Mitä kehosi eritteitä tms. tykkäät syödä? (Rohkeasti vaan kertomaan!)
Moni syö kynsiään, jotkut kaivavat räkää nenästään ja laittavat suuhunsa, jotkut pureskelevat kynsinauhojaan.
Itse tykkään kaivaa aamuisin kuivunutta räkää nenästä - miellyttävän väkevä maku. Ja hiljan keksimäni uutuus - pään raapiminen ja sitten hilseen syöminen kynsien alta!
Joskus olen netistä lukenut keskusteluita vastaavasta aiheesta. Jotkut naiset tykkäävät raapia kuivaa valkovuotoa pikkuhousuistaan ja syödä sitä. Sitten on miehiä joista esinahan alla muhiva "juusto" on hyvää.
Kertokaa rohkeasti omista mieltymyksistänne!
Kommentit (36)
En nyt syödä tykkää mutta omia päivän jalassa olleita pikkareita on ihanaa haistella.
Olen päässyt eroon ainoasta eritteensyömispaheestani - rään syömisestä - alle kouluikäisenä. Olen kyllä huomannut, että jotkut ihmiset myös kasvattavat mielellään erilaisia eritekerroksia kehoonsa välttämällä peseytymistä.
räkä
ruvet
revityt ihonpalat
kynnet
kynsinauhat
hiukset
joskus itsetyydyttäessäni lipaisen dildon sopivan liukkaaksi, jos olen kuiva
Kun kuivuneesta ruvesta irtoaa kuolleita ihosuikakeita niin joskus en voinut vastustaa niiden syömistä. Nykyään en enää kun jo tiedän miten ällöttävää se on, paitsi ehkä erittäin harvoin vahingossa jos olen ajatuksissani.
Kaikkia muita eritteitä inhoan, mutta räkä on ihanaa. Kuiva räkä, paksu räkä, venyvä räkä. Ainoastaan nuhan vetistä räkää inhoan.
Ehkä paras räkä on aamuisin sellainen, joka on sormelle paksu ja kova, mutta limakalvoja pitkin liukuu liukkaasti nenästä pois.
Mukava rapsakkuus ja suutuntuma yhdistettynä räkälautan mehevään pohjaan. Nam.
Treenin jälkeen puristan hien treenivaatteista teemukiin ja lämmitän mikrossa
Inhottavaa ajatella että moni kauniskin nainen omaa tuollaisia oksettavia tapoja ja sitä ei voi mistään tietää. On tavallista että naiset esim.pureskelevat likaisia kynsiä julkisessa tilaisuudessa.
Ja kamalaa jos erehtyisi suutelemaan sellaista bakteeriturpaa.
Inhon ja ällötyksen sekaisella tunteella nauran itteni kippuraan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia muita eritteitä inhoan, mutta räkä on ihanaa. Kuiva räkä, paksu räkä, venyvä räkä. Ainoastaan nuhan vetistä räkää inhoan.
Ehkä paras räkä on aamuisin sellainen, joka on sormelle paksu ja kova, mutta limakalvoja pitkin liukuu liukkaasti nenästä pois.
Mukava rapsakkuus ja suutuntuma yhdistettynä räkälautan mehevään pohjaan. Nam.
Ihana! Just näin! :-)
Illalla sängyssä kaivan napaa ja ei siinä oikein muitakaan paikkoja ole laittaa sitä nöyhtää kuin suuhun. Ihan mukavasti se alas menee.
Räkä, kynsinauhat ja kynnet joskus.
Tukeekohan tästä aloituksesta iltapaskan uusin uutinen
Hyyyyyi ssssatans helvetten! XD Itse kyllä kaivan nenää mutta en todellakaan syö sitä! Kynsinauhoja saatan pureskella. T. Nuori, aivan kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Hyyyyyi ssssatans helvetten! XD Itse kyllä kaivan nenää mutta en todellakaan syö sitä! Kynsinauhoja saatan pureskella. T. Nuori, aivan kaunis nainen
Mikset syö? Ihan samalla limakalvolla ja samassa onkalossa se räkä on, on se sitten nenässä tai suussa.
Itse en koskaan, KOSKAAN sairasta flunssaa juurikin syystä, että syöty räkä antaa vastustuskyvyn monille räkätaudeille.
Nenänkaivaminen aamuisin pitää lääkärin loitolla =)
Ja sitäpaitsi, ihminen saa vieraita pöpöjä miljardittain joka tunti. Miksi ne oman ruumiin tuottamat kuona-aineet ovat niin kamalia ja yököttäviä? Ei ne sinua sairastuta, vaan ne vieraat aineet. (ja joo se vieraiden pöpöjen saastuttama sormi nenässä)
Hilsettä ja rupia