Korviani myöten ihastunut 22 vuotta nuorempaan naiseen. Kannattaako edes yrittää?
Tapaan häntä tällä hetkellä aika säännöllisesti työni puolesta, mutta pian yhteistyömme loppuu.
En tiedä yhtään mitä hän ajattelee minusta, enkä itsekään ole tuonut ajatuksiani mitenkään julki, mutta luulisin hänen huomamneräen, että olen kiinnostunut.
Vinkkejä?
Kommentit (16)
Jos yhteistyönne on päättymässä niin sitten vaan kysymään häntä oluelle/lasillisille/ulos, sillähän se selviää.
Millaisissa työtehtävissä ihmisten iät tiedetään noin tarkkaan? Itse tiedän vain parin kollegani iän mutta en yhdenkään yhteistyökumppanini.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: EI kannata. Mikä ihme teitä pappoja oikein vaivaa?!
Siitä vaan. Rakkaus ei katso ikää.
Itse olen 25 ja seurustellut 3 vuotta nyt 47 -vuotiaan miehen kanssa.
Jos olette molemmat aikuisia niin miksipä ei!
Miksi ketju täsmälleen samasta aiheesta ja samoilla sanoilla kuin jo eilen?
Yritä vaan, jos tuntuu että katuisit muuten. Ettehän varmaan sitten ole yhteyksissä muutenkaan jos työkuviot loppuvat (?), niin et menetä mitään.
Ai siis vinkkejä? Kysy et haluaisko se lähteä sun kaa vaikka kahville sen teidän yhteistyön jälkeen.
Ei. Seurustelin kolme vuotta nelikymppisen miehen kanssa 19-vuotiaasta alkaen, koska olin yksinäinen ja arka, johdaltavissa oleva teini. Mitään en ole niin katunut.
Luulin silloin, etten muille kelpaa, että kumppanin kanssa ei yleensäkään ole mitään yhteistä, että seksi on aina väkinäistä ja vastenmielistä.
Kun vihdoin jätin tän vanhan miehen pelkäsin miehiä ja seksiä kauheasti, mutta nyt viimein 30-v. olen tajunnut, että oman ikäisen kanssa voi olla aidosti ihanaa <3
LYHYESTI: Jätä se nuori nainen rauhaan. Vain koska sinä haluat häntä ei tarkoita, että gän haluaisi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Seurustelin kolme vuotta nelikymppisen miehen kanssa 19-vuotiaasta alkaen, koska olin yksinäinen ja arka, johdaltavissa oleva teini. Mitään en ole niin katunut.
Luulin silloin, etten muille kelpaa, että kumppanin kanssa ei yleensäkään ole mitään yhteistä, että seksi on aina väkinäistä ja vastenmielistä.
Kun vihdoin jätin tän vanhan miehen pelkäsin miehiä ja seksiä kauheasti, mutta nyt viimein 30-v. olen tajunnut, että oman ikäisen kanssa voi olla aidosti ihanaa <3
LYHYESTI: Jätä se nuori nainen rauhaan. Vain koska sinä haluat häntä ei tarkoita, että gän haluaisi sinua.
Ja ajattele, logiikkasi mukaan nelikymppinen on vanha, joten nauti nyt näistä jäljellä olevista kymmenestä vuodesta, kun et vielä ole "vanha nainen". Muista, että elämässä aika kuluu nopeasti :)
No, asuin avoliitossa 7 vuotta itseäni 18 vuotta nuoremman naisen kanssa. Aloimme seurustelemaan kun hän oli 20 -vuotias. Ei se suhde myöhemminkään kaatunut ikäeroon vaan enemmänkin omaan sekoiluuni.
Papat hakee seksiseuraa. Luuletko aloittaja ihan oikeasti, että kenenkään 20 vuotiaan tytön vanhemmat haluaisi, että heidän tytär aloittaisi seksisuuhteen 40 vuotiaan miehen kanssa. Kaikki haluavat lapsillensa oman ikäistä normaalia seuraa. Ehkä jos perhe on jostain köyhästä itä-euroopan maasta vailla koulutusta tai sitten esim. thaimaan köyhältä maaseudulta. Minua oksetti joskus nuorempa, kun olin kaunis ja älykäs ja perässä juoksi vanhoja miehiä. Naurettiin monet kerrat kavereiden kanssa, että kuka keräsi baarissa eniten sekopäitä peräänsä. Joskus näillä 40-50 vuotiailla papoilla nuorten paikoissa oli ihan jotain fiksaatioitakin. Jotkut tykkäsi esim. lyhyt kasvuisista naisista, toiset erityisen lihavista ja sitten tietty osa jahtas baarissa vanhingossa sisäänpäässeitä 15-vuotiaita.
oikeasti sinulle 40v, --> jätä rauhaan ja älä kiusaa rahalla tai muulla vakuuttavuudella lapsia mukaasi. Heille tulee ihan omat rahat ja elämä myöhemmin ilman sinun puuttumista millään tavoin siihen. Jos olisi minun tytär kyseessä, antaisin lapasesta.
Sinulle sopii paremmin 20 vuotta ylöspäin. Eli 60 vuotias nainen.
Käyttäjä3087 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajattele, logiikkasi mukaan nelikymppinen on vanha, joten nauti nyt näistä jäljellä olevista kymmenestä vuodesta, kun et vielä ole "vanha nainen". Muista, että elämässä aika kuluu nopeasti :)
Haista sinä!
Nelikymppisen ja teini-ikäisen välillä on valtava kuilu ja nelikymppinen on teini-ikäiselle vanha.
Vanhahan minustakin on tulossa, se on ok, mutta ei tuli mieleenkään etsiä sen kymmenen vuoden kuluttua jotain teiniä, joka olisi kyllin vanha omaksi pojakseni!
Tytöt olkoot poikien kanssa, naiset miesten ja akat ukkojen kanssa. Tai siis tietty voi olla omankin sukupuolen edustajan kanssa, mutta oman ikäisen, että olisi yhteistä.
t:sama
Hyi vittu. Keskity ukko vaan ikäsiis.
Oletko 24v ja ihastus päiväkodissa?