Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni sanoi haluavansa pitää taukoa

Vierailija
01.02.2017 |

Mitä tuo nyt tarkoittaa... olen shokissa, oliko tämä tässä? En tiedä mitä olen tehnyt väärin vai olenko. Nyt tuntuu todella siltä että voisi sydän tippua rinnasta. Annanko olla hänen rauhassa vai kyselenkö perusteluja?? Tekisi mieli koko ajan laittaa viestiä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis pitää taukoa sinusta jännämiehen kanssa. Muista se.

Vierailija
2/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei äijät kirjoittele vauva sivustolle. Tämä aloittaja on joku vittumainen ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostu jos saat helposti naisia "tauon" ajaksi. muuten kannattaa hyvästellä

Vierailija
4/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksieni perusteella sanoisin että valmistaudu sydänsuruihin. Kun nainen sanoo haluavansa pitää taukoa, se on lähes varmasti sama kuin ero.

Vierailija
5/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa testata muitakin parruja. Ei eronnut suoraan, koska sinussa on kuitenkin joitakin hyviä ominaisuuksia, esim. varallisuus, joiden pariin haluaa mahdollisesti palata kun on ottanut jänniksien kullia kaikkiin reikiin.

Vierailija
6/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin pitää taukoa ja silloin huomasin sittenkin välittäväni miehestä. Nyt ollaan naimisissa. En osannut tunnistaa omia tunteitani ensin, kun mies tavoitteli niin aktiivisesti, etten saanut koskaan tuntea kaipaavani tai ikävöiväni häntä, kun oli aina yhteydessä.

Anna naiselle tilaa äläkä ole yhteydessä tauon aikana ollenkaan.

Vierailija
7/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa testata muitakin parruja. Ei eronnut suoraan, koska sinussa on kuitenkin joitakin hyviä ominaisuuksia, esim. varallisuus, joiden pariin haluaa mahdollisesti palata kun on ottanut jänniksien kullia kaikkiin reikiin.

Tämmöiset kommentit voi vetää pöntöstä alas, ne on kirjoittanut mies, jolla ei ole itsellään minkäänlaista kokemusta naisista livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi