Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kainet vaan Lumenen Basic-sarja ole loppumassa ja minä kun olen tykännyt siitä ja kasvojeni iho etenkin!

Vierailija
31.01.2017 |

Paikallisessa S-marketissa ei ollutkaan enää Lumenen Basic- kasvovettä (sitä ruiskukkauutetta sisältävää ja sinikukallista pulloa 200 ml), vaan "uutuutta", että saapi nyt nähdä, tuleeko tosta kasvovedestä ihottumaa?
Nyt kyllä suutahdan, jos tämäkin hyvä market-sarja lopetetaan. Kotimainen sarja, josta olen pitänyt kaiken lisäksi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa S-marketissa ei ollutkaan enää Lumenen Basic- kasvovettä (sitä ruiskukkauutetta sisältävää ja sinikukallista pulloa 200 ml), vaan "uutuutta", että saapi nyt nähdä, tuleeko tosta kasvovedestä ihottumaa?

Nyt kyllä suutahdan, jos tämäkin hyvä market-sarja lopetetaan. Kotimainen sarja, josta olen pitänyt kaiken lisäksi!

Ap. jatkaa vielä, että mikä siinä mättää, ettei voinut jatkaa tuota Basic-Lumenen kasvojen hoitosarjaa???

Jaa, nyt tuossa uutuuskasvovedessä on jotain tupasvillaa, ja Basic- kasvovedessä oli ruiskukkauutetta, joka rauhoittaa ihoa ja vähentää punoistusta, nooh, nyt sitten ehkä villa-allergisena saan tietysti tosta tupasvillasta jonkin reaktion, niin siinähän sitten saa jäädä Lumene-tuotteiden ostaminen jatkossani.

Miksi pitää hyvä tuote lopettaa?  Mitä netistä eripuolilta blokeistakin luin, niin Lumenen perusmarket-sarja eli tämä Basic-sarja on ollu tykätty, ja laatu plus hinta kohdillaan.

Vierailija
2/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei myöskään löydy enää lumenen turvenaamiota :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on uudistanut koko tuotearsenaalinsa. On erikseen kallis "selektiivinen" tuotesarja (vrt. Clinique/lancome) ja sitten halvempi peruspulliais-sarja, joka sekin on kalliimpi kuin vanhat lumenet. Eli nyt hamstraa sitä ruiskaunokkivettä jostain perähikiän tokmannista, kohta et saa sitä enää mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme