Ällöttää kun kassaneidit ihastuu minuun, komeaan mieheen
Usein valitetaan siitä miten miehet ihastuu jokaiseen ystävällisesti hymyilevään naiseen ja etenkin kassaneiteihin. Kyllä sitä tapahtuu toisinkin päin. Minua ällöttää kun kassaneidit aina ihastuvat minuun kun haluan vain asioida kaupassa rauhassa.
Yksi esimerkki viime päiviltä. Kaupassa oli kaksi vapaata kassa, molemmat nuoria naisia. Toinen sellainen nätimpi ja toinen pullea tavis. Menin sen taviksen kassalle, koska en halunnut että nätimpi myyjä luulee jotain liikoja, mutta nytpä tämä tavis sitten oli ihan onnesta soikeana kun valitsin hänen kassansa ja hän samaan aikaan yritti ällöttävällä tavalla hakea flirttailevaa katsoa kontaktia minuun että myös virnuili vahingoniloisesti sille toiselle nätimmälle kassaneidille koska en ollut valinnut häntä. Koko tilanne tuntui kuvottavalta ja yritin vältellä katsekontaktia tuon kassaneidin kanssa ja muutenkin halusin tilanteesta mahdollisimman nopeasti eroon kun tämä taviskassa oli ihan täpinöissään että kaltaiseni komistus oli valinnut hänet. Hyi heveltti. Eikö missään saa olla rauhassa komeana miehenä??
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Uskaltaako tässä enää edes katsoa miesasiakkaita päin ettei luulla että olen heihin rakastunut. T. kassaneiti
Älä ainakaan kohdista katsetta täyteläisiin pusuhuuliini tai tuuheisiin kulmakarvoihini tai etenkään lihaksikkaaseen trimmattuun peppuuni. Tulen niistä niin tietoiseksi että punastun ja alan yskimään kaulukseeni.
Siis kaikki kassaneidit ovat "ihan mehuissaan"? Kuinka tää käytännössä ilmenee? Mietin vaan, että osaisin arvioida kuinka mehuissaan se mukavaa läppää heittävä alle kolmekymppinen kassapoika tuossa lähikaupassa on minuun...
T: 45-vuotias satakiloinen matami
Olenko ainoa, joka olettaa komeaksi itseään luulevan (äiti sanoi!) kirjoittajan olevan 19-vuotias, ryhditön, hintelä ja hikinen, jolla on alustavaa parrankasvua näppynaamassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Tähän olisi kyllä yksi ratkaisu: menet plastiikkakirurgille ja sanot että tehdään ruminta mitä pystyy.
Just tämä, pyydä että kirveellä veistää. On elämä helppoa sitten.
no kuka edes valikoi kassoja? se otetaan missä lyhin jono. yhdessä vakioruokakaupassa otan tosin usein miehen vetämän kassan koska on nopea.
Minkä näköinen olet? Onko jotain julkkista joka muistuttaisi sinua?
Minun karsimani ei pure kyseiseen ammattikuntaan lähes lainkaan... ainakaan enää :D
Kahviloiden ja ravintoloiden naiset kylläkin, ja ihan vain normaalia mukavaa jutustelua, ei ole ollut mitään ikävää.
En tiedä onko ap aito, mutta joskuuluu siihen 10% kaikkein komeimpia, niin kyllä tuo mahdollista on. Jos taasen kyseisessä kaupassa on erittäin tulehtunut työilmapiiri, niin 30% komeimpia miehiä voi riittää hyvinkin.
Voi hyvänen aika. Uskaltaako tässä enää edes katsoa miesasiakkaita päin ettei luulla että olen heihin rakastunut. T. kassaneiti