Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työmarkkinatuki on näköjään laskenut vuoden alusta

Vierailija
01.02.2017 |

28 senttiä vähemmän päivässä saa kuin viime vuonna. Oliko tästä joskus joku tiedotus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

inflaatiokorotukset tulleet.

Vierailija
2/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tiedotus, liittyy etuuksien  indeksileikkauksiin, kiitä hallitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne leikkaukset tätäkin koskeneet? Muistelen ainakin. Me b-luokan kansalaiset jatkossa jaamme tänne änkääjien  kanssa kaiken muunkin. Ovathan ne jo ehdotelleet tuntemattomien tulijoiden asuttamista koteihin :O Töitä vaan ei ole kenelläkään tarjota. Ja vielä ihmetellään ra sis min kasvua...

Vierailija
4/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuosta nyt sentään MV-Lehdessä ja muissa vapaissa medioissa on kerrottu..

Vierailija
5/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kansaneläke-indeksiin sidotut etuudet laskivat, esim. lapsilisä. Tiedotettu moneen otteseen

Vierailija
6/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivärahan määrä on laskenut nyt kaksi vuotta peräkkäin, ja on ollut näin alhainen viimeksi vuonna 2012.

Vierailija
7/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivärahan määrä on laskenut nyt kaksi vuotta peräkkäin, ja on ollut näin alhainen viimeksi vuonna 2012.

Tämäkin on aivan riittävä, ei tuo paljon laskenut. Muutama vuosi sitten tosiaan tuli korotus, joka toi työttömille 100 euroa lisää kuussa. Se oli mieletön parannus, koska minulla ainakin oli aika kituuttavaa menoa ilman tuota lisäsatasta, vaikka olin vain 400 euron vuokralla.

Olikos se viime vai toissavuonna vielä, että asumistukeen tehtiin uudistus ja suurimmalla osalla asumistuki nousi? Omani nousi silloin muistaakseni noin 20 eurolla kuussa. Nämä olivat minulle suuria ilon päiviä ja tällaiset muutaman euron kuukausivähennykset eivät elämääni suuresti vaikuta. Jos tuet tippuisivat johonkin 2010 tasolle, niin silloin olisi pieni kriisi edessä.