Ei kainet vaan Lumenen Basic-sarja ole loppumassa ja minä kun olen tykännyt siitä ja kasvojeni iho etenkin!
Paikallisessa S-marketissa ei ollutkaan enää Lumenen Basic- kasvovettä (sitä ruiskukkauutetta sisältävää ja sinikukallista pulloa 200 ml), vaan "uutuutta", että saapi nyt nähdä, tuleeko tosta kasvovedestä ihottumaa?
Nyt kyllä suutahdan, jos tämäkin hyvä market-sarja lopetetaan. Kotimainen sarja, josta olen pitänyt kaiken lisäksi!
Kommentit (3)
Mistään ei myöskään löydy enää lumenen turvenaamiota :(
Lumene on uudistanut koko tuotearsenaalinsa. On erikseen kallis "selektiivinen" tuotesarja (vrt. Clinique/lancome) ja sitten halvempi peruspulliais-sarja, joka sekin on kalliimpi kuin vanhat lumenet. Eli nyt hamstraa sitä ruiskaunokkivettä jostain perähikiän tokmannista, kohta et saa sitä enää mistään.
Ap. jatkaa vielä, että mikä siinä mättää, ettei voinut jatkaa tuota Basic-Lumenen kasvojen hoitosarjaa???
Jaa, nyt tuossa uutuuskasvovedessä on jotain tupasvillaa, ja Basic- kasvovedessä oli ruiskukkauutetta, joka rauhoittaa ihoa ja vähentää punoistusta, nooh, nyt sitten ehkä villa-allergisena saan tietysti tosta tupasvillasta jonkin reaktion, niin siinähän sitten saa jäädä Lumene-tuotteiden ostaminen jatkossani.
Miksi pitää hyvä tuote lopettaa? Mitä netistä eripuolilta blokeistakin luin, niin Lumenen perusmarket-sarja eli tämä Basic-sarja on ollu tykätty, ja laatu plus hinta kohdillaan.