Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 44v

Vierailija
01.02.2017 |

Ja ajattelen että vielä on puolet elämästä elettävänä. Ajatteletteko muut saman ikäiset samalla lailla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon 41 ja ajattelen täsmälleen samoin, enkä oikeen tiedä miten helvetissä kestän sen. Ihan liian pitkä aika.

Vierailija
2/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ihan onnessani vastaamassa, mutta muistin, että olenkin jo 45. Ajattelen/toivon, että reilu kolmasosa on vielä tässä maailmassa täysissä järjissä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ajattelen että vielä on puolet elämästä elettävänä. Ajatteletteko muut saman ikäiset samalla lailla?

Minäkin olen 44 ja ajattelen ihan samoin. Tuntuu siltä, että parhaat ja kiinnostavimmat ajat ovat vielä edessä.

Vierailija
4/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 ja puolet lienee jäljellä. Ihan hyvä tilanne. Toivon, että ehdin nauttia eläkkeellä olosta terveenä.

Vierailija
5/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin noin 40-vuotispäivänäni. Totesin, että nyt olen keski-ikäinen, vaikkei se mitenkään muuta elämääni. Ja että minulla on vielä toiset 40 vuotta elettävänä. En siis heittänyt pyyhettä kehään, vaan opiskelin lisää, sain paremman työpaikan, vaihdoin autoa ja varasin ulkomaanmatkan.

Nyt ollaan jo 5 vuotta elämän ehtoopuolella. 😱

Vierailija
6/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44-vuotias ja erittäin tyytyväinen ikääni ja elämääni. Alan saada työpaikalla arvostusta, kun kukaan ei pideä minua enää uutena ja nuorena työntekijänä. Aiemmin jouduin todistelemaan jatkuvasti osaamistani. Tykkään siitä, että lapset alkavat olla jo isoja. Parisuhde kukoistaa. Ainoa huoli on se, että omat vanhemmat alkavat olla jo aika vanhoja ja pelkään miten he pärjäävät tulevina vuosina.

Vierailija
7/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja 4/5 on jo eletty.

Vierailija
8/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64. Parhaat jutut työelämässä tulivat 45-62 - vuotiaana, mm. puheenjohtajuus oman alan valtakunnallisessa elimessä, monet työhön liittyvät luottamustoimet oman alan järjestöissä, lukuisat ulkomaiset työmatkat ja mielenkiintoiset projektit. Samaan aikaan lapset olivat jo lukiossa ja muuttivat kotoa, muutettiin ja sisustettiin uusi kiva koti kahdelle. On nautittu elämästä ja matkusteltu. Nyt olen eläkkeellä ja taas tuntuu, että elän ihan parasta aikaa elämässä: ei aikatauluja ja vapaus tehdä mitä haluaa. Nukun kuin murmeli ja herään iloisena jokaiseen päivään.

Parahin 44-vuotias: kaikkea hyvää on edessä! Nauti!

Vierailija
9/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 64. Parhaat jutut työelämässä tulivat 45-62 - vuotiaana, mm. puheenjohtajuus oman alan valtakunnallisessa elimessä, monet työhön liittyvät luottamustoimet oman alan järjestöissä, lukuisat ulkomaiset työmatkat ja mielenkiintoiset projektit. Samaan aikaan lapset olivat jo lukiossa ja muuttivat kotoa, muutettiin ja sisustettiin uusi kiva koti kahdelle. On nautittu elämästä ja matkusteltu. Nyt olen eläkkeellä ja taas tuntuu, että elän ihan parasta aikaa elämässä: ei aikatauluja ja vapaus tehdä mitä haluaa. Nukun kuin murmeli ja herään iloisena jokaiseen päivään.

Parahin 44-vuotias: kaikkea hyvää on edessä! Nauti!

Kyllä nautin. Minun lapseni ovat vielä pieniä alle 10v.

Vierailija
10/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös 44. Tää on ihana ikä! Viimeisen vuoden aikana oon mm. päässyt tekemään juuri niitä töitä, joita olen koko ikäni halunnut tehdä. Lapset ovat nuorimmaista lukuunottamatta jo lukiossa, ja minulla on paljon enemmän aikaa harrastaa omia juttujani kuin ennen. Koska liikun enemmän kuin esim. kolmekymppisenä, mulla on nykyään parempi kroppakin ja näytän yksinkertaisesti paremmalta kuin nuorempana.

Parisuhdetta ei ole, mutta enpä sitä enää oikeastaan kaipaakaan. Rakastan elämääni! Odotan myös eläkevuosia innolla: aion harrastaa, matkustella ja hoitaa mahdollisia lapsenlapsia. Toivottavasti terveyttä riittää - nyt ainakin panostan siihen kovasti, ja voin hyvin.