Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko julma, kun en maksullisissa julkisissa wc:issä päästä oven ympärillä hengailevia

Vierailija
05.07.2008 |

ei ainakaan ideaparkissa eikä myllyssä, missä on maksullisia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä sisään samalla, kun itse maksan ja astun sisään. Viime aikoina on alkanut ärsyttää mm. suurissa kauppakeskuksissa nämä pihit ihmiset ja näyttävästi nykäisen oven perässäni kiinni maksettuani maksun.

Muita samanlaisia? ;)

Vierailija
2/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ideaparkissa eikä myllyssä, missä on maksullisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole varaa heittää edes sitä euroa siihen, että pääsen vessaan. Esim. Kampissa ja Forumissa vessat ovat maksullisia.

t.opiskelija

Vierailija
4/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen suosiolla maksanut sen vessamaksun jos vessa on vapaana, mut jos jonotettuani edellinen tulee vessasta niin meen siihen ilman että maksan erikseen sen maksun.

Mut sitten jos käy semmoinen tilanne että mä oon maksanut sen maksun (tai vaikka en) niin pois tultaessani jään siihen ovelle katsomaan että onko jonoa ja pidän ovea auki sille joka on seuraavana vuorossa jot ei hänen tarvi maksaa sitä vessa maksua.

Vierailija
5/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tse aina oidän ovea auki seuraavalle että pääsee sisään.

Vierailija
6/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Haukut muita piheiksi, mutta mikä sitten itse olet??? Itse saan hyvän mielen, kun voin "noinkin pienellä asialla" tehdä jonkun toisen iloiseksi.

Vierailija
7/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Suomessa koskaan maksanut, ulkomailla joskus kun maksut on paljon pienempiä.

Menen siis aina vessaan jonkun muun auki jättämästä ovesta tai muilla keinoin (joskus ne ovet on auki tai haen poletin kassalta). Ei tulis kyllä mieleenkään maksaa enkä ymmärrä miksi kukaan muukaan maksaa. Jos kukaan ei maksaisi niin vessat olisi ilmaisia, koska ne on pakko pykätä ravintoloihin ja kauppakeskuksiin kuitenkin.

Kampin keskuksessa on vielä ne naurettavat kyltit vessojen vieressä :-))

Vierailija
8/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan superhupaisat!

"Maksamattoman asiakkaan päästäminen WC:hen on kiellettyä" mahtoikohan siinä vielä olla joku maininta rangaistuksestakin?`

Minkähän rikoslain pykälän perusteella "maksamaton WC-käynti" kriminalisoidaan? Ja tuomitaanko siitä päästäjä vai kävijä? Melkein haluaisin olla ensimmäinen tästä rikoksesta tuomittu ;-)

Vierailija
9/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki koittaisivat mennä sisään maksamatta, siis kun joku muu aukaisee oven? Ehkäpä nuo "vessanpitäjät" huomaisivat, ettei kannata vaatia maksua, kun kukaan ei maksa... ja sitten kaikki pääsisivät ilmaiseksi!

Vierailija
10/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee vaan kysymään että haluatko että lorotan tähän vai päästätkö mieluummin vessaan?

Ei ole vaikea valinta.

Vierailija
11/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon av-raati haukkuu ap:ta pihiksi? Mitäs ne siipeilijät sitten ovat, jotka ap:n maksamalla vessarahalla tunkevat itsensä sisään?....................

Vierailija
12/12 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihminen joka ei päästä toista vessaan on

1) ilkeä kiusantekijä

2) katkera ja kaunainen

Kumpikaan ei tee ihmiselle hyvää. Kannattaisi joskus kokeilla miltä tuntuu olla ystävällinen ja mukava toiselle ihmiselle ja saada siitä ehkä hymy palkaksi tms. - varsinkin silloin kun se EI MAKSA ITSELLE YHTÄÄN MITÄÄN (se vessamaksuhan tuli maksettua joka tapauksessa ellei sitten itsekin mennyt "pummilla").