommentit (208)
Ei ollut ykkösolutta. Matti ainakin humaltui... P..rkele sanaa viljeli siihen malliin.
Onko tuo Nykäsen tyttö (Hymyssä) siis se eka, avioton?
Onko pysynyt nyt kaidalla tiellä vai onko tuomioita vielä tullut?
Matilla aika lavea tuo naismaku. Oli kihloissa pisnesnaisen, maailmaan nähneen ja urheilua rakastavan Susanna Ruotsalaisen kanssa ja nyt sitten tuntuu menevän mukavasti tämän Pian kanssa. Molemmat naiset ovat kai vahvaluontoisia, ainakin ohjelmassa annettiin ymmärtää, ettei Pia ole mikään tossukka.
Minulla olisi Matille paljonkin kysymyksiä, mutta lentäisin varmaan makkarista keittiön kautta pihalle, jos alkaisin niitä kysellä. On hyvin vaikeaa tehdä rehellistä henkilökuvaa, koska ihmisillä noin yleensäkin on omat muurinsa ja omat tapansa suojella itseään ja yksityisyyttään.
Matti tykkää dominoivista muijista. Aikamoinen isäntä oli Talonpojan Pia, wt fiilikset tuli. Nyt oltiin vieraskoreita, niinkuin tollaisissa ohjelmissa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Matilla aika lavea tuo naismaku. Oli kihloissa pisnesnaisen, maailmaan nähneen ja urheilua rakastavan Susanna Ruotsalaisen kanssa ja nyt sitten tuntuu menevän mukavasti tämän Pian kanssa. Molemmat naiset ovat kai vahvaluontoisia, ainakin ohjelmassa annettiin ymmärtää, ettei Pia ole mikään tossukka.
Minulla olisi Matille paljonkin kysymyksiä, mutta lentäisin varmaan makkarista keittiön kautta pihalle, jos alkaisin niitä kysellä. On hyvin vaikeaa tehdä rehellistä henkilökuvaa, koska ihmisillä noin yleensäkin on omat muurinsa ja omat tapansa suojella itseään ja yksityisyyttään.
Näitä asioita voi vaan ymmärtää moni saman kokenut, Veitolan roolihan on olla muka ymmärtämättä, vaikka ymmärtää, mutta bisnes. Rehellinen henkilökuva paistaa Nykäsestä läpi, Veitola tekee paskat. Tässä jaksossa tuli kyllä henkilökuvat katsojalle esiin. Ei lisäkysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Matti tykkää dominoivista muijista. Aikamoinen isäntä oli Talonpojan Pia, wt fiilikset tuli. Nyt oltiin vieraskoreita, niinkuin tollaisissa ohjelmissa yleensä.
Ellet ole vielä reissanut Suomessa ja tutustunut suomalaiseen kulttuuriin, niin hyvähän se on, ettei rahas siihen mennyt. Kun näit telkkarista suoraan. Luonnollisuus on teilläpäin vieraskoreeta? Painitteko keskenänne ain pihalla vai missä maailmassa olet?
En nyt kunnolla muista enää, mutta sarjan 1. kaudella Maria kai keskittyi höpöttämään hyviä puolia ihmisesta kenen luona on. Nyt tuntuu että sarjasta on yritetty tehdä hieman sensaationhakuisempi (= enemmän katsojia) ja Maria vaikuttaa ilkeälle kysymyksineen. Itse olin suu auki jo Marian koputellessa Matin ovelle ja sanoessaan kameroille jännittävänsä sitä, onko Matti kännissä.
Törkeä :(
Pidän kyllä muuten Mariasta mutta tullut vähän kovempi (?) ja varsinkin Matti - jakso oli vaivaannuttavaa katsottavaa.
Oliko mäkikotka saatava tuohon ohjelmaan väkisin? Selkeästi on etukäteen ladeltu ehtoja kilokaupalla, mistä puhutaan ja mistä ei. Kai jokaisenkin kohdalla tosin jonkun verran mutta en voi olla muistelematta viime kauden esim. Renny - jaksoa joka oli tunteellinen ja selkeesti harjoittelematon pätkä.
Just toi "onkohan Matti kännissä". Argh. Eikö tollanen vihjaileva kommentti lähentele jo kunnianloukkausta?
Vai kunnianloukkausta Matille? Eiköhän tuo ohjelman huumoripuoli avaudu jokaiselle vähänkin älylliselle olennolle.
Matti Nykänen on mikä on, eikä sitä tarvitse kenenkään ulkopuolisen itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vai kunnianloukkausta Matille? Eiköhän tuo ohjelman huumoripuoli avaudu jokaiselle vähänkin älylliselle olennolle.
Matti Nykänen on mikä on, eikä sitä tarvitse kenenkään ulkopuolisen itkeä.
Miksi mua ei naurattanut yhtään kyseinen Marian kommentti. Naurattaakohan Mattia. En näe huumoria ihmisten ongelmien ilvailulla.
Oli vain tuurista kiinni ettei matin suorittaman puukotuksen uhri kuollut.
On se niin symppis <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle tolla äidillä on koko ajan puhua kaikkien painosta?
Painoi itse 45kg eli aika anorektinen ja ikäistään vanhemman näköinen.
Paljon sillä sit on ikää?
Jos Pia on n.45, niin äiti voisi olla 65v. Oli kyllä kuin 75v. Laihuus usein vanhentaa.
Yhtä hyvin voisi olla 75. Jos et, niin miten voit mennä sanomaan että näyttää iläistään vanhemmalta? Vai tiedätkö äidin iän? 45-vuotiaan äiti voisi olla vaikka 85.
45v sitten tehtiin nuorena lapset. Toki ainahan löytyy poikkeuksia.
Kyllä äärimmäinen laihuus vanhentaa.
Jaa no ehkä 45 vuotta sitten sitten tehtiin?!
Olen vielä 10 vuotta Piaa vanhempi ja minun kavereillani oli kaikilla vanhemmat, jotka olivat syntyessämme 25-30 ikähaarukassa, vain harvoin nuorempia. Ja jos olivat olleet nuorempia esikoisen syntyessä, nuorimmaisen syntyessä jo sen 30 vuotta kuitenkin.
Ei 60-70-luvulla lapsia hirveän nuorena tehty. Se oli jo aikaa, jolloin naiset kouluttautuivat kunnolla, esim. oma akateeminen äitini. Se nuorena naimisiin ja lasten hankkimisen menemisen aika oli paljon ennemmin, joskus 40-50-luvulla ja sitä ennen.
Katsokaapas Matin ja varsinkin Pian ilmeitä jakson alussa ja lopussa.
Alussa selkeästi iloinen ja toivottaa vieraan tervetulleeksi. Lopussa aika happamat naamat. Olisipa mukava tietää mitä kulisseissa tapahtui.
Sekin oli outo kohta, kun Maria yksin selosti, mitä aikovat tehdä illalla, saunoa ym.. Ivaavalla, jopa hiukan vihaisella äänellä ja ilmeellä siihen loppuun, että "peltipizzaa". Niin kuin peltipizza olisi jokin huipentuma negatiivisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle tolla äidillä on koko ajan puhua kaikkien painosta?
Painoi itse 45kg eli aika anorektinen ja ikäistään vanhemman näköinen.
Maria 54 kg. Siinä kaksi syömishäiriöistä kohtasi kaltaisensa ja innostui kisaamaan painoillaan. Pian äiti ja Maria. Pia oli ainut terve, kun sanoi, ettei sano mitään painostaan.
En tajunnutkaan, kuinka fiksu tuo Pia on. Mutta kahden anorektikon yhteen taluttaminen oli se sensaatio-juttu tässä ohjelmassa. Ja sitä juttua ei tehnyt toimittaja.
Kylläpäs Pian äidin ja Marian äidin paino on joitakin ärsyttänyt. Olisiko itselle kertynyt hieman ylimääräistä ihraa?
Tunnustan. On kertynyt läskiä raskauden jälkeen. Mutta ei noiden anorektikkojen kilokilpailut ärsyttäneet vaan naurattivat. Maria lähti niin sähäkästi kilojen vertailuun mukaan. Pian kommentti oli normaalin naisen kommentti. Hieno nainen ei kerro kilojaan julkisesti, oli niitä sitten paljon tai vähän.
Todellakin anorektikoiden kilokilpailut tuossa oli kyseessä, samalla tavalla puhuvat syömishäiriöiset.Ikävä kyllä tämä oli jätetty ohjelmaan, eikä leikattu pois. Huonoa esimerkkiä nuorille naisille. En tiennytkään, että Marialla on anoreksiataustaa, mutta nyt taisi vahingossa paljastua. Oikein ylpeili kiloillaan, vielä äiti-ihminen, yök!
Vanhojen ihmisten puheita kuunneltava suodattaen. Usein tulee suoraa tekstiä. Jättäkää Matin anoppi arvostelujenne ulkopuolelle. Hänellä kai kaikkein hämmentävintä, kun kuvausryhmä pölähtää sen yhden kerran kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapas Matin ja varsinkin Pian ilmeitä jakson alussa ja lopussa.
Alussa selkeästi iloinen ja toivottaa vieraan tervetulleeksi. Lopussa aika happamat naamat. Olisipa mukava tietää mitä kulisseissa tapahtui.
Minusta Piian ilme varsinkin oli enemmänkin surullinen siitä, kun vieras lähtee, ei hapan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on oikeasti itseään vain 20 vuotta vanhempi äiti?
Minulla. Olen jokseenkin samaa ikäluokkaa kuin Matti ja hänen vaimonsa ( kaikki). Kouluaikana kaverit olivat kateellisia, kun minulla oli niin nuori äiti.
Siihen aikaan mentiin naimisiin, kun tultiin raskaaksi eikä käyty kouluja. Ehkäisymahdollisuuksia ei juuri ollut.
Ihmettelen tätä, että 10. sivu on jo menossa, mutta ei mitään havaintoa siitä ohjelmasta, jossa Matti oli Sarajevon olympiamaisemissa Ville Haapasalon kanssa. Kyllä siellä on se sama hiukan jännittynyt ja varautunyt mäkihyppääjä, vaikka ilmiselvästi oli liikuttunut päästessään taas niille paikoille.
Ei mikään ihme, että Matin lapset halutaa pitää poissa julkisuudesta, kun isänsä on saanut sitä ehdottomasti liikaa, kaikkine haittoineen.
Tuo lause, että "kouluaikana kaverit oli kateellisia, kun minulla oli nuori äiti", todistaa sen, että näin ei yleensä ollut, vaan muiden äidit oli huomattavasti vanhempia. Minunkin äiti on ollut 39v kun synnyin ja olen syntynyt 60-luvulla. Kyllähän auna jotkut on lapsia tehnyt nuorenakin, mutta moni on tehnyt vanhempanakin. Itsekin ole saanut kaikki lapset vaasta yli kolmekymppisenä.
Ei Pia ole enää Talonpoika, vaan Nykänen.
Vierailija kirjoitti:
Oli vain tuurista kiinni ettei matin suorittaman puukotuksen uhri kuollut.
On se niin symppis <3
Koko juopposakki oli niin kännissä, että se on voinut olla Mervikin.
Kun Veitola puhui yksin kameralle siitä, että Nykästä on käytetty hyväksi ("mä en kestä"), tuli mieleen Armanin tekoitku. Jos muistatte Armanin tyylin. Ei kovin aidolta vaikuttanut tuo Veitolankaan myötätunto.