Hekan asunnot, mikä alue olisi rauhallinen (ja lähellä junaa)?
Asun jo Helsingin kaupungin asunnossa, eli olisi tarkoitus vaihtopörssissä vaihtaa toiseen asuntoon. Talo ja katu ovat rauhallisia ja kaupunginosa muutenkin kivaa aluetta. Haluaisin kuitenkin muuttaa vähän parempien kulkuyhteyksien luo.
Jotta tietäisin mitä lähtisin etsiskelemään, niin saa suositella rauhallisia alueita/katuja,/taloja mistä päin Helsinkiä vaan (mutta itä-Helsinki on liian kaukana työpaikasta). Voi tietysti kertoa myös niitä paikkoja, jonne ei missään nimessä kannata muuttaa :D Kiinnostaisi alueet junan läheltä (asemat Pohjois-Haaga-Kannelmäki-Malminkartano-Käpylä-Oulunkylä-Pukinmäki-Malmi-Tapanila-Puistola).
Kommentit (5)
Krunikka esim. Kaisaniemen puiston läpi nopeasti pääsee junalle
Itä-Pasila, täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Täällä ei kuulu liikenteen melua kun autot ei täällä saa ajella. Kesällä lasten leikkimekkala kuuluu kun ikkunat auki.
Ja Tripla tulossa tuohon lähelle, mutta ei liian lähelle :).
Mä olen nyt 12v asunut täällä ja erittäin tyytyväinen.
Alapeukkuja odotellessa :D. Tiedän kyllä mitä tästä alueesta ajatellaan :).
Tarkennan vielä, että ei tarvitse olla junan vierestä, mutta jos matkaa olisi vaikka alle 1 km asemalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itä-Pasila, täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Täällä ei kuulu liikenteen melua kun autot ei täällä saa ajella. Kesällä lasten leikkimekkala kuuluu kun ikkunat auki.
Ja Tripla tulossa tuohon lähelle, mutta ei liian lähelle :).
Mä olen nyt 12v asunut täällä ja erittäin tyytyväinen.
Alapeukkuja odotellessa :D. Tiedän kyllä mitä tästä alueesta ajatellaan :).
Hei, mukavaa kuulla! Koetko alueen turvalliseksi? Joku harmiton juoppojengi ei pelota, mutta uskaltaako melko huoletta liikkua ulkona yöaikaankin, vai pyöriikö sielläpäin jotain epämääräisiä porukoita? Teen vuorotyötä, ja saatan sen takia tulla ja mennä myöhään illalla ja hyvin aikaisin aamulla.
Ap
[ ] heka
[ ] rauhallinen
[ ] lähellä junaa
Valitse 2