Hävettääkö tai vituttaako sinua jälkeenpäin, jos alat itkeä riidellessäsi miehesi kanssa tai riidan jälkeen?
Vaikka riita olisi sovittu ja tilanne rauhoittunut?
Kommentit (7)
Hävettäähän se. Olen jotenkin todella tunteellinen muutenkin riidellessä, purskahdan aina jossain kohtaa riitaa itkuun. Siinä sitten pyyhkii kyyneleitä ja niistelee nenää. Eihän se varmaan sexyltä näytä miehenkään silmissä. Onneksi hän lohduttaa ja juttelee, eikä hauku tai tuomitse itkuani. Minkä sitä itselleen voi.
Minulla ei ole miestä, mutta kyllä ottaa päähän ihan tosissaan kun huomaan etten pysty ollenkaan pidättelemään kyyneleitä jos joku korottaa minulle ääntään jossain henkilökohtaisessa asiassa.
'Minua ei hetkauta mikään huutelu tai riidanhaastaminen töissä tai tuntemattomien taholta. Mutta jos vaikka tapaillessa mies suuttuu ja korottaa ääntään niin heti reaktioni on herkistyminen.
Miksi vituttaisi tai hävettäisi se, että on tunteita? Mun parisuhteessa on ihan luvallista näyttää myös suruaan ja turhautumistaan vaikka itkemällä.
Ei hävetä, eikä vituta, jos kiukuttaa niin, että itkettää, mutta jälkeenpäin vituttaa ihan muuten vaan riidat, sillä mies ei onnistu sopimaan yhtäkään, mykkäkouluilee vaan niin kauan, että kyllästyy.
Ai että kun pystyisi karjumaan vihaisena niin että nielurisat heiluu! Mutta ei, pilahdan aina itkuun ja se on todella raivostuttaa. Minua ei oikeasti itketä, kaikkea muuta, mutta valitettavasti en voi tuolle reaktiolle yhtään mitään...
Ei se hävetä, ainoastaan v*tuttaa!
Ei hävetä. Itken lähes päivittäin tai ainakin useamman kerran viikossa :D ilosta tai surusta, riidan aikana itku on ihan itsestäänselvä juttu mulle. Ja mieheni tietää sen miten tunteellinen olen ja annan sen vielä näkyä. Aluksi oli säikähtänyt asiaa mutta nyt on jo tottunut.
?